Harjaa sitä pesusienen karhealla puolella veen alla ja anna olla kauemmin siellä vedessä...yön yli.Hei miten mä saan viinapullosta etiketin pois? Olen liottanut vedessä mutta tiukassa on....
Harjaa sitä pesusienen karhealla puolella veen alla ja anna olla kauemmin siellä vedessä...yön yli.Hei miten mä saan viinapullosta etiketin pois? Olen liottanut vedessä mutta tiukassa on....
Sulla on viisas miesTotta turiset
Näytti jäävän vielä pari pussia, mies vähän hamstrannut taas
Juu. On tää varsinainen tapaus!Puhut siis poikaystävästäsi?
Pistä kiehuvaan veteen missä on pyykinpesuainetta tai astianpesuainetta.Hei miten mä saan viinapullosta etiketin pois? Olen liottanut vedessä mutta tiukassa on....
Pitääkö pullo ensin juoda tyhjäksi?Pistä kiehuvaan veteen missä on pyykinpesuainetta tai astianpesuainetta.
Mullakin on!Nyt mä muistin! Meillähän on draculapillereitä!!!!
*juoksee keittiön kaapille rohmuaan*
Kohta on kitalaki taas rikki...
Ei h*lvetti!Hitti miten pahoja ihmisiä maailmaan syntyy....
Nyt tutkitaan Suomessa tapausta missä joku hyypiö oli laittanut koiransa mikroon
Niin olis ja en pistäis vastaan, jos joku veis tuon hirviön saunan taakse.Ei h*lvetti!
Olis kirveellä töitä
Ei hää sellanen ole, on siis pitkä ja aika...pötikkä...muutenkinKuulostaa ihan joltain vapaaottelijalta/nyrkkeilijältä
Ja viimeistään huomenna uudestaan!Purasin vahingossa poskeen
Se muuten sattuuPurasin vahingossa poskeen
Eli jos sä katsot häntä suoraan, niin katsot suoraan jalkoväliin?Ei hää sellanen ole, on siis pitkä ja aika...pötikkä...muutenkin
Otin vahingossa poskeen
No oottepas te pervoja, kohta on sentään joulu ja kaikkeeJa viimeistään huomenna uudestaan!
Melkein joo...Eli jos sä katsot häntä suoraan, niin katsot suoraan jalkoväliin?
Pukki tulee ja mies katsoo vieressäNo oottepas te pervoja, kohta on sentään joulu ja kaikkee
AutsPurasin vahingossa poskeen
Voi luoja Oikein vatsasta kourasJoo,tuo juttu. Poliisi tutkii videotakatso liitettä 8580
Ai se oli tyttö?Joo,tuo juttu. Poliisi tutkii videotakatso liitettä 8580
Todennäköisesti, eikä kahta kertaa ilman kolmatta!Ja viimeistään huomenna uudestaan!
Herttinen sentäänTodennäköisesti, eikä kahta mu*aa ilman kolmatta!
Harjaa sitä pesusienen karhealla puolella veen alla ja anna olla kauemmin siellä vedessä...yön yli.
Ok. Kiitos. Täytyy kokeilla kaikkeaPistä kiehuvaan veteen missä on pyykinpesuainetta tai astianpesuainetta.