Aqela
Näin mulle on sanottu.kummalla meistä on muna?
Näin mulle on sanottu.kummalla meistä on muna?
77th Flea lla on kivoja. Sillä on muitakin tosi kivoja vastteita.@Elena777 Käytätkö farkkuja/ onko sulla jotain tiettyä lempi farkkumerkkiä? Pitäis ostaa uusia farkkuja mut kun noita merkkejä ja malleja on nykyään niin miljoona Ollaan niin saman kokosia et aattelin josko sais vinkkiä
No kun ei kai mistään oli ainakin zalandolla...em, mistä nuo kuvan farkut on saatavilla?
Alkupala: vodkashotti suolakurkuilla
Näitä katselin kans ja mietin et millasiahan on käytössä kun kuvissa näytti hyvältä...77th Flea lla on kivoja. Sillä on muitakin tosi kivoja vastteita.
Ihan älyttömän kestäviä + niitä pesee ja pesee, eikä kulu!Näitä katselin kans ja mietin et millasiahan on käytössä kun kuvissa näytti hyvältä...
Jälkiruoka: hedelmäsalaatti extra ananaksella
Alkupala: vodkashotti suolakurkuilla ja smetanalla
Pääruoka: Frutti de mare pizza extra valkosipulilla tai spicevege
Jälkiruoka: Disaronno Amaretto
Borssikeitto sulle. Teen mainiota borssikeittoa
Miten voikaan olla!!!
Mikä biisi?Yeah!
Mitäkö. Lempparibiisi soi baarissa.
Ne salaatissa olevat ananakset on siitä pitsasta, mitkä sä nyppisit pois
Oih!Borssikeitto sulle. Teen mainiota borssikeittoa
En ole koskaan tehnyt. Tulista tomaattikeittoa maissilla teen välilläOih!
Ja seljankakeittoa!!!!
KamalaaNe salaatissa olevat ananakset on siitä pitsasta, mitkä sä nyppisit pois
No mä voin tehdä sulle seljankaa ni saat sinäkin jotain parempaa kuin pizza!En ole koskaan tehnyt. Tulista tomaattikeittoa maissilla teen välillä
Se rättiksen farkkupeppu ketju on tossa isolla puolella!Peffasta on vaikea saada hyvää kuvaa katso liitettä 8584 katso liitettä 8585 katso liitettä 8585 katso liitettä 8586
Nelinkontin lattialle ja kamera jalkojen väliin vaanPeffasta on vaikea saada hyvää kuvaa katso liitettä 8584 katso liitettä 8585 katso liitettä 8585 katso liitettä 8586
No en mä viitti sinne laittaa kuvaaSe rättiksen farkkupeppu ketju on tossa isolla puolella!
*taluttelee kaisia oikeaan suuntaan*
On hyvät!
Luulen, että siellä ketjussa on automaattinen tallennus suoraan Rättiksen koneelle...No en mä viitti sinne laittaa kuvaa