Tää on iha mahottomaks menny kun joka hiien asiointipaikkakin on hemmetin salasanojen ja kirjautumisten takana
, yhtä tuskaa muistaa yhtää mittää.. Vaan kaikki on hjuvin kun vielä osaan kotio tulla ja suunnistaa lähestulkoon likimain oikeita paikkoja
...mä oon kyllä yks kauan sitte menetetty suurlupaus mm. autosuunnistuksen saralla
! Tulipahan viikolla taas kurvailtua unenpöpperöisenä isosti ihmisten ilmoilla niin että lopputulemana en ainoastaan ite nauraa hihittänyhekotellu vaan myös muutkin
..tosin ne muut tais nauraa melko suoralla varmuudella mulle kuin mun kanssa mutta mitä väliä, tuli pidennettyä heidänkin elinkertoimia
Voi kamala, ompas sulla sitten sitkeenä ollu tautia! Toivottavasti jotain selvyyttä asiaan ois tulossa sitku pääset lääkärille. Täällä riehu angiinaa ja jotain hiivatin virusällöä. Ja lääkäriin ei pääse millään kun laittavat vastaanottoon tymäkkää tyrmäyshoitajaa joka torppaa lekurille menon "ottakaa buranaa ja levätkää"- automaattiohjeistukseen
Syvältä on
Tule pikasesti kuntoon siellä, johan toi tommonen syö hermoja ja laittaa yleiskunnonkin melko hapoille...ootko sä voinu käydä koulussa? Ja heiiiii, saitkossää kirjotettua ny syksyllä ne ainees? Jokos tiijät kui meni
? Ja kohtahan sullaki on joululomat ja kaikki!!