vierailija
Mistä olet samaa mieltä? Siitä että minulla on pullo, korkki auki.. Mikä sua vaivaa kun haukut ja kiusaat?Olen samaa mieltä, mutta nysse vanha ava takasin ettei tässä tartte hakea ammattiapua!
Mistä olet samaa mieltä? Siitä että minulla on pullo, korkki auki.. Mikä sua vaivaa kun haukut ja kiusaat?Olen samaa mieltä, mutta nysse vanha ava takasin ettei tässä tartte hakea ammattiapua!
Mistä olet samaa mieltä? Siitä että minulla on pullo, korkki auki.. Mikä sua vaivaa kun haukut ja kiusaat?
Tässä muodonmuutoksessa oli tyyliä, avatar on edellisen looginen jatkumoNo hyvä että tajusi häipyä.
Harvinaisen rasittava tyyppi
Ei vaan Aunuksesta <3Ap tykkää anuksesta
M1es kuolaa nyt jo keijukaistenkin perään.Tässä muodonmuutoksessa oli tyyliä, avatar on edellisen looginen jatkumo
Tuolla keijulla on kiva "Päivi Räsänen"-kaula-aukko, kun näkee koko kuvan.
Sullakin on jotkut riipparit jo.Eipä ajeta palstan järki-immeisiä pois, nih!
Eihän tänne jää kohta ku kasa hölmöjä hihhuliharmaita!
Rekatkaa fiksut harmaat itsenne, rekkautuneena on paljon kivempaa!
Lähetän tissikuvia 20. rekkautuneelle.
Jonon voi muodostaa tähän.
M1es kuolaa nyt jo keijukaistenkin perään.
(Tästä seuraa kuvasatoa Helinä-keijun peräpäästä jne)
Pitäskö tässä googlettaa Mikki Hiiren hännänalus, entä Hessu Hopon sepalus?
(Juu ei kiitos niistäkään kuvamateriaalia)
Jatkan, että tajuutsä että niiden kuvien mittasuhteet ei oo perinteinen 10x15, vaan 10×100, eli alaspäin aika pitkulaisia kuvia. Syystä että...Sullakin on jotkut riipparit jo.
(Hmm, en tiedä miks kirjoitin ton )
*Repee totally*Sullakin on jotkut riipparit jo.
(Hmm, en tiedä miks kirjoitin ton )
Siitä sit sohvan pesuun.*Repee totally*
Ei olis ehkä pärskyny kahvit pitkin sohvaa, mitku sä kirjoitit ton!!!! Ei hitto en saa henkee!!
Siitä sit pikkuhousujen pesuun.
Jatkan, että tajuutsä että niiden kuvien mittasuhteet ei oo perinteinen 10x15, vaan 10×100, eli alaspäin aika pitkulaisia kuvia. Syystä että...
Mikähän Vuoksen vesistö sulla puhkes...
Riipparien lisäks väljä alapää
Eiku niakara nyt on paha naurukohtaus menossa, kaikki päät vuotaaMikähän Vuoksen vesistö sulla puhkes...
Ja ikää oli...80?..90.?Eiku niakara nyt on paha naurukohtaus menossa, kaikki päät vuotaa
Ainakin kirjoituksista päätellen 8-9v.Ja ikää oli...80?..90.?
Tenaa sulleEiku niakara nyt on paha naurukohtaus menossa, kaikki päät vuotaa
Tai extraveski. Ei täällä oo koskaan vessa vapaa!Tenaa sulle
Niksi-pirkka:Tenaa pöksyihin ja teippaat pikkuhousunsuojat silmien alle niin vuoto valuu niihin ja tamponit nenään.Tai extraveski. Ei täällä oo koskaan vessa vapaa!
Ai jaha, meillä on vaippa-lobbari täällä! Kiitos vinkeistä!Niksi-pirkka:Tenaa pöksyihin ja teippaat pikkuhousunsuojat silmien alle niin vuoto valuu niihin ja tamponit nenään.
Halloo Mustat! Eipä ajeta ei, mutta kun Hyvä Haltiatar haluaa toteuttaa toiveetEipä ajeta palstan järki-immeisiä pois, nih!
En kannata.
Toivon, että joku tekee aloitteen itseni bannaamiseksi täältä. Tähän hukkaantuu nyt ihan liikaa aikaa. Nytkin piti vain tehdä yksi nopea juttu ja tarkistaa joku kotitalousvähennykseen liittyvä kiemura, mutta tässä sitä on istuttu paskaa jauhamassa ties kuinka pitkään.
Jonkun pitää selkeästi ajaa minut ulos täältä, kun en itse siihen kykene
ilmoittaudun jonoonEipä ajeta palstan järki-immeisiä pois, nih!
Tuo Disneyn Helinä-keiju on sinun-ei-niin-arvostamien Cosplay-tapahtumien vakiokalustoa. Siro, kiltti ja ei liian paljastava asu. Sopisi ehkä sinunkin tyttärellesi joskus?M1es kuolaa nyt jo keijukaistenkin perään.
(Tästä seuraa kuvasatoa Helinä-keijun peräpäästä jne)
Lue: kuvia jaetaan kahdellekymmenennelle (johan on varsinaista suomen kielen sanataidetta), ja sä olit eka!ilmoittaudun jonoon