Se muuten oikeesti lausutaan ''Eh-gou'', siin on piilo G.Ehco
Ei ku se lausutaan "ähky".Se muuten oikeesti lausutaan ''Eh-gou'', siin on piilo G.
No mutta sä harjottelet pikkujoulu aikaa varten ja JOULUN aikaa vartenEi ku se lausutaan "ähky".
Mussutan taas liikaa kaikkia herkkuja.
Juuri näin. Laajennan mahalaukkua jo valmiiksi, niin että sinne mahtuu mahdollisimman paljon jouluherkkuja.No mutta sä harjottelet pikkujoulu aikaa varten ja JOULUN aikaa varten
Varo että et tule pyöreäksi kuin pulla.Juuri näin. Laajennan mahalaukkua jo valmiiksi, niin että sinne mahtuu mahdollisimman paljon jouluherkkuja.
Niin ja aattele miten lähellä se aika taas alkaa olla!!Juuri näin. Laajennan mahalaukkua jo valmiiksi, niin että sinne mahtuu mahdollisimman paljon jouluherkkuja.
En minäkään.En mä noita muita edes rasseiksi miellä
Perhetutuilla oli aikoinaan kiva koira, se lausuttiin taas Ekko,Se muuten oikeesti lausutaan ''Eh-gou'', siin on piilo G.
Pahoittelen meidän kaikkien puolesta. Mutta jos tämä kerran sinua häiritsee, niin kannattaa rekkautua. En minä ainakaan kehtaa mustien kirjoitusvirheille nauraa räkättää saati käydä niitä korjailemaan, vaikka mieli usein tekisikinJa kaikkia yhdistää ehdoton kirjoitusvirheille ilkkuminen.
Mikäköhän siinä on? Ollaan muka niin viksuja, että heti jos jokin typo, niin koko lause menee ihan käsittämättömäksi ja kirjoittaja on heti alemmalla älykkyystasolla. Jostain kumman syystä sama ei koske itseä ikinä..
Meitsi jo ehti loukkaantua kun en ollut ekassa listassaLatimeria vai mikä se nyt on. On vielä noista kaikista tyhmin ja ilkein. En mä noita muita edes rasseiksi miellä
No tämä nyt oli niin paha, että pakko:Perhetutuilla oli aikoinaan kiva koira, se lausuttiin taas Ekko,
mmmm, oon siis paijannut Echoa
mutta meitsinkö siis?En minäkään.
Paiti et neet ol thallisia krijotusvhreitäNo tämä nyt oli niin paha, että pakko:
Perhetutuilla oli aikoinaan kiva koira, jonka nimi oli Ekko.
Mmmm, olen siis paijannut Echoa
... ai niin, ne naurut unohtuivat: Hahhhaahah haa
No mutta sä harjottelet pikkujouluaikaa ja joulunaikaa vartenNo mutta sä harjottelet pikkujoulu_aikaa varten ja JOULUN aikaa varten
Seliseli, näyttää olevan niin luokatonta tässä ketjussa kaikkien kirjoittaminen, että pakko ottaa keppi käteen ja alkaa korjailemaan.Paiti et neet ol thallisia krijotusvhreitä