Tutkimus: suomalaisten enemmistö pitää tutkijoita ja mediaa puolueellisena

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Huomasitteko uutisissa, kuinka yhden lehden lukijoille oli tehty kysymys, johon sitten osa vastasi? Moniko tulkitsee sen, että koskisi koko kansaa? Ei tuota lehteäkään kovin monelle tule:cool:
 
vierailija
Ymmärrän sen, että jos menen jonkin hömppälehden sivuille (vaikka seiska) niin uutisten todenperäisyys ei välttämättä ole 100%.

Kuitenkin esim yle rahoitetaan VEROVAROIN ja sitä olettaisi saavansa puolueetonta journalismia ja asia uutisointia kaikilta kanteilma, ilman mitään agendaa....
 
vierailija
Ymmärrän sen, että jos menen jonkin hömppälehden sivuille (vaikka seiska) niin uutisten todenperäisyys ei välttämättä ole 100%.

Kuitenkin esim yle rahoitetaan VEROVAROIN ja sitä olettaisi saavansa puolueetonta journalismia ja asia uutisointia kaikilta kanteilma, ilman mitään agendaa....
sanos muuta, mut katso areenalta se aamullinen dokumentti - loppuun asti sitten. Koko rahan edestä nyt(y)
 
vierailija
"– Olen aivan liian usein saanut kuulla, että "en minä tiennyt, että siinä saattaisi olla soijaa, en minä olisi arvannut." Tuollaista on kamala kuulla. Tässä on kyse ihmisten hengistä eikä nirsoilusta, pähkinän lisäksi myös soijalle, kalalle, mereneläville, mantelille, palkokasveille ja raastetuille juureksille allerginen Saari muistuttaa."
 
vierailija
– Olen aivan liian usein saanut kuulla, että "en minä tiennyt, että siinä saattaisi olla ssoijjaa, en minä olisi arvannut." Tuollaista on kamala kuulla. Tässä on kyse ihmisten hhengistä eikä nirsoilusta, pähkinän lisäksi myös ssoijjalle, kalalle, mereneläville, mantelille, palkokasveille ja raastetuille juureksille alllerginen Saari muistuttaa."
 

Yhteistyössä