Jos sä oot revittämässä reikääs siinä eteisessä heti kun joku tulee sisään niin ethän voi olettaa että nuo muut sitä tekis?Ei sitä tiedä. Jos on muita vieraita
Minä sen sijaan....
Jos sä oot revittämässä reikääs siinä eteisessä heti kun joku tulee sisään niin ethän voi olettaa että nuo muut sitä tekis?Ei sitä tiedä. Jos on muita vieraita
Mä olen ihanaHyi hitto sua.
Vieläkö sulla on kottarainen?eipä nuo hondat oikein metsään sovi, asvaltilla ovat sitten vimpan päälle
Ai säkin odotat eteisessä polvillasi ja suu raollaan miehen kotiinpaluuta?Jos sä oot revittämässä reikääs siinä eteisessä heti kun joku tulee sisään niin ethän voi olettaa että nuo muut sitä tekis?
Minä sen sijaan....
En mä. Mutta voi sitä elenaa ja suaJos sä oot revittämässä reikääs siinä eteisessä heti kun joku tulee sisään niin ethän voi olettaa että nuo muut sitä tekis?
Minä sen sijaan....
Ratti..ehkä ihan hyväkin ettet oppinut.Mä en ikinä oikeaati oppinut ajamaan velipojan mankia.
Lahje jäi kiinni kytkimeen tai en löytänyt koko kytkintä tai jarrua tai ratti ei kääntynyt sinne minne piti tai...
ei oo, vaihon hondaanVieläkö sulla on kottarainen?
Jestas Olehan sinä hiljaa kun et taas tiedä mistä puhutaan.Ratti..ehkä ihan hyväkin ettet oppinut.
No mikä se sit on? Ohjauskahvat?Ratti..ehkä ihan hyväkin ettet oppinut.
AnustappiNo mikä se sit on? Ohjauskahvat?
PersepumppuNo mikä se sit on? Ohjauskahvat?
mun nuaruudessa mankissa oli semiautomaattinen loota jossa kytkin oli lootan sisälläMä en ikinä oikeaati oppinut ajamaan velipojan mankia.
Lahje jäi kiinni kytkimeen tai en löytänyt koko kytkintä tai jarrua tai ratti ei kääntynyt sinne minne piti tai...
Stonga.No mikä se sit on? Ohjauskahvat?
mun nuaruudessa mankissa oli semiautomaattinen loota jossa kytkin oli lootan sisällä
siihen ei lahje voinut mitenkään tarttua
vanhoissa kolmivaihteisissa mankeissa oli oikealla jalalla jarru ja vasemmalla vaihteetOli ne tapit missä pidettiin jalkoja. Ja sit jommankumman kintun puolella oli vipu, mitä piti nostaa varpailla kun halusi vaihtaa vaihdetta.
Kai. Vai olikohan se sit se mistä vaihteet vaihtuivatkin?
Ei muuten oo ihme etten oppinut!
Niin tai näin, niin mulla oli aina varpaat ja sormet sekaisin ja meno nykivää. Ei mun lajini.vanhoissa kolmivaihteisissa mankeissa oli oikealla jalalla jarru ja vasemmalla vaihteet
kun polki vasemmalla varpaalla alas niin otti isomman vaihteen ja kun polki vasemmalla kantapäällä alas niin pienemmälle
*näpäyttää kipakasti stondiksen päähän*Stondis
Mitä sää ne sinne heitit?Täällä ollaan jo vapussa. Puussa on serpentiinejä.
Tuollon oli jo ilta!Päivää kaikille
Eiku pelasin sitä monopolia ja hävisinMis muut on? Yks on tietty nukkumassa.
Se on hieno asia, että herkkumutteri toimii...Stondis
Se on hieno asia, että herkkumutteri toimii...
*näpäyttää kipakasti stondiksen päähän*
Asetu!
Heti ollaan vauhti päällä kun silmät välttääMie katsoin emmerdalen ja huuhtelin tissit kun mies pesi ne.
Lueskelin jallua ja kallea.
niinpä, sitte kun ei enää toimi niin ei ole ollenkaan kivaaSe on hieno asia, että herkkumutteri toimii...