Haaveena vauva 2020

Samaa mielt wintersuninkaa .. Ymmärrän toki sun huoles myös pampula3 , mullahan itse asias esikoisen kohalla kävi niin että olin baarissa ku yht äkkiä tuli fiilis "mä oon kyl raskaana..." en juonu tuon jälkeen, mutta oli aikasta tehä testiäkään vielä muutamaa päivään. Sit kun plussa tuli niin kyl alkuun mietin et eikai oo tullu mitään siit ryyppyreissust, mut toisaalt veikkaan et moni nainen on juonu ennen plussaa kun ei oo tienny et raskaana. Terve tyttö syntyi

Itel ei oo vielä kerinny tuhruttaa ees mitä normisti päivä ennen menkkoi, mutta tiiä sit tuleeko pikkasen myöhässä tää kieryo sen kemiallisen takii. Kramppailee kyllä taas siihe malliin. Tein mä r testin to mut oli niit 25miu koska ei ollu muita sillon tarjolla kaupas mis olin sitten vielä rfsu joka on merkki mitä en ostais mielellään... Puhast Negaa näytti niinku aattelin vaik etovan olontakii sen hain varmuudeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Kiitos kaikille tsempeistä!

Tilannepäivitystä tänne :LOL: nyt siis dpo 10/11 ja tässä aamun testi (sama one step 10)
https://aijaa.com/AuCBfP

Mulla siis tällä viikolla aiemmin (en muista minä päivänä) jäi ihan hitusen rusehtavaa vuotoa paperiin. Ei voi ees sanoa vuodoksi, kun tuli niin vähän aikaa ja jäi vaan paperiin pyyhittäessä. Nyt sitten muutamia päiviä ollut älytön turvotus.
 
Mä oon päättänyt elää ihan tavallisesti kunnes tulee plussa tikkuun (jos ikinä tulee). Juon aika harvoin muutenkin mut jos on tarjolla tai jotkut illanvietot niin juon kyllä alkoholia sen verran kuin muutenkin. Olen käyttänyt myös Buranaa mut suosin kyllä nykyään muutenkin Panadolia. Yritän keskittyä muihinkin asioihin kuin raskaaksi tulemiseen ja se on helpottanut monia asioita ja tunteita. Keskityn terveellisiin elämäntapoihin ja liikunnan lisäämiseen. Aina ei pysty estämään vaikeita tunteita mut ajattelen et nyt ei vaan voi tehdä juuri mitään muuta kuin mitä jo teen joten se siitä. Marraskuussa se ensikäynti sit.

Tänään todennäköisesti dpo1. En halua siis silti listoille. Talleteltu eilen ja toissapäivänä. Eilen oli tasavahvat viivat tikussa. Tänään en enää oo testannut. Tallettelut vielä tänään. Mulle ihan perhesuunnitteluneuvolassa sanottiin et voi talletella oviksen aikaan vaikka 2-3 pv joka päivä. Ja muuten joka toinen. Kun mies kävi siemennesteanalyysissa ja lääkäri sanoi sit että ei mitään vikaa niin sieltäkin sanottiin että ei siittiöiden määrä vähene tms. vaikka päivittäin tallettelis oviksen aikoihin. Myös netistä löysin Lääkärilehden artikkelin joku aika sitten jossa näin sanottiin.

Silti moni puhuu täälläkin et siittiöiden laatu jotenkin kärsii jos ei oo päivää välissä? Koskeeko tämä siis vain tilanteita jos siittiöiden määrässä/laadussa ois todettu jotain vikaa? Tää nimittäin hämmentää. Me on toimittu aina niin et kuukautisten loputtua joka toinen päivä ja oviksen aikaan joka päivä. Sit vielä oviksen jälkeen joka toinen päivä kunnes kuukautiset alkaneet.

Mulla on jostain syystä taas olo että ei tässä kyllä raskaana olla. Mulla on aina oviksen aikaan kun on talleteltu oikeaan aikaan, tuntemus että ei oo kyllä tärpännyt. Yritän silti miettiä että ei kai se mahdotonta oo. Mut jotenkin pysyn rauhallisempana enkä analysoi koko ajan oireita jos lähden siitä olettamasta että en oo raskaana. Sit jos oisin, se ois yllätys.

Jotenkin ois kiva tietää mistä tämä vaikeus raskautta meillä johtuu. Ylipainoa on mulla, mutta vaikuttaa silti että ovuloin. Olen lukenut että ylipaino vaikuttaa pääosin ovulaatioon. Kai se sitten vaikuttaa muuhunkin. Toki laihduttaminen on hyvä muutenkin.

Eipä tässä auta muu kuin odottaa vaan.

Hyvää viikonloppua kaikille! Tsemppiä kovasti ja toivottavasti plussanneiden plussat vahvistuu.
 
Omanapailen taas. Ovistestit vaalentunut eilisestä, joten eiköhän se eilen plussa ollut. Eilen n. 20 aikaan alkoi kipu oikealla alavatsassa, melkein nivusessa. Säteili lopulta selkään ja reiteen ja meinasin päivystykseen lähteä kun kipu oli niin voimakas että luulin esim umpilisäkkeen tulehdukseksi, lämmöt nousi puolessa tunnissa 0,5 astetta. Joskus 00 aikaan kipu rupesi helpottamaan ja sain nukuttua, en herännyt kipuun eikä kipu tullut aamulla takaisin. Mietin vain että voiko ovulaatiokipu olla näin voimakas vai oliko jotain muuta? (n) Googlettelin asiaa ja jossain keskustelussa jollain ollut synnytyksen jälkeen ensimmäinen ovulaatio tosi kivulias, ja mietinkin että vaikuttaisko km sitten jotenkin. No, oli miten oli, eletään nyt siinä uskossa että nyt on dpo 0, lisäätkö @Helmiina1978 piinailijoihin :)


Tallettelut näyttää tältä, toivottavasti riittää (y) Jos vielä huomenna jaksaisi.. :D Missään muussa kierrossa ei ole kyllä näin hyvin osunut tallettelut, joten toivotaan että olisi megaovis ja ahkerat tallettelut tuottaisi tulosta (y)
Screenshot_20190928-125340__01.jpg
 
Omanapailen taas. Ovistestit vaalentunut eilisestä, joten eiköhän se eilen plussa ollut. Eilen n. 20 aikaan alkoi kipu oikealla alavatsassa, melkein nivusessa. Säteili lopulta selkään ja reiteen ja meinasin päivystykseen lähteä kun kipu oli niin voimakas että luulin esim umpilisäkkeen tulehdukseksi, lämmöt nousi puolessa tunnissa 0,5 astetta. Joskus 00 aikaan kipu rupesi helpottamaan ja sain nukuttua, en herännyt kipuun eikä kipu tullut aamulla takaisin. Mietin vain että voiko ovulaatiokipu olla näin voimakas vai oliko jotain muuta? (n) Googlettelin asiaa ja jossain keskustelussa jollain ollut synnytyksen jälkeen ensimmäinen ovulaatio tosi kivulias, ja mietinkin että vaikuttaisko km sitten jotenkin. No, oli miten oli, eletään nyt siinä uskossa että nyt on dpo 0, lisäätkö @Helmiina1978 piinailijoihin :)


Tallettelut näyttää tältä, toivottavasti riittää (y) Jos vielä huomenna jaksaisi.. :D Missään muussa kierrossa ei ole kyllä näin hyvin osunut tallettelut, joten toivotaan että olisi megaovis ja ahkerat tallettelut tuottaisi tulosta (y)
katso liitettä 8136
Vai olisko tänään dpo 1? miten se nyt lasketaan? seuraava päivä on dpo 1.
 
Voisin taas ilmaantua paikalle kun tästä selvitty melkein kokonaan. Kiertoa en tiedä mutta yrittämistä jatkettu ollaan tällä viikolla, kun haaveista ei luovuta ja peloille ei anneta periksi eli peittoa heiluteltu.:whistle: Viimeisin vuotopäivä oli tiistaina. Ei edes odotella pitempään kun olo on hyvä ja hcgt nollassa. Tyhjennysvuoto loppui siis lauantaina, sen jälkeen oli vuodottomia päiviä kunnes maanantaina iski kauheet pms-oireet ja tiistaina tuli menkkojen tapainen vuoto joka päättyi vuorokaudessa. Oliko se sitten yhden päivän kestävät kuukautiseto_O
Jos en ole tarkemmin selitellyt tilannettani niin minulla tosiaan todettiin kohdunulkoinen raskaus. Hcgt lähti yhtäkkiä spontaanisti laskuun joten selvisimme vain seurannalla. Olo oli kuitenkin hurjan kipeä! Alavatsa sattui, vuoto kesti viikkoja ja kuume oli läsnä kolme viikkoa. Onneksi ei tarvinnut mitään solunsalpaajahoitoa tms. Näin kun pääsimme suht vähällä niin yritystä suositeltiin jatkettavaksi yksien kuukautisten jälkeen. Noh mehän ei kauheesti jaksettu odotella..tai tavallaanhan odotettiin:rolleyes::LOL:
Nyt vaan toivotaan että tärppäisi pian uudestaan, löytyis seuraavaksi oikeasta paikasta ja pysyis matkassa mukana loppuun asti.❤
Oisko se sitten kp5/25-26 ja saa laittaa takas listoille. Kiitos!

Ihanaa, kun on paljon plussiakin ilmaantunut, onnea ja tarrasukkia!:barefoot::love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Ehkä sit vaan pitää omassa kierrossa se huomioida. Merkkaan kyl kp1 jos illalla(18/19) alkaa runsas vuoto. Toki seuraavalle päivälle, jos 22 aikaan tai jos tuhruna.
Mut kyllähän noi sovelluksetkin laskee dpo:t heti kun lämmöt on noussut ja pysyy 3 pv ylhäällä.
 
@Helmiina1978 kesäkuun alkuun menisi laskettu.

@Lastunen sehän on vahvistunut.❤

Omaa napaa:
Hehe, eilen tyhjensin s-marketin hyllyt pc:n testeistä. Siinäkin näköjään se laatikon ulkonäkö muuttunut.
Piti ostaa yksi rfsu:n pakettikin, vaikka haukuttuja onkin.

Mutta tänään siis tuhlattu yksi raskauskeijun 10 aamulla ja äsken noin 2,5h pissasta rsfu ja pc.
Rsfu näyttää tumminta viivaa ja muut tummunut. Pc:tä en eilen tehnytkään.

Pc joka toinen päivä
https://aijaa.com/WwUO7k

Raskauskeijun 10 viivan vahvistumista
https://aijaa.com/PIurz4

Jännä tuo pc kyllä. Sen vahvistuminen ei ole niin selvää, kun ton raskauskeijun.
Laitan rfsu:n kuvat toiseen viestiin, kun ainakaan ennen mulla ei oo julkaistu suoraan, jos on ollut kolme linkkiä. Vaan menny hyväksynnän kautta.
 
@Mammakatri @Lastunen ja muut, kuin aikaisin ootte alkaneet tekee noita raskaustestejä, eli mikä dpo, ja kuinka aikaisin on tullut eka haalea viiva?

Mulla yleensä niin lyhyt kierto että en oo edes ehtinyt miettiä raskaustestiä kun menkat jo alkaakin (kesällä oli jopa yks vain 19 pv kierto). Mut tänään siis tein rfsun testin dpo 8 joka oli nega. Vatsaan ja selkään sattuu menkkamaisesti sekä vasen puoli alavatsaa nippailee, nännit aavistuksen arat, kolottaa ja väsyttää, mieli maassa. Taidan jättää ne juhlat väliin ihan vaan siksi kun olo on näin kaamee. Nää on mulla ihan perus menkkoja edeltäviä oireita, nyt kyllä tosi voimakkaita. Koitan miettiä millaisia ekoja raskausoireita mulla oli noista kahdesta lapsesta, mut en muista muuta kuin flunssan ja nännit arat. Ja se tunne että oon raskaana. Nyt kun on ollut niin monta kuukautta pettymyksiä niin sitä tunnetta ei ole, ei uskalla toivoa ettei pettyisi, ja kuitenkin toivon silti.

Millasia ekoja raskausoireita teillä nyt plussanneilla on ollut?
 
Kyllä mielestäni @Mammakatri molemmat testit on hyvin vahvistuneet! Ja hyvä viiva tuolla rfsu:lla myös!
Mikä dpo tuo eka pc? Dpo 8?
Eka haamu pc:llä oli joo dpo 8. Nyt dpo 12.
Eka viiva raskauskeijun 10 oli myös dpo 8.
Tuo rfsu yllätti kyllä miten noin tumman viivan antoi ja heti selvästi näkyi ennen, kun edes kontrolli.
Kyl nää viivat nyt paremmin on käyttäytyneet, kun siinä toukokuisessa kemialisessa. Silloin testit käyttäytyi oudosti. Sen jälkeen oli kahdessa kierrossa ne haamuset/haaleat viivat, mut haaleni pois heti ja vuotokin alkoi ajallaan.

@taatelinen peukkuja voi pitää.
Älkää kukaan vielä onnitelko.
Katotaan sit kun menkat on myöhässä ja viivat tasavahvat vähintään.
Digejä mulla on tuolla odottamassa, mut teen vasta ensi viikolla joskus.
On niitä viikkonäytöllisiä.
 
Onnea viivoista :love::love: saispa itekkin vielä...

Ärsyttää niin paljon kun raskauskeijun paketeissa mener melkee viikko aina :ROFLMAO:varmaa nykyää toi postinkulku nii hidasta... eikä ikinä osaa ennakoida että testit loppuu...
Ennen ne paketit tuli postilaatikkoon jopa seuraavana päivänä, jos oli edellisenä päivänä ajoissa tilannut.

Mulla muuten varmaan miljoona ovistestiä jäljellä.
Onneksi niissä on päiväystä reilusti.
Jos tämä plussa nyt on pysyvä, niin enhän mä niitä tarvitse.
Mut en ennen laita eteenpäin. Ehkä sit joskus ensi vuonna, jos vielä raskaana ollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@Mammakatri @Lastunen ja muut, kuin aikaisin ootte alkaneet tekee noita raskaustestejä, eli mikä dpo, ja kuinka aikaisin on tullut eka haalea viiva?

Mulla yleensä niin lyhyt kierto että en oo edes ehtinyt miettiä raskaustestiä kun menkat jo alkaakin (kesällä oli jopa yks vain 19 pv kierto). Mut tänään siis tein rfsun testin dpo 8 joka oli nega. Vatsaan ja selkään sattuu menkkamaisesti sekä vasen puoli alavatsaa nippailee, nännit aavistuksen arat, kolottaa ja väsyttää, mieli maassa. Taidan jättää ne juhlat väliin ihan vaan siksi kun olo on näin kaamee. Nää on mulla ihan perus menkkoja edeltäviä oireita, nyt kyllä tosi voimakkaita. Koitan miettiä millaisia ekoja raskausoireita mulla oli noista kahdesta lapsesta, mut en muista muuta kuin flunssan ja nännit arat. Ja se tunne että oon raskaana. Nyt kun on ollut niin monta kuukautta pettymyksiä niin sitä tunnetta ei ole, ei uskalla toivoa ettei pettyisi, ja kuitenkin toivon silti.

Millasia ekoja raskausoireita teillä nyt plussanneilla on ollut?
Minulle iski jo dpo 2 tai 3 flunssa, joka kesti muutaman päivän. Oviksen jälkeisellä viikolla tuntui myös nippailua alavatsassa. Lisäksi oireena on ollut melkein oviksesta asti niin voimakas turvotusta, että vain kahdet farkut menevät kiinni :ROFLMAO::poop: Oireet katosivat hetkeksi noin viikko oviksen jälkeen (paitsi turvotus). Suunnilleen dpo 9 huomasin kaupassa, että suolakurkkujen haju sai veden kielelle, mutta sen tunnistan mahdolliseksi oireeksi vasta nyt kun asiaa mietin :D Etovaa oloa on ollut aaltoillen dpo 10 alkaen.
Testasin ensimmäisen todella haalean haamun dpo 11, dpo 12 tuli jo selkeämpi haamu ja dpo 13 (lyhimmän kierron mukaan menkkojen alkamispäivä) aamulla sellainen viiva, jonka tulkitsin ennemmin plussaksi kuin haamuksi. Tänään on dpo 14 ja aamulla tehdyssä testissä viiva jo lähes yhtä vahva kuin kontrolli :love:
 
Minulle iski jo dpo 2 tai 3 flunssa, joka kesti muutaman päivän. Oviksen jälkeisellä viikolla tuntui myös nippailua alavatsassa. Lisäksi oireena on ollut melkein oviksesta asti niin voimakas turvotusta, että vain kahdet farkut menevät kiinni :ROFLMAO::poop: Oireet katosivat hetkeksi noin viikko oviksen jälkeen (paitsi turvotus). Suunnilleen dpo 9 huomasin kaupassa, että suolakurkkujen haju sai veden kielelle, mutta sen tunnistan mahdolliseksi oireeksi vasta nyt kun asiaa mietin :D Etovaa oloa on ollut aaltoillen dpo 10 alkaen.
Testasin ensimmäisen todella haalean haamun dpo 11, dpo 12 tuli jo selkeämpi haamu ja dpo 13 (lyhimmän kierron mukaan menkkojen alkamispäivä) aamulla sellainen viiva, jonka tulkitsin ennemmin plussaksi kuin haamuksi. Tänään on dpo 14 ja aamulla tehdyssä testissä viiva jo lähes yhtä vahva kuin kontrolli :love:
Ok, kiva kuulla muiden oireista, ja paljon onnea vielä plussasta :love:

Mä oon sata varma et nää mun oireet on menkkaoireita eikä raskausoireita. Vahvin merkki menkoista mulla on aina se että kohdunnapukka tulee tosi alas ja esim. seksin aikana mieskin tuntee sen hyvin ja sanoo et aa sulla alkaa pian menkat. Nyt sit vain oottelen uuteen kiertoon pääsyä, kuitenkin ois parempi et tulis aikaisintaan parin päivän päästä niin sitten tietäisin et tuo luteaali ois tarpeeks pitkä. Itkettää ja harmittaa mut niin kuin joku viisaasti tossa aiemmin kirjoitti, ollaan kaikkemme tehty raskauden alkamisen hyväksi enkä voi ite tähän enää mitenkään vaikuttaa. Toivottavasti meille kaikille jossakin vaiheessa se plussakin tulee ja että saadaan kaikki päättää itse lapsiluvustamme.
 
  • Tykkää
Reactions: Nessu87
Onnea tasapuolisesti kaikille plussanneille:love:

Täällä itse piinailen tai oikeastaan odotan kuukautisten saapumista. Mitään oireita ei ole. Ei edes kuukautisten alkamiseen viittaavia. Kuukautisten pitäisi alkaa maanantaina Flown mukaan joten katsotaan kuinka käy.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
Kiitos @taatelinen kun kerroit noista oireista :love:

Mä tein tänään negaraskaustestin ja samalla nyt tutuksi tulleeksi tavaksi etin kohdunnapukan joka oli kova ja suht korkealla, samalla sormeen tuli punertavan rusehtavaa vuotoa vähän. Joten joko menkat tulossa tai kiinnittymisvuoto. On tää jännää. Eilen oli dippi lämmöissä. Tänään nousuun päin muttei kovin jyrkkää nousua. Mut viimekski tuli tuhrua yhen päivän ennenku alko menkat nii luultavasti ne vaan on tulossa :oops::oops::oops:
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

29.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


EnkeliRinkeli.................kp 51/28
Hipposka.......................kp 39/30
taikinatonttu...................kp 36/28
vauvahaaveilija2396......kp 35/28-30
Vauvameille...................kp 33/28-35
rosemarie......................kp 31/xx
Pilvinentaivas...............kp 30/28-30
nessu87........................kp 29/28
papuma.........................kp 28/xx
Millimetrii...................... kp 26/28-29
Hope91.........................kp 25/32-37
Mahaotus......................kp 25/24-26
Mirkkuli26.....................kp 23/22-28
Amadecasa..................kp 23/34-55
Helmiina1978...............kp 23/32
Marilainen.....................kp 23/28
Haaveilija-31.................kp 23/38
Mirella92.......................kp 22/34
Effis..............................kp 21/26-37
Shibali......................... kp 20/23-26
Titi-Love.......................kp 18/28-30
Kasikuus.......................kp 18/28-31
Lennis...........................kp 18/28-34
Haavejuttu....................kp 17/29
Tingeli...........................kp 16/34-36
Daana.......................... kp 16/23
W.we.............................kp 14/25
FaBuu...........................kp 13/28
nieve30.........................kp 13/28
Tiukuliina89.................. kp 13/31
Marrrsipaani..................kp 10/28
Lumihiutale_................. kp 8/28
poreilevalimu.................kp 6/25-26
Koodikissa.....................kp 5/24
Veevavi..........................kp 5/26-28
Keltasirkku.................... kp 4/28-32
mimmik..........................kp 4/28-32
Vaniljapulla....................kp 3/30-32


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Nessu87......................dpo 19
Vauvameille.................dpo 17
Vaniljapulla..................dpo 16
Mirkkuli26....................dpo 13
Mammakatri.................dpo 13
Helmiina1978..............dpo 5
Titi-Love.......................dpo 3
Lenni.............................dpo 3
Shibali...........................dpo 3
Effis...............................dpo 2
Haavejuttu....................dpo 1


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä