Nyt kun avasin koneen pitkästä aikaa niin kirjotan vähän enempi..
Kiitos kovin tsempeistä
@KukkaSosuli @Hipposka @Jjuu @Nyyyti @Apustaja @Hedvig @haaveilija-31 @Haavejuttu @Owlet
@Minic Kiitos! Mulla taidetaan kyllä koepalat ottaa joka tapauksessa, ainakin näin ymmärsin. Mut koepalat ei ole onneksi mulla aiheuttaneet pitkäkestoista vuotoa, vain 1-2 päivää rusehtavaa pientä. Se itse sähkösilmukka taas aiheuttaa..
@kukapakuka Kiitos, no lyhyesti tätä nyt ei voi oikein selittää, mut 7v oli takana yrittämistä ja hakeuduttiin sit hoitoon, samalla papassa oli muutoksia jotka olikin sitten pahinta syövän esiastetta jne. sitä nyt vuoden sitten yritetty hoitaa ja kontrolli tulossa.. Se on sit siirtänyt meidän IVF-hoidon aloittamista..
@Tiukuna minkä kokoisia paketteja teillä oli tullut? Mulla piti olla 100tabl paketti varauksessa, mut vieläkään ei ole viestiä tullut, että on haettavissa..
@Helmiina1978 KIITOS kun olet jaksanut päivittää tuota! Toivottavasti jaksat jatkossakin! Voisin mielelläni sulle sen päivittäjänroolin siirtää, kun tarkoitus on siirtyä takavasemmalle (toki teitä unohtamatta..)
Liian kauan tunnun taas näissä ketjuissa pyörivän..
ONNEA plussanneille!
Aion nyt siirtyä oikeasti takavasemmalle, toivonmukaan
@Helmiina1978 jaksaa päivitellä!
Voi olla että jaksan aktivoitua täällä taas myöhemmin, mut nyt tuntuu että ei pysty.
On tainnut tää oma tilanne oikeasti nyt ottamaan päähän ja yritän unohtaa vauvahaaveet kunnes oikeasti päästään aloittamaan. Joko ens kierrosta tai sitten joskus..? Nyt tuntuu, näiden vuosien ja kaiken jälkeen ettei jaksaisi enää yhtään huonoa uutista tällä saralla. Vielä en ole saanut aikaiseksi polille laittaa viestiä. Pelkään kai sitä vastausta niin paljon, mut laitan sen kun uusi kierto käynnistyy, niin tiedän sitten tarkemmin.
Käyn kyllä ilmanmuuta välillä teidän kuulumisia lukemassa. Tää oma epätoivo tuntuu vaan nyt tosi isolta palalta nieltäväksi..
Kaikkea hyvää teille! Toivon jokaiselle koko sydämestäni plussaa ja kiitos kaikesta vertaistuesta mitä teiltä olen saanut!
Tsemppiä jokaiselle omiin tilanteisiin ja paljon paljon plussatuulia ja toivon ettei kukaan joudu plussaa odottamaan pitkään!
Ihanaa syksynjatkoja teille!