Emp:llä on ainaskiKokeile dr. denimiä.
Juuri tuollaisilta farkkujen kuuluu näyttääMä tykkään tuolaisista kapealahkeisista farkuista. katso liitettä 8582
niimpä mutta rättis on rättisKuulostaa keskiaikaiselta heteromiesten kidutusvälineeltä
tarttis olla peräosastolta kuva että pystyis sanoo että onko hyvätMä tykkään tuolaisista kapealahkeisista farkuista. katso liitettä 8582
Ei taija tähän hätään olla farkkubeffakuvaatarttis olla peräosastolta kuva että pystyis sanoo että onko hyvät
Olen luvannut tarjota rättikselle kebubit kun tulee Turkuun, mutta enpä tiedä enää uskallankoniimpä mutta rättis on rättis
ajastimella saa otettuaEi taija tähän hätään olla farkkubeffakuvaa
Hitti miten pahoja ihmisiä maailmaan syntyy....
Nyt tutkitaan Suomessa tapausta missä joku hyypiö oli laittanut koiransa mikroon
Itse asiassa ei ole. Kapemalla huulilla saa paremmin.tommoset turbohuulet on varmaan sairaan hyvät suihinotossa
kummalla meistä on muna?Itse asiassa ei ole. Kapemalla huulilla saa paremmin.
Ei vampyyrit syö rautaa... vaan vertaRaudalta
Vampyyrithän sitä syö alvariinsa
Näistä mä luin ja mietin et onkohan hyviä... kovin joustaviksi kehuttuja olivatKokeile dr. denimiä.
mä olen ainakin pitänyt. sopivat mun muodoille ja ovat joustavat. jos ja kun tarvitsee kyykkiä ja pomppia niin niissä pystyy.Näistä mä luin ja mietin et onkohan hyviä... kovin joustaviksi kehuttuja olivat
Sitte ottais eteen, halusi tai eikokeile sitä rättiksen neuvomaa sähköshokkianustappia
Tekee sulle källit ja tuikkaa sen tilipitapin takapuoleen jossain julkisella paikallaOlen luvannut tarjota rättikselle kebubit kun tulee Turkuun, mutta enpä tiedä enää uskallanko
Kotona pitää aina olla suolakurkkua, ainariisipiirakka meetvurstilla ja juustolla voi kun vielä olisi ollut laittaa suolakurkkua päälle
no ei se nyt sentään mikään raiskari oleTekee sulle källit ja tuikkaa sen tilipitapin takapuoleen jossain julkisella paikalla
niinKotona pitää aina olla suolakurkkua, aina
Ja vodkaaKotona pitää aina olla suolakurkkua, aina
Ei kiitos. Säästän peppuneitsyyttäni urologille.Tekee sulle källit ja tuikkaa sen tilipitapin takapuoleen jossain julkisella paikalla
Korkeampi vyötärö niin peppu näyttää pyöreämmältäNäistä mä oon pitänyt, mutta niitä ei enää oikein löydy
On mulla parit nevöhööd pillifarkutkin mitkä on ollut ihan kivat et pillimpikin malli nykyään käy.