Palstalaisaloite m1es-nikin lopulliseen bannaamiseen !

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
tuo tyyppi on kyllä käsittämättömintä pjaaa--skaa mitä palstalla on. en tajua miten yl'läpito sallii moisen. jatkuvasti postaa kuvia lol.itafantasioitaaan ja muista pik-kutyttöj-utuista....ja muuta naisia halventavia juttuja.
 
vierailija
Koska m1es kirjautuneena kirjoittelee ja kuvia laittelee niin tuohonkin ongelmaan auttaa kun itse rekisteröidyt ja ignooraat hänet.

Ei ketään voi palstalta pois heittää vain sen takia ettei kaikkia kirjoittajia miellytä jos jutut on kuitenkin sääntöjen puitteissa sopivia.
Palstalta ei pysty ketään poistamaan, vaikka jutut olisi miten epäsopivia. Ainoastaan viestien lähteminen ensin modelle ja hänen harkinnan jälkeen julkaiseminen estäisi asiattomat viestit kokonaan. Joissakin lehdissä uutisten kommentointipalstoilla tämä on tai ainakin on ollut käytössä.
 
vierailija
Ei missään nimessä pidä bannata. Edustaa loistavasti tällä palstalla vähän persumielistä insinöörimiestä. Näitä on keskustelupalstat täynnä, varmaan paljon kirjoittavista yksi yleisimmistä. Mutta naisille suunnatulla lapsiperhepalstalla näitä ei ole liikaa.
 
vierailija
:rolleyes: en kannata.
Enkä tiedä mitä kuvia te katselette, jotain rivouksia varmaan (o_O), mutta itse olen monesti ihmetellyt mistä ihmeestä hän löytää noin sensuelleja kuvia naisista. Kuten esim tuo pastakuva (y) Olen ihmetellyt miten hän voikin löytää arkisista asioista naisessa tuollaista kaunista seksuaalisuutta. Se antaa itselle toivoa, että on tuollaisia vaimoa rakastavia miehiä ja ehkä niistä arkisistakin asioista voisi tehdä houkuttavia.
Kiitos
 
Aqela
:rolleyes: en kannata.
Enkä tiedä mitä kuvia te katselette, jotain rivouksia varmaan (o_O), mutta itse olen monesti ihmetellyt mistä ihmeestä hän löytää noin sensuelleja kuvia naisista. Kuten esim tuo pastakuva (y) Olen ihmetellyt miten hän voikin löytää arkisista asioista naisessa tuollaista kaunista seksuaalisuutta. Se antaa itselle toivoa, että on tuollaisia vaimoa rakastavia miehiä ja ehkä niistä arkisistakin asioista voisi tehdä houkuttavia.
Kiitos
o_O
 

Yhteistyössä