Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Muksut heräs vaiheittain.

Klo 10
-Sanoin reippaasti "Huomenta kullat, klo on jo 10".
Avasin huoneen ikkunan
10.05
Otin peitot niiden päältä ja ammuin lelupyssyllä ja kutittelin
10.30
Nukkuivat vieläkin.
10.35
Kuiskaan "sipsejä aamupalaksi" (jäi eiliseltä kaverivierailulta)
-> nousivat 5 sekunnissa.

Ja siis: meillä on ehkä kerran vuodessa sipsejä aapupalaksi...:)
Ihana äiti oot!!!:D
Olispa minutkin herätetty kutittelemalla:D

vierailija
Mutta onko se turvallista syöttää lapsille sitä itteään aamulla tai vaikka päivähän nyt jo on. Olisi antanut olettaa mutta ei sitten antanut. Turvallisempi vaihtoehto on maksapihvit. Lasu pitää kai aiheesta synnyttää.

Huomenta!

TAAS on pakattu. :notworthy: Mun elämä tuntuu olevan pakkaamista pakkaamisen perään.

Tunti, kahvia, palstailua ja sit nokka aluksi kohti varkautta. Meidät kutsuttiin sinne yöpymään mökille, huomenna sit päästään työmaalle ja asuntovaunuun -jos sen nyt kelpuutamme. Onneksi ainakin Rauhalahdessa näytti olevan mökkejä vapaana.
:) (y)
Höm.

Mihinköhän aikaan kahdeksankymppinen mies (vaimoineen?) nauttii päivällisen? Jos ollaan perillä joskus illalla niin oiskohan fiksua käydä syömässä päivällinen varuiksi? Mun vatsa kyllä kestää kaksi päivällistä mutta ei sitä ettei saa päivällistä lain!
Luultavasti aiemmin,ehkä klo16-17
Voisko kysyä ?

Niin määkin, jo pelkkä kutittamisen vaara saa nauraa rätkättämään kippurassa:ROFLMAO::cautious:
Mun mielestä kutittaminen on vähän yksinkertaisen tai säälittävän tyypin tekosia, joka ei muutoin onnistu olemaan hauska.
Mulle tulee kutittaja-aikuisesta semmonen fiilis, että se ei saa muuten lapsia nauramaan.

Tai sit se on joku juoppo-Reijo joka on ollu pari viikkoa hönössä ja kurmoottanu perheen äitiä lasten pelätessä, sit se tulee katuvana pettyneiden lasten luo ja sönköttää "noo, äläsh nyt oo vihane...ishi vähän kutittaa jalkapohjashta..."
Sit se lapsi tietty nauraa kun kutittaminen naurattaa, mut se isi ei saa lasten luottamusta silti palautettua.

Sori syväanalyysi.:ninja:

Viimeksi muokattu:
Onneks mun mies ei oo kutittanu kuin muutaman kerran. Jos se kutittais useesti, sais turpaansa. :cautious:

Kutittaessa on niin avuton olo. Niinku 100 muurahaista ois kimpussa.
Mietis tilanne, että istut liikkuvassa autossa matkustajana ja turpavöissä ja sitten sua kutitetaan ja haluaisit vaan paeta oven läpi muttet voi:eek:

nimim. kokenut tuon kaiken:ROFLMAO::cry:

Yhteistyössä