Niillä on joku uusia myrkky käytössä, muistelen, mut kysypä viljelijältä, mitä kaikkea on käyttänyt? Onko suorittanut kurssin sen käyttöön?Mä en kestä. Mun lempimarja ja nyt ei enää maha siedä
Kaikkiin ei tarvi, mut kai niihin uusiin ainakin pitäisi käydä kurssi?Niillä on joku uusi myrkky käytössä, muistelen, mut kysypä viljelijältä, mitä kaikkea on käyttänyt? Onko suorittanut kurssin sen käyttöön?
Oon ostanut neljä kertaa, aina eri paikasta ja pian istun vessassaNiillä on joku uusia myrkky käytössä, muistelen, mut kysypä viljelijältä, mitä kaikkea on käyttänyt? Onko suorittanut kurssin sen käyttöön?
Osta kaupan pakstealtaasta luomumansikkaa - niin tekee moni ja sietää ihan hyvin. Itsekin ostan, vaikka mulla on parikin omaa pientä mansikkamaataMä en kestä. Mun lempimarja ja nyt ei enää maha siedä
En pysty enää kirjoittamaan. Sama toistuu aina. Tulosta tuo heti.Oon ostanut neljä kertaa, aina eri paikasta ja pian istun vessassa
Tuo Vertimec ei ole uusi, joten sitä voi olla maassa, jossa mansikoita on aiemminkin kasvanut. Tämä lukee sen käyttöturvallisuustiedotteessa 2914:Niillä on joku uusia myrkky käytössä, muistelen, mut kysypä viljelijältä, mitä kaikkea on käyttänyt? Onko suorittanut kurssin sen käyttöön?
Nyt vaikuttaisi vahvasti siltä et kyseessä on pitkävaikutteinen ine, jossa on väärä varoaikaOon ostanut neljä kertaa, aina eri paikasta ja pian istun vessassa
korjasinNyt vaikuttaisi vahvasti siltä et kyseessä on pitkävaikutteinen aine, jossa on väärä varoaika
Ei todellakaan auta kurssitus, jos siellä on niin iso virhe alunperinkinNiillä on joku uusi myrkky käytössä, muistelen, mut kysypä viljelijältä, mitä kaikkea on käyttänyt? Onko suorittanut kurssin sen käyttöön?
Ei pakastettu maistu yhtä hyvälleKokeile pirkka pakasteluomumansikoita seuraavalla kerralla.
Ei saa laittaa luomusokeria niihin.
Maistuu, ja sen puoliintumisaika on pidentynyt siellä pakasteessa. Mut luomusokerissa on glysiiniä ja glutamiinihappoa, sillä saat senkin pilatuksi.Ei pakastettu maistu yhtä hyvälle
Minne tuosta pitäisi valittaa?Ei todellakaan auta kurssitus, jos siellä on niin iso virhe alunperinkin
Eihän niihin mitään myrkkyjä ole pakko laittaa, joten teille sattui sellainen missä ei ollut käytetty.Siskon kans syötiin kahdestaan 5 kiloon parissa vuorokaudessa, ei mennyt vatsakaa an sekaisin
Eihän siellä ole enää kuin venäläisistä ja thaikkuja poimimassaMiksi mansikoita ei poimi turvikset?! Itse olen nyt kolmena kesälomallani käynyt poimimassa mansikoita rahapulaani helpottamaan. Enkä ole ainoa, siellä on muitakin. Aina kuitenkin kuulemma työntekijäpula.
Miksei turviksia ole ainuttakaan?
Lue uudestaan. Maha ei siedä.Et siedä?! Kunnon annakkoluulo. Ethän ole rasisti?
Ennen vetelin minäkin.Siskon kans syötiin kahdestaan 5 kiloon parissa vuorokaudessa, ei mennyt vatsakaa an sekaisin
Maha ei ole osa sinua?Lue uudestaan. Maha ei siedä.
Minä sietäisin, suorastaan himoitsen, mutta osa minusta ei enääMaha ei ole osa sinua?
Thaikkuja en ole nähnyt. Muutaman venäläisen naisen tavannut kylläkin. Suurin osa on suomalaisia koululaisia ainakin tossa meidän lähitilalla. Helsinki voi olla toki eri asia.Eihän siellä ole enää kuin venäläisistä ja thaikkuja poimimassa