Ok.No jos mä en kirjoita sulle pierujuttua niin et silloin kirjoita säkään mulle. yksinkertaista.
Ok.No jos mä en kirjoita sulle pierujuttua niin et silloin kirjoita säkään mulle. yksinkertaista.
niin, ja jos on illalla märkää kun tuon kortongin levittää autonsa päälle ja sattuu yöllä pakastumaan...En jaksa mitenkään uskoa että on helpompi ja märäksihän se silti jää, jos sitä ei sit tarvikkaan ja se jää mytyssä autoon niin eikös se ala homehtiin? Tai sit tosiaan tartteis olla sisällä paikka mihin sen saa aina kuivumaan...
ja jos ois se 20 senttiä lunta siinä päällä, niin pitäishän sitäkin eka vähä harjata pois että tämmönen lyhyt neito saa edes sen rätin pois kun painaa varmaan kiitettävästi
son 7-kymppinen ukko. Ne ei muusta puhukkaan.
Hyvä pointti tämäkinniin, ja jos on illalla märkää kun tuon kortongin levittää autonsa päälle ja sattuu yöllä pakastumaan...
ommuuten pikkusen lujassa repiä irti
Paula taas tapansa mukaan valistaa meitä terveystietopläjäyksillään.Huomenta. Näköjään joku jauhelihatiedotus on täs ketjus heti aamusta.
Mitäs muut?
Kaikki siis ennallaan.Paula taas tapansa mukaan valistaa meitä terveystietopläjäyksillään.
ei täsä kurjuutta kummempaa, niin on kuin jäitä polttelis
No mitäs tässä, eilen tuli hivenen lunta ja nyt paistaa aurinkoHuomenta. Näköjään joku jauhelihatiedotus on täs ketjus heti aamusta.
Mitäs muut?
Sama täällä. Nyt tulis hyviä joulukorttikuvia. Oon teetättäny Ifolorilla niitä monena jouluna.No mitäs tässä, eilen tuli hivenen lunta ja nyt paistaa aurinko
vieläksää postitat joulukortteja?Sama täällä. Nyt tulis hyviä joulukorttikuvia. Oon teetättäny Ifolorilla niitä monena jouluna.