Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on mustaherukat ihan ylikypsiä jo .Mikä ei kyl haittaa koska ne ovat niiiiiiiiin pahoja.

Mut valkoherukkasima pullotetaan illemmalla.
Mulla taas toisin päin, että tykkään makeista marjoista eli mustaherukasta, puna-ja valkoherukka ei mee alas...koristeena kiva.

Mut vaikka miten tykkään ja tiedän että tuolla pihalla on puskat täynnä C-vitamiinia, niin se tieto ei jalostu mulla toiminnaksi...

Pitäis olla semmonen etäohjattava robottikäsi millä saisin sängystä käsin kerätä.

Mulla taas toisin päin, että tykkään makeista marjoista eli mustaherukasta, puna-ja valkoherukka ei mee alas...koristeena kiva.

Mut vaikka miten tykkään ja tiedän että tuolla pihalla on puskat täynnä C-vitamiinia, niin se tieto ei jalostu mulla toiminnaksi...

Pitäis olla semmonen etäohjattava robottikäsi millä saisin sängystä käsin kerätä.
Voi kun mulla ois joku tuttu jonka puskat voisin tyhjentää, tai en mä paljoo tartteis, vähän pakkaseen vaan ois kiva:oops:

• Tykkää
Reactions: Kais ja Echo

Oi joo, kits, väsääpä vaan semmone robakäpälä niin oon ekana tilaamassa kyllä:)

Mä oon tässä niiin monena päivänä jupissu nuille puskille marjoineen että sopis kerranki tehä jotain ihan ite ja kipittää nätisti puhtaina suoraan pakasterasioissa/-pusseissa pakastimeen mutta vaikka kuin tiukasti mulkoilinkin niin mitään ei tapahtunu:notworthy:

Tänään sitten repäsin ja marssin purnukat kainalossa puskiin ja heiiiii - olipa ihunaa:)! Hyvin nollaantu pääkkönen turhan kiireisestä viikosta(y) vaikka kroppa nyt joikaakin hoosiannaa.... Makoisiakin ovat mokomat:p! Marjat siis:)

Voi kun mulla ois joku tuttu jonka puskat voisin tyhjentää, tai en mä paljoo tartteis, vähän pakkaseen vaan ois kiva:oops:
Mä oon monena vuonna tehny jo niin että tutut saa kerätä meidän marjoja...ne on aina niin onnessaan ja kiitollisina tuolla puskissa, mut mulla on kamalan laiska vetelys-olo täällä sisällä. :D

Mustaherukkamehu kyl on kiva vetästä muksuille kehiin talvella. Mä en pullota sitä vaan pakastan, ei kalahda homeeseen. :)

Mä tykkään sekä että ja myös punaisista:)
Valkosten karsastaminen johtuu puhtaasti siitä että vaahtosammuttimen kokoisena piti mummilassa puilpuskaa tyhjentää suuhun ja massuun...puolraakoina kun en kovapäisenä uskonu että muka eivät ois kyspiä:cautious:....ja sitte menikin useempi päivä vatsakipuisena kärvistellessä(n)

Mutta ehken nekin on hyviä....onneks on montaa sorttia ni löytyy suunmakuista taatusti jokaiselle:)

Valkosten karsastaminen johtuu puhtaasti siitä että vaahtosammuttimen kokoisena piti mummilassa puilpuskaa tyhjentää suuhun ja massuun...puolraakoina kun en kovapäisenä uskonu että muka eivät ois kyspiä:cautious:....ja sitte menikin useempi päivä vatsakipuisena kärvistellessä(n)

Mutta ehken nekin on hyviä....onneks on montaa sorttia ni löytyy suunmakuista taatusti jokaiselle:)
Mun mummo ei tykännyt kun otettiin hänen marjapuskista raakoja marjoja ja ammuttiin koiranputkilla niitä ihmisiin veljien ja vanhemman siskon kanssa:oops:

Oi joo, kits, väsääpä vaan semmone robakäpälä niin oon ekana tilaamassa kyllä:)

Mä oon tässä niiin monena päivänä jupissu nuille puskille marjoineen että sopis kerranki tehä jotain ihan ite ja kipittää nätisti puhtaina suoraan pakasterasioissa/-pusseissa pakastimeen mutta vaikka kuin tiukasti mulkoilinkin niin mitään ei tapahtunu:notworthy:

Tänään sitten repäsin ja marssin purnukat kainalossa puskiin ja heiiiii - olipa ihunaa:)! Hyvin nollaantu pääkkönen turhan kiireisestä viikosta(y) vaikka kroppa nyt joikaakin hoosiannaa.... Makoisiakin ovat mokomat:p! Marjat siis:)
Semmoiselle pitkälle robottikäpälälle ois kyl monipuolista käyttöä.

-veis muksuilta pleikan kapulat juuri nyt (noo, jos luulevat että saavat pelata koko viikonlopun niin turha luulo, olen kehitelly niille muuta ohjelmaa:X3:)
-nostelis kalsareita lattialta
-veis ohimenevästä postiautosta naapurin postit kun se huristelee ohi (Ulla Taalasmaa 2 :X3:)
-kutittelis miehen ööö kulkusia kun se kävelee tuolla ulkona
-pudistelis matot jne.

Puna ja mustaherukat on hyviä,
valkoiset menee kans. Taloyhtiön pihalla kasvaa punaherukoita,mut en ehtiny poimia ku 1 pienen kulhollisen. Nyt on kaikki marjat hävinny. :unsure:

Semmoiselle pitkälle robottikäpälälle ois kyl monipuolista käyttöä.

-veis muksuilta pleikan kapulat juuri nyt (noo, jos luulevat että saavat pelata koko viikonlopun niin turha luulo, olen kehitelly niille muuta ohjelmaa:X3:)
-nostelis kalsareita lattialta
-veis ohimenevästä postiautosta naapurin postit kun se huristelee ohi (Ulla Taalasmaa 2 :X3:)
-kutittelis miehen ööö kulkusia kun se kävelee tuolla ulkona
-pudistelis matot jne.
:D:D
Sitten siihen tulis joku oikosulku ja ravais sun perässä koivikossa repimässä helmoja ylös ja pikkuhousuja alas naapurien iloks:eek:

vierailija
Omenoiden kans sama juttu: suomalaiset varsinkin eivät osaa valita edes kaupasta niitä kypsiä omenoita, ja syövät helposti ne raakana. Kukaan ei valikoi niitä ennen myyntiä.

Monet mielenkiitoiset aiheet jäävät syrjään, kun @ros, @Echo, @freescat saavat puheenvuoron.
Voiskohan heidät vaikka bannata vuodeksi, pariksi?

Eikä tartte suuttua, jos et tykkää ajatuksesta.
Mun puolesta bannaa vaan mut ihan huolella(y)
Mutta mielenkiinnosta kysysin et kuinnii jää mukamas mielenkiintoset aiheet syrjään kun oon juttelemassa:)? Mitä aihioita oli nyt tässä ketjussa tyrkyllänsä kun ilmaannuin?

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä