Sitä odotellessa sitte!Jahas, simmut painuvat väkisin kiinni. En pahoittele, että käyttäydyin härskisti. Ja huomenna käyttäydyn taas. Hyvät yöt!
Hattaran kuvia!
Sitä odotellessa sitte!Jahas, simmut painuvat väkisin kiinni. En pahoittele, että käyttäydyin härskisti. Ja huomenna käyttäydyn taas. Hyvät yöt!
Eiku joo joo...luulin että yritit sanoa koko ajan että ''Otin osaa'' siis tyyliin ''osanottoni'' ja ei, en tiedä miks sellanen tuli koko ajan mieleen..otin osa on just sopiva.
prkl että on pakkanen
-20
Täällä onkii +3 astettaprkl että on pakkanen
-20
Täällä sataa vettä ja eilinen lumisade on muisto vain..prkl että on pakkanen
-20
Tuo riippuu paljon siitä missä asuu...Sitäpaitsi monesti kova pakkanen ei tunnu niin kylmältä kun silloin harvemmin tuulee ja on helppo pukeutua kun laitat vaan tyyliin kaiken mahdollisen päälle, pikkupakkasilla on usein inha viima
Mulla tulee tänään sukulainen kanssa kyläänJa siis huomenta! Tänään lepolauantain sijaan on minun vuoroni lähteä sukuloimaan.... Synttäri vierailu edessä
Mä voin vaan haaveilla viherkasveista kissan takia, se kun kuvittelee niiden olevan hänen salaattia tjms.Pakkasesta ei ole tosiaan enäätietoakaan ja mä innostuin siirtämään viherkasvit kahteen kasaan, koska silleen ne selviävät talvesta paremmin.
Tai no, tyttärellä on huoneessaan oma viidakkonsa, siihen en koskenut.
ja kirjoittelet meille samalla?Olen panopuuhissa
Mä voin vaan haaveilla viherkasveista kissan takia, se kun kuvittelee niiden olevan hänen salaattia tjms.
Pitäis hommata seinälle laitettavia hyllykköjä ja pistää kukkia niihin...
Miten toi toimii?*kyselee tyhmänä tyhmiä kun ei ole ikinä nähnyt sellasessa kukkia*Tai vanha vuotava akvaario.
Pane oikein hyvin ja suurella hartauvvlla, täällä on kohta verkot tötteröllä!!!!Olen panopuuhissa
Huomenia
Ikkunan takaa näyttäytyy tuhnusen harmaa keli ja mokoma plussan puolella ollaan..oli niiin kivaa kun piti pikkusieviä pakkaspäiviä vaikka aamut alkoivatkin auton ympäritanssimisella ja omien skrabojen kuntojen siunaamisilla
Ja lumikin toi valoisuutta joka paikkaan, mieleenkin
Mukisesta löytyis maitoa kahvilla, aamupala näemmä koostuu särkylääkkeestä ja ompusta. Nuoriso-osasto jo äksöntsäksöilemässä bensankatkuisesti joten mä tässä yritän tötteröisenä pääkkösellisyytenä saada hapuilevaa otetta päivästä...
Haa! Tänään tiedossa kaavoitusta ja piparkakkuilua...ja puikkojen kilinää sekä lankoihin sotkeutumista
Pidä mukavaa päivää sinä siellä*hymyilee ja kääriytyy jätti-ison villatakin sisuksiin*
Mie bongasin jostain semmosen kuvapläjäytyksen, mihin oli kannelliseen ihunaan lasipurkkiin laitettu koristekivien keskelle parit upeannäköiset mehikasvit ja juuri tuolla idealla kuulema säilyvät hengissä eli lasikuvun tuottama oma kosteus pitää ne sopivan märkinä ja lämpiminä. Tosin mehikasveja ei tartte muutoinkaan usein vedellä lotrata mutta mä unohtaisin sen vähäisenkinMiten toi toimii?*kyselee tyhmänä tyhmiä kun ei ole ikinä nähnyt sellasessa kukkia*
Eiku heiii, tekis sellaseen ihan oman minipuutarhan!
Ootko muuten ikinä nähnyt sellasia isoja lasipulloja joiden sisälle on tehty minipuutarhat?
Ne avataan harvoin, tai ei lainkaan...en enää muista kummin..mutta idea perustuu siihen, että kasveista tuleva kosteus kastelee ja huolehtii itse siitä puutarhasta.
Näin joskus aikoja sitten sellasen artikkelin viherpihassa siitä ja ne kuvat oli tosi kauniita!
Miten toi toimii?*kyselee tyhmänä tyhmiä kun ei ole ikinä nähnyt sellasessa kukkia*
Eiku heiii, tekis sellaseen ihan oman minipuutarhan!
Ootko muuten ikinä nähnyt sellasia isoja lasipulloja joiden sisälle on tehty minipuutarhat?
Ne avataan harvoin, tai ei lainkaan...en enää muista kummin..mutta idea perustuu siihen, että kasveista tuleva kosteus kastelee ja huolehtii itse siitä puutarhasta.
Näin joskus aikoja sitten sellasen artikkelin viherpihassa siitä ja ne kuvat oli tosi kauniita!
Pitäis tehdä tai koittaa värkätä sellanen...mehikasvit on tosi nättejä ja niitä saa aika halvalla.Mie bongasin jostain semmosen kuvapläjäytyksen, mihin oli kannelliseen ihunaan lasipurkkiin laitettu koristekivien keskelle parit upeannäköiset mehikasvit ja juuri tuolla idealla kuulema säilyvät hengissä eli lasikuvun tuottama oma kosteus pitää ne sopivan märkinä ja lämpiminä. Tosin mehikasveja ei tartte muutoinkaan usein vedellä lotrata mutta mä unohtaisin sen vähäisenkin
Joo tätä täytyy alkaa suunnitteleen!Mä tekisin niin, että hankkisin akvaarion, kaataisin pohjalle hiekkaa tai soraa tai koristekiviä tai mitä mieleen putkahtaisikin. Sit asettelisin sen päälle kasveja, vaikka mehikasveja ja kaktuksia pienissä ruukuissa.
Tälleen. (kopioin jonkun kuvan netistä, toivottavasti hän ei pahastu)
Tätä mä itteni kohdalla kanssa mietin..Mun tuurilla kai homehtuisivat lisäksi.