No niin se on päässyt ellultakin
Säikähti kovaa ääntä, ja luuli, että korvat ovat auenneet
Mokoma!
No niin se on päässyt ellultakin
Säikähti kovaa ääntä, ja luuli, että korvat ovat auenneet
Joku hämärä muistikuva, että lapset ovat joutuneet nälkäänsä syömään jotain munakoisomössöjä ja mies keittämään kananmunia mikrossa.Kokkailujen unohtamiset?
Hyvin paljon mahdollista...ei tullut minusta keittiötohtoria ei..Joo, tai sitten menettää tajuntansa, ja päätyy makaamaan naama hikisenä ja punaisena olkkarin lattialle
Mun kissaa ei pidellä vuoroviikoin yhtään missään!!Mitäs jos muuten me pidettäis Manta vuoroviikoin? Sillein yhteishuoltajuus.
Unohdit että unohdit kokata?Kokkailujen unohtamiset?
Munakoisomössöllä oli nimi, se oli Moussaka ja se oli rakkaudella ja huolella tehty ateriakokonaisuus.Joku hämärä muistikuva, että lapset ovat joutuneet nälkäänsä syömään jotain munakoisomössöjä ja mies keittämään kananmunia mikrossa.
No mistäköhän johtui? Mun päikkäreistä. Ootko koskaan kuullu semmosista?Unohdit että unohdit kokata?
Mitähän sää seuraavaks unohdat?
En?No mistähän johtui? Mun päikkäreistä. Ootko koskaan kuullu semmosista?
Mua ei olis saanut edes saunasta ulos näillä keleillä ilman kunnon vaatteitaOli jännä sauna. Lauteille oli levitetty räsymattoja.
Ihan ookoo, mutta sauna haisi mattojen vuoksi kuivatushuoneelta.
Ja uimaan en uskaltanut. Ku kalliokin oli liukas ja... laiskotti!
Kieltämättä tuo olisi ihanaa, takassa valkea ja kynttilöiden valossa touhutaNyt voisi alkaa myrskytä!
Ois siistiä kun meri roiskuisi ikkunaan asti.
Päikkärin ja pullan ero:En?
Onks se joku pulla?
Oih noi on hyviä Meillä oli viime perjantaina, tai no ei ollut serranoa kun tirolilaista ilmakuivattua kinkkua, mut oli hyvää sekinPullaa?
Onneksi on edes serranonkinkkua ja oliiveja.
Mulla on nyt vuorostani mahdoton omenapullan tuska.Pullaa?
Onneksi on edes serranonkinkkua ja oliiveja.
Tuo olis näppärä keino saada asiat hoidettuaItse asiassa mulla jäi unessa asioita hoitamatta, joten se on moikka taas kaikille...krrroohh."
Ai niin mulla on herkullisia omeniaMulla on nyt vuorostani mahdoton omenapullan tuska.
Mulla kans ilmeisesti aivot täyttää mun matkailuvajeen kun joka yö oon matkoilla.Tuo olis näppärä keino saada asiat hoidettua
sinun jäliltä se sauna haisee p3rseeltäOli jännä sauna. Lauteille oli levitetty räsymattoja.
Ihan ookoo, mutta sauna haisi mattojen vuoksi kuivatushuoneelta.
Ja uimaan en uskaltanut. Ku kalliokin oli liukas ja... laiskotti!
Ois mullaki ku ehtis kerätä. Syömäsatsit ollaan muksujen kans kerätty, yks piirakka tehty jne.Ai niin mulla on herkullisia omenia
Joo noikin on vanhalta talolta, herkullisimman omppupuun hedelmiäOis mullaki ku ehtis kerätä. Syömäsatsit ollaan muksujen kans kerätty, yks piirakka tehty jne.
Mut paljon jää keräämättä... Pitäis nakittaa muksut keräämään ja tekisin sosetta/veis mehuasemalle, jos täällä jossain semmone on.