Palstan pahimmat rasistit!

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja kaikkia yhdistää ehdoton kirjoitusvirheille ilkkuminen.
Mikäköhän siinä on? Ollaan muka niin viksuja, että heti jos jokin typo, niin koko lause menee ihan käsittämättömäksi ja kirjoittaja on heti alemmalla älykkyystasolla. Jostain kumman syystä sama ei koske itseä ikinä..

vierailija
Mä itseasiassa luulen, et vaan yks noista on oikeasti rasisti, mut se on käännyttäny porukkaa vuosien varrella. Etsinyt itselleen hännystelijöitä täältä, jotka seuraa sitä kuin lokki laivaa.

Ja kaikkia yhdistää ehdoton kirjoitusvirheille ilkkuminen.
Mikäköhän siinä on? Ollaan muka niin viksuja, että heti jos jokin typo, niin koko lause menee ihan käsittämättömäksi ja kirjoittaja on heti alemmalla älykkyystasolla. Jostain kumman syystä sama ei koske itseä ikinä..
Pahoittelen meidän kaikkien puolesta. Mutta jos tämä kerran sinua häiritsee, niin kannattaa rekkautua. En minä ainakaan kehtaa mustien kirjoitusvirheille nauraa räkättää saati käydä niitä korjailemaan, vaikka mieli usein tekisikin :p

Latimeria vai mikä se nyt on. On vielä noista kaikista tyhmin ja ilkein. En mä noita muita edes rasseiksi miellä
Meitsi jo ehti loukkaantua kun en ollut ekassa listassa :cautious:

Mutta suurkiitokset tästä kunnianosoituksesta :love:

ap ja sinä ette vaan ole tajunneet, että se mikä on teille rasse, on armaalle Suomenmaalle rauhaa rakastava ja isänmaallinen & realisti :love:

Yhteistyössä