No kyllä se näkee sen täältäkin.No en mä viitti sinne laittaa kuvaa
No kyllä se näkee sen täältäkin.No en mä viitti sinne laittaa kuvaa
Ruutis parka taisi nukahtaa jo...No en mä viitti sinne laittaa kuvaa
Niih varmasti onLuulen, että siellä ketjussa on automaattinen tallennus suoraan Rättiksen koneelle...
Taitaapi näiltä lähtee biancat tilaukseen.... Onkohan niissä julmetun pitkät lahkeet? Kun ei näyttäis menevän tuumakoossa vaan kirjaimilla Puntaroin xs ja s välillä, varmaan s koko varmempi...77th Flea lla on kivoja. Sillä on muitakin tosi kivoja vastteita.
Suihkuun siitäMun pitäis olla jo nukkumassa, mutta en oo päässy vielä edes suihkuun!
Ota pienempi, mulla xs.Taitaapi näiltä lähtee biancat tilaukseen.... Onkohan niissä julmetun pitkät lahkeet? Kun ei näyttäis menevän tuumakoossa vaan kirjaimilla Puntaroin xs ja s välillä, varmaan s koko varmempi...
Tokihan ne voi palauttaa eikä nuo ole hinnallakaan pilattu
Juu meen heti kohta! Senki nakupelle!Suihkuun siitä
Mä oon jo sängyssä,peiton alla nakuna
No sit varmaan testaan sen xs. Kamalinta on jos farkkuja joutuu repiin ylös koko ajanMulla kans bianca! Otin pienemmän. Itekki mietin s tai xs.
Eikä!!!! Siitä oli ketju ja kerkesin katsoa sen videon! Siis nuori työnsi koiran mikroon ja totesi tik tokissa, että näin saa ruokaa tms!!!! Hyi helvata!Hitti miten pahoja ihmisiä maailmaan syntyy....
Nyt tutkitaan Suomessa tapausta missä joku hyypiö oli laittanut koiransa mikroon
No näin just, inhaa nykiä!No sit varmaan testaan sen xs. Kamalinta on jos farkkuja joutuu repiin ylös koko ajan
No sitten vaan!voiii kun laihtuisin nopsaaaan ja mahtuisin taas normivaatteisiin
Ei ollut pila ei...koira parka, toivottavasti sai tyttö kunnon selkäsaunan kotonaan tuosta hyvästä ja jos eläin todella on elossa vielä niin pikapikaa erotettava siitä tytöstä!Eikä!!!! Siitä oli ketju ja kerkesin katsoa sen videon! Siis nuori työnsi koiran mikroon ja totesi tik tokissa, että näin saa ruokaa tms!!!! Hyi helvata!
Kerkesin vastata ketjuun et jos toi ei ollu pila!! Ja et itku tuli jo ton näkemisestä kun laittoi mikroon! Se siis vääns mikron päälle mut sit video katkes!
Eläimenpitokielto loppuelämäks ja tunti turpaan!Ei ollut pila ei...koira parka, toivottavasti sai tyttö kunnon selkäsaunan kotonaan tuosta hyvästä ja jos eläin todella on elossa vielä niin pikapikaa erotettava siitä tytöstä!
No sitten vaan!
Alat tänne ilmoittamaan joka päivä mitä oot syöny ja miten liikkunut ni me kyllä haukutaan sua jos ei mee oikein!
Kyllä, jotain on jossain vaiheessa mennyt ja pahasti pieleen.Tosipuheissa syytän kyllä ensin vanhempia!
Riisipiirakka pois. Mitä juustoa? Juusto on lähes pelkkää rasvaa, mutta muutama pala=päivän kalsiumit.
Yritän kyllä koko ajan
tänään.
aamupala: kahvia+omenaa
Päiväruoka: nakkikeittoa
Välipala:banaani
iltapala: riisipiirakka juustolla
johonkin väliin vedin raejuustoa
erikseen lenkille en ehtinyt.
Kokeile syödä aamulla vaikka munaa, keitettynä tai paistettuna tai miten vaan haluat, tai sitten rahkaa jonka sekaan pilkot vaikka sen omenan.aamupala: kahvia+omenaa
tuollaisesta saa täällä kyllä ihan liian lepsut rangaistukset...Eläimenpitokielto loppuelämäks ja tunti turpaan!
Tosipuheissa syytän kyllä ensin vanhempia! On tainnu valvonta pettää jo pidemmän aikaa!
Kulla!Kokeile syödä aamulla vaikka munaa, keitettynä tai paistettuna tai miten vaan haluat, tai sitten rahkaa jonka sekaan pilkot vaikka sen omenan.