Palstalaisaloite ..... -nikin (Piste-Pirkko) lopulliseen bannaamiseen

  • Viestiketjun aloittaja Hyvä Haltiatar <3
  • Ensimmäinen viesti
Minkä takia m1es roudaat mun katsomaan typeriä kuviasi? Oletko sä ihan oikeesti joku autisti kun jankkaat samaa muka-hauskaa huumorilajiasi?

En mäkään vainoa jotakuta palstalaista ketjusta toiseen ja päivästä toiseen, jos se ei välitä Raamattu-jutuista.
Perusta niille kuvilles oma ketju ja juhli siellä.
 
Minkä takia m1es roudaat mun katsomaan typeriä kuviasi? Oletko sä ihan oikeesti joku autisti kun jankkaat samaa muka-hauskaa huumorilajiasi?

En mäkään vainoa jotakuta palstalaista ketjusta toiseen ja päivästä toiseen, jos se ei välitä Raamattu-jutuista.
Perusta niille kuvilles oma ketju ja juhli siellä.
Kuvat ovat minun tapani keskustella. Voit aivan vapaasti laiittaa minulle Raamattu-kommentteja tai vaikka Illuminati-teorioitasi, en pahastu ja luultavasti jopa vastaan.

Miksi sinulla on niin vahva halu olla pikkumode? Et aloittanut tätä ketjua, et ole sen aihe, mutta kuitenkin haluat ohjata sitä, miten muut keskustelevat. Järjestäisikö paikallinen kansanopisto (missä sitten asutkin) huumorintajukursseja?
 
Kuvat ovat minun tapani keskustella. Voit aivan vapaasti laiittaa minulle Raamattu-kommentteja tai vaikka Illuminati-teorioitasi, en pahastu ja luultavasti jopa vastaan.

Miksi sinulla on niin vahva halu olla pikkumode? Et aloittanut tätä ketjua, et ole sen aihe, mutta kuitenkin haluat ohjata sitä, miten muut keskustelevat. Järjestäisikö paikallinen kansanopisto (missä sitten asutkin) huumorintajukursseja?
Sä_osoitit_tuon_kuvan_mulle, tägäämällä mun nimimerkin. Se että en tykkää semmoisesta, ei ole mun pyrkimystä hallita koko ketjua.

Etsi muut kohteet onnettomalle huumorillesi, juttele muiden kanssa naisista/lolitoista. Eikä sun kuvatulvan tuputtaminen ole mitään keskustelua, vaan mun tahallista ärsyttämistä.
 
vierailija
Kuvat ovat minun tapani keskustella. Voit aivan vapaasti laiittaa minulle Raamattu-kommentteja tai vaikka Illuminati-teorioitasi, en pahastu ja luultavasti jopa vastaan.

Miksi sinulla on niin vahva halu olla pikkumode? Et aloittanut tätä ketjua, et ole sen aihe, mutta kuitenkin haluat ohjata sitä, miten muut keskustelevat. Järjestäisikö paikallinen kansanopisto (missä sitten asutkin) huumorintajukursseja?
o_O
 
Minkä takia m1es roudaat mun katsomaan typeriä kuviasi? Oletko sä ihan oikeesti joku autisti kun jankkaat samaa muka-hauskaa huumorilajiasi?

En mäkään vainoa jotakuta palstalaista ketjusta toiseen ja päivästä toiseen, jos se ei välitä Raamattu-jutuista.
Perusta niille kuvilles oma ketju ja juhli siellä.
Mut Echo, en halua olla ikävä, mutta... sä itse aloitit tässä ketjussa tällä:

M1es kuolaa nyt jo keijukaistenkin perään. o_O
(Tästä seuraa kuvasatoa Helinä-keijun peräpäästä jne)

Pitäskö tässä googlettaa Mikki Hiiren hännänalus, entä Hessu Hopon sepalus?
(Juu ei kiitos niistäkään kuvamateriaalia)
Mikäli ihan oikeasti kaikki tämä sinua häiritsee ja haluat, että sinut jätetään rauhaan, niin ethän sä voi käydä itse haastamassa ja olla pahoillasi sen jälkeen, että sut tägätään johonkin tai kommentoidaan jotain sanomaasi.

Ennenkuin homma lähtee ihan lapasesta, niin ota syvä henkäys ja koita irtaantua tästä yli- menneestä ärsytyksestä.
 
Mut Echo, en halua olla ikävä, mutta... sä itse aloitit tässä ketjussa tällä:



Mikäli ihan oikeasti kaikki tämä sinua häiritsee ja haluat, että sinut jätetään rauhaan, niin ethän sä voi käydä itse haastamassa ja olla pahoillasi sen jälkeen, että sut tägätään johonkin tai kommentoidaan jotain sanomaasi.

Ennenkuin homma lähtee ihan lapasesta, niin ota syvä henkäys ja koita irtaantua tästä yli- menneestä ärsytyksestä.
Totta puhut, huomasin tuon aikaisemman viestini vasta yöllä. Mutta ei ole ensimmäinen kerta kun m1es tägää mut katsomaan joitain sen kuvatuksiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Minkä takia m1es roudaat mun katsomaan typeriä kuviasi? Oletko sä ihan oikeesti joku autisti kun jankkaat samaa muka-hauskaa huumorilajiasi?

En mäkään vainoa jotakuta palstalaista ketjusta toiseen ja päivästä toiseen, jos se ei välitä Raamattu-jutuista.
Perusta niille kuvilles oma ketju ja juhli siellä.
Autistisuudesta en tiedä, mutta ilkeä ja empatiakyvytön M1es ainakin on. Sen todistaa monien muiden juttujen ohella tämä sinun vainoaminen. Kiusaajat tykkäävät ottaa itselleen silmätikkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Kuvat ovat minun tapani keskustella. Voit aivan vapaasti laiittaa minulle Raamattu-kommentteja tai vaikka Illuminati-teorioitasi, en pahastu ja luultavasti jopa vastaan.

Miksi sinulla on niin vahva halu olla pikkumode? Et aloittanut tätä ketjua, et ole sen aihe, mutta kuitenkin haluat ohjata sitä, miten muut keskustelevat. Järjestäisikö paikallinen kansanopisto (missä sitten asutkin) huumorintajukursseja?
Jos kuvat on sinun tapa keskustella niin mikset mene ylilaudalle "keskustelemaan": Siellä jonnet tykkää kuvista. Vai etkö sopeudu joukkoon siellä(kään)?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä