vierailija
Ihana äiti oot!!!Muksut heräs vaiheittain.
Klo 10
-Sanoin reippaasti "Huomenta kullat, klo on jo 10".
Avasin huoneen ikkunan
10.05
Otin peitot niiden päältä ja ammuin lelupyssyllä ja kutittelin
10.30
Nukkuivat vieläkin.
10.35
Kuiskaan "sipsejä aamupalaksi" (jäi eiliseltä kaverivierailulta)
-> nousivat 5 sekunnissa.
Ja siis: meillä on ehkä kerran vuodessa sipsejä aapupalaksi...
Mä vihaan kutittamista.Ihana äiti oot!!!
Olispa minutkin herätetty kutittelemalla
Niin määkin, jo pelkkä kutittamisen vaara saa nauraa rätkättämään kippurassaMä vihaan kutittamista.
Kutsutko sä sitä puskemiseksiEiköhän ne Jaakopit ja Raakelit oo Raamatussa puskeneet jonkun akaasiapensaan takana ja keskellä kirkasta päivää.
1 lasu päivässä pitää mielen virkeänä.Mutta onko se turvallista syöttää lapsille sitä itteään aamulla tai vaikka päivähän nyt jo on. Olisi antanut olettaa mutta ei sitten antanut. Turvallisempi vaihtoehto on maksapihvit. Lasu pitää kai aiheesta synnyttää.
Huomenta!
TAAS on pakattu. Mun elämä tuntuu olevan pakkaamista pakkaamisen perään.
Tunti, kahvia, palstailua ja sit nokka aluksi kohti varkautta. Meidät kutsuttiin sinne yöpymään mökille, huomenna sit päästään työmaalle ja asuntovaunuun -jos sen nyt kelpuutamme. Onneksi ainakin Rauhalahdessa näytti olevan mökkejä vapaana.
Luultavasti aiemmin,ehkä klo16-17Höm.
Mihinköhän aikaan kahdeksankymppinen mies (vaimoineen?) nauttii päivällisen? Jos ollaan perillä joskus illalla niin oiskohan fiksua käydä syömässä päivällinen varuiksi? Mun vatsa kyllä kestää kaksi päivällistä mutta ei sitä ettei saa päivällistä lain!
Mun mielestä kutittaminen on vähän yksinkertaisen tai säälittävän tyypin tekosia, joka ei muutoin onnistu olemaan hauska.Niin määkin, jo pelkkä kutittamisen vaara saa nauraa rätkättämään kippurassa
ei oo vielä iltapäivä, oottele 13min
Kieltämättä aika syvällistäSori syväanalyysi.
Mut yritän olla puhumatta tässä ketjussa uskonnosta ja politiikasta.
Päivi Ärrän tuominen ketjuun saa niinku sähköiskun aikaan, niinku jäistä vettä heittäis niskaan hippitelttaan helteellä.
eipä taida olla aviosiipan turpaan mätkiminen sallittujen tekojen (lyhyellä) listallaOnneks mun mies ei oo kutittanu kuin muutaman kerran. Jos se kutittais useesti, sais turpaansa.
Kutittaessa on niin avuton olo. Niinku 100 muurahaista ois kimpussa.
No tarkistin Päiviltä, sanoi mulle "soosoo".eipä taida olla aviosiipan turpaan mätkiminen sallittujen tekojen (lyhyellä) listalla
Mietis tilanne, että istut liikkuvassa autossa matkustajana ja turpavöissä ja sitten sua kutitetaan ja haluaisit vaan paeta oven läpi muttet voiOnneks mun mies ei oo kutittanu kuin muutaman kerran. Jos se kutittais useesti, sais turpaansa.
Kutittaessa on niin avuton olo. Niinku 100 muurahaista ois kimpussa.
päiviin voi aina luottaaNo tarkistin Päiviltä, sanoi mulle "soosoo".
Kokonainen kutittaja-suku siis. Kivat sukujuhlat teillä aina.Kieltämättä aika syvällistä
No emmä pysty allekirjottamaan tuota kaikkea, mua on kutitellut myös omat pojat ja he eivät ole yksinkertaisia saati sitten juoppoja
Tykkäävät vaan kuulema kuunnella kun nauran, jostain syystä samaa tekevät myös sisarukseni
Se on se Päivin juju.päiviin voi aina luottaa
En ootaei oo vielä iltapäivä, oottele 13min