niinpä, sitte kun ei enää toimi niin ei ole ollenkaan kivaa
Tyttöystävä varmaan haukku sen pystyyn.Se on hieno asia, että herkkumutteri toimii...
Heti ollaan vauhti päällä kun silmät välttää
sekö tuntuu tepsivän erektiovaivoihin?Suosittelen siihen elektroshock anustappia.
Joo niin kuulemaniinpä, sitte kun ei enää toimi niin ei ole ollenkaan kivaa
Rupes tekeen mieli salmiakkimuttereitaSe on hieno asia, että herkkumutteri toimii...
En minäkään oo ottanut nollakollaa ja kahvia vahvempaaElluuu!
Mä mitään oo ottanut.
Stondis
Yleensä joosekö tuntuu tepsivän erektiovaivoihin?
Mun naapurissa asuu tosi iso mies, jolla on ehkä maailman mörein ääni ja kaikki kutsuu häntä mutteriksRupes tekeen mieli miehen mutteria
Kuulostaa ihan joltain vapaaottelijalta/nyrkkeilijältäYleensä joo
Mun naapurissa asuu tosi iso mies, jolla on ehkä maailman mörein ääni ja kaikki kutsuu häntä mutteriks
sekö tuntuu tepsivän erektiovaivoihin?
Puristele vähän sen penistä ensi kerralla kun kohtaatte.Yleensä joo
Mun naapurissa asuu tosi iso mies, jolla on ehkä maailman mörein ääni ja kaikki kutsuu häntä mutteriks
Miks ihmeessä, sitä paitsi hän on melkein pari metriä pitkä karju..kuka sellasta uskaltaa puristella yhtään mistäänPuristele vähän sen penistä ensi kerralla kun kohtaatte.
Etkö oo ite vielä testannut!?En tiiä auttaako se varsinaisesti, mutta saa sillä mällit tulemaan ilman käsiä, kuulemma
Noi on melkein parempia kuin seksiNyt mä muistin! Meillähän on draculapillereitä!!!!
*juoksee keittiön kaapille rohmuaan*
Kohta on kitalaki taas rikki...
Kyllä se pysähtyy kun huutaa oikein lujaa että PYSÄHDYYY!Iltaa kaikille
Mä olin tuossa äsken bussipysäkillä ja siinä oli joku mummo myös ja kun näkyi että nyt se bussi tulee niin se mummo kähisi minulle että pysäytä sinä tuo bussi kun minulta on ääni lähtenyt
Meinasin sanoa siihen että eihän sitä bussia huutamalla pysäytetä
Puhut siis poikaystävästäsi?Nyt on lähettävä ulos juoksemaan karvavauvan kanssa. Tuossa se vieressä lussuttaa pippeliään, eikä suostu tuua remmiä vaikka oon pyytäny jo kahdesti!
Täällä on lunta! Kohta voip laittaa minisukset ni ei tartte juosta.
Aini, Tsygään vaihoin jo nastarenkaat ni pääsis kyllä silläki!
NO NIIMPÄ!Etkö oo VIELÄKÄÄN testannut!?
Totta turisetNoi on melkein parempia kuin seksi