Ainoat oikeat farkut on Levikset@Elena777 Käytätkö farkkuja/ onko sulla jotain tiettyä lempi farkkumerkkiä? Pitäis ostaa uusia farkkuja mut kun noita merkkejä ja malleja on nykyään niin miljoona Ollaan niin saman kokosia et aattelin josko sais vinkkiä
Harvemmin käytän ja nekin farkut mitä käytän ostan kirpparilta ja ainoa mitä vaadin niiltä on se, että ovat lahkeista rispaantuneet ja kuluneen näköiset...@Elena777 Käytätkö farkkuja/ onko sulla jotain tiettyä lempi farkkumerkkiä? Pitäis ostaa uusia farkkuja mut kun noita merkkejä ja malleja on nykyään niin miljoona Ollaan niin saman kokosia et aattelin josko sais vinkkiä
Niitä mulla onkin, tosin tuota mallia mistä pidin ei enää tehdä, tai ainakaan löydy mistään Ajattelin josko koittais joltain muultakin, tai jos tarjoushinnalla löytyis niin uskaltais vaikka tilata jonkun muunkin.Ainoat oikeat farkut on Levikset
No joo, en tiedä niin paljoa naisten farkuista. Itse tilaan farkut aina jack&jonesin nettikaupastaNiitä mulla onkin, tosin tuota mallia mistä pidin ei enää tehdä, tai ainakaan löydy mistään Ajattelin josko koittais joltain muultakin, tai jos tarjoushinnalla löytyis niin uskaltais vaikka tilata jonkun muunkin.
Mä tartteisin parit mustat, vaalean siniset ja tummemman siniset Kun löytyis hyvä malli/merkki niin vois tilata samantien samaa mallia kaikki..Harvemmin käytän ja nekin farkut mitä käytän ostan kirpparilta ja ainoa mitä vaadin niiltä on se, että ovat lahkeista rispaantuneet ja kuluneen näköiset...
Väri pitää olla joko musta tai vaaleansininen
Muuten hyvä, mutta väri liian tumma ja itte tykkään ostaa hieman omaa kokoa suuremmat, näyttävät nätimmältä silleen jalassa
Ei mitään hiphop pöksyjä kiitos.Muuten hyvä, mutta väri liian tumma ja itte tykkään ostaa hieman omaa kokoa suuremmat, näyttävät nätimmältä silleen jalassa
Raudaltamiltä se rauta maistuu? harva sitä on varmaan silttään syöny
tommoset turbohuulet on varmaan sairaan hyvät suihinotossa
Jestas, hengenvaarallinen allerginen reaktio
Botox tai imuriJestas, hengenvaarallinen allerginen reaktio
Tai pähkinäBotox tai imuri
Ei kyllä ottaisi eteen. Olisin vain huolissani hänen terveydestääntommoset turbohuulet on varmaan sairaan hyvät suihinotossa
kokeile sitä rättiksen neuvomaa sähköshokkianustappiaEi kyllä ottaisi eteen. Olisin vain huolissani hänen terveydestään
Kokeile dr. denimiä.Niitä mulla onkin, tosin tuota mallia mistä pidin ei enää tehdä, tai ainakaan löydy mistään Ajattelin josko koittais joltain muultakin, tai jos tarjoushinnalla löytyis niin uskaltais vaikka tilata jonkun muunkin.
Kuulostaa keskiaikaiselta heteromiesten kidutusvälineeltäkokeile sitä rättiksen neuvomaa sähköshokkianustappia