Suomen lihavin ihminen

  • Viestiketjun aloittaja Tietääkö joku
  • Ensimmäinen viesti
vvx
Ei kai painoista mitään tilastoja pidetä. Tuskin lihavin tietää itsekään olevansa Suomen painavin (tai suurimman BMI omaava) joten... jotta se saataisiin selville kaikkien pitäisi ilmoittaa painonsa jonkinlaiseen rekisteriin kenties kuukausittain. Kuka muuten virallisen painon mittaisi?
 
vierailija
Painavampiakin on ollut. Muistan kun omalla ala-asteellani oli 115kg painanut. Kuoli valitettavasti jo 11-vuotiaana aivokasvaimeen. :(
"–Aivot ovat aina erilaisia ei henkilöillä. Jos aivoissa on vaikka kasvain, niiden muoto muuttuu ennestään, Risto Ilmoniemi Aalto-yliopistosta sanoo.

Näkyykö aivoissa eroja esimerkiksi masennushoitojen jälkeen?

Yhden potilaan kohdalla muutosta ei näe nyt käytössä olevilla laitteilla, Tuukka Raij sanoo.

– Jos katsotaan kahdenkymmenen ihmisen aivoja hoidon jälkeen, niin aivojen toiminnassa ja rakenteessa nähdään pieniä muutoksia.

Viimeisen kymmenen vuoden ajan stimulaatio on ollut masennuksen käypä hoito -suosituksissa. Hoitoa annetaan Suomessa, jos lääkehoito ei tehoa." uutisissa tänään

Ylipainoisilta täytyisi kieltää nuo lääkekokeilut heti alkuunsa ja siirtyä tuohon menetelmään, eikä mitään laihdutusleikkauksiakaan saisi tehdä ennen sitä.
 
vierailija
Olisi kiva nähdä minkä kokoinen on 200 kg ihminen. Olen nähnyt kadulla lihavia mutta en osaa kuvitella onko joku niistä 200 kg tai yli. Painan itse 65 kg ja 100 kg ihmisen osaan kuvitella. Sellainen joka paikasta leveä ja pullea.
 
vierailija
Olisi kiva nähdä minkä kokoinen on 200 kg ihminen. Olen nähnyt kadulla lihavia mutta en osaa kuvitella onko joku niistä 200 kg tai yli. Painan itse 65 kg ja 100 kg ihmisen osaan kuvitella. Sellainen joka paikasta leveä ja pullea.
Koko ja näkö riippuu niin monesta asiasta, itellä vyötärö reippaasti yli 2m ja paino yli 200 paljon. Onhan tässä läskimakkaroita joka puolella
 
vierailija
Vaikea käsittää miten joku voi painaa 200kg. Kyllä niin huuiisin elopainon hankinta ja ylläpito käy varmaan työstä. Miten paljon nää läskit syö ja paljon kuluu ruokaam rahaa kuussa? :eek:
 

Yhteistyössä