Komppaan allaolevaa, lue rivien välistäOletko noin pihalla Ruotsin asuntomarkkinoista?
Minä en ottaisi ilmaistakaan kämppää ma tujen slummialueilta
Komppaan allaolevaa, lue rivien välistäOletko noin pihalla Ruotsin asuntomarkkinoista?
Minä en ottaisi ilmaistakaan kämppää ma tujen slummialueilta
Onneksi meitsi nostettiin tuohon kunniakkaaseen realistien seuraan ainakin jonkun isänmaanpetturin toimestaElena777
Pistepirkko
Palstapesu
Aivansama
Echo
Kaikki yhdistää suuri viisaus ja alttius tyrmätä suvakkien höpöjutut!
ja elämämsä jatkuuJuu, ei nämä palstan elämämkoululaiset halua Ruotsin oloja tänne. He haluavat mestarin johdattavan heidät uljaasti Unkarin ja Puolan oloihin. Tahdissa mars ja tuulta kainaloon.
Realisti? Tahtoisin päivän huvit tästä ja voisit kertoa, mitä tekemistä palstan rasseilla ja realisteilla on tekemistä keskenään. Aikuisten oikeasti.Miksi aina syrjäytetään realistit? Täälläkin jokainen haukuttu on sellainen, ei rasse. Onko toiveajattelua tytön kommentti?
No meitsi ei ole suurennuslasillakaan löytänyt yhtään rassea täältäRealisti? Tahtoisin päivän huvit tästä ja voisit kertoa, mitä tekemistä palstan rasseilla ja realisteilla on tekemistä keskenään. Aikuisten oikeasti.
Eli et osaa perustella. Huoh, olisihan se ollutkin aika kova pala sulle purtavaksi.No meitsi ei ole suurennuslasillakaan löytänyt yhtään rassea täältä
Pelkkiä realisteja
Ässä-vakki laittaa sitten löytönsä tänne, kun tuommoisia väität
ps. realistien voittokulku jatkuu, jos satuit jo aamu-uutisia seuraamaan.
Tulet tänne räyhäämään, vaikket selvästi ole seurannut minun tai muiden rasseiksi haukkumiesi kirjoituksia.Eli et osaa perustella. Huoh, olisihan se ollutkin aika kova pala sulle purtavaksi.
Ei tuolla rasistiksi nimittelyllä ole kuule enää lainkaan tehoa.Rasisteilla on tapana sanoa että on realisti.
Realisti tietää tasan tarkkaan olevansa realisti, suvakit puolestaan eivät hahmota kokonaisuutta älyllisen rajoittuneisuutensa, eikä punavihreiden lasiensa läpi, ja haukkuvat loputtomiin rasistisesti realisteja rasisteiksiRasisteilla on tapana sanoa että on realisti.
Toden totta!Joo selvä tapaus, tuo hymiöiden käyttö plus kirjoitustyyli.
Niin setis=latimeriaToden totta!
täytyy tahallaan tehdä niitä kun muuten ei läpäise systeemiäJa kaikkia yhdistää ehdoton kirjoitusvirheille ilkkuminen.
Mikäköhän siinä on? Ollaan muka niin viksuja, että heti jos jokin typo, niin koko lause menee ihan käsittämättömäksi ja kirjoittaja on heti alemmalla älykkyystasolla. Jostain kumman syystä sama ei koske itseä ikinä..
On!Niin setis=latimeria
Niin, ei se ulkonäkö vaan ne teotKyllä minä varmaan rasisti olen nykymääritelmän mukaan, mutta ihonvärin/ulkonäön tai etnisen taustan perusteella en arvota ihmisiä. Päinvastoin - kannustan vahvasti näyttämään ylpeästi juuri siltä miltä näyttää ja olemaan ylpeä omista etnisistä piirteistään.
Kulttuurillisestikin kannustan pääosin pitämään kiinni omista tavoista jne.
Mikähän se määritelmä on?Kyllä minä varmaan rasisti olen nykymääritelmän mukaan
Sä olet kaksi kuudesosaa rasisti.
Sitten olen. Mutta huom, pointtini ei ole niissä ominaisuuksissa joille ihminen ei voi mitään (ihonväri, missä on sattunut syntymään, kielikin on neutraali asia) vaan siinä mitä joku ukubuku jossain päin maailmaa sanoo ja tekee.
laittaa hakuun ’echo rasisti’ niin harmaita syyttelijöitä löytyy aiheesta hyvinkin paljonHarmaana sitten tällä kertaa.