Nyt kyytiläinen matkassa, on kuulemma nätisti lähtenyt avautumaan ja on laadultaan AB. Virallinen testipäivä on 16.9.
@kirsillevauva Mulla oli ihan sama juttu edellisissä raskauksissa. Appelsiineja oli pakko saada koko ajan ja marjojaMulla on ihan uus raskausoire, alkoi eilen. Hirvee himo kaikkea raikasta ja tuoretta kohtaan. Piti ihan Prismaan lähteä ostamaan kasviksia ja hedelmiä Näin se näköjään joka raskaus on erilainen
Kuinka vanha alkio on nyt? Voi olla liian nuori sydanaanten kuulemiseen.ultrassa näkyi oikeassa paikassa ja oikean kokoinenalkio, mutta sydäntä ei löydetty. Tiistaina katsotaan iudestaan, hämmentynyt olo.
Viikkoja 6+1. Ilmeisesti sydäntä ei olisi tarvinnutkaan kuulua, mutta ei ollut edes alkiokaikua...Kuinka vanha alkio on nyt? Voi olla liian nuori sydanaanten kuulemiseen.
@Plusyks Yritä tosiaan tehdä kivoja asioita, joista tulee hyvä mieli. Varmasti se on vaikeaa, mutta kuitenkin.Olin ykätä eilen ja tänään, joten jos ei ole alkiota kyydissä, on melko outoa. Tosin onhan mulla hirveet määrät lääkkeitä, ehkä nekin vaikuttaa?
@Plusyks, yritä tehdä kaikkea itselle hyvää. käydä pitkillä kävelyillä, kuunnella musiikkia jamistä pidätkin <3. Olette käyneet melkoisen prässin läpi!
@Aallotar19, joko olet testannut?
Uskon @kirsillevauva, etta alkio on teilla siella hyvin kyydissa!!! Onnea tulevaan ultraan. Nyt rentoutumista viikonloppuna!Olin ykätä eilen ja tänään, joten jos ei ole alkiota kyydissä, on melko outoa. Tosin onhan mulla hirveet määrät lääkkeitä, ehkä nekin vaikuttaa?
@Plusyks, yritä tehdä kaikkea itselle hyvää. käydä pitkillä kävelyillä, kuunnella musiikkia jamistä pidätkin <3. Olette käyneet melkoisen prässin läpi!
@Aallotar19, joko olet testannut?