Minä annan 60 euroa joka ikinen kuukausi sinne!Ne vetävät suoraan pankitilistäni!Telkkarissa pyörii taas unicefin mainos nälkiintyneistä lapsista, joille toivotaan keräyksen kautta saatavan ruokaa, eli jotain hemmetin maapähkinätahnaa.
Ärsyttää nyt useampikin juttu mainoksessa. Mm:
- Ei edes kerrota, missä näitä nälkäisiä lapsia on. Jossain päin maailmaa nyt vain oletetusti on joku vauva, joka näkee nälkää, ja jolle pitäisi lähettää rahaa.
- Miten ihmeessä joku tekee lapsia oloissa, joissa ei ole ruokaa? Vaikka olisi niin tyhmä, ettei asiaa tajua, niin miten keho on äidillä siinä kunnossa, että lapsia pukkaa vaikka nälästä riudutaan?
- Onko oikeasti mitään järkeä ylläpitää systeemiä, jossa hölmöt lisääntyvät vaikka edellytyksiä ei jälkikasvulle ole, ja sitten jollain maapähkinätahnalla kituutetaan näitä lapsia hengissä, kunnes ovat tarpeeksi vanhoja lisääntymään itse ja jatkamaan kierrettä.
No ei ole.
Miksi?Minä annan 60 euroa joka ikinen kuukausi sinne!Ne vetävät suoraan pankitilistäni!
minne ne rahat käytetään?Minä annan 60 euroa joka ikinen kuukausi sinne!Ne vetävät suoraan pankitilistäni!
MUTTA jos jonakin päivänä unohdat, että sinnekin menee ja tarvitsisit itse?Minä annan 60 euroa joka ikinen kuukausi sinne!Ne vetävät suoraan pankitilistäni!
"Sitä on maksettu vuodesta 1949 lähtien vanhemmillemme meistä kaikista, jotka olemme olleet lapsia.
niin?MUTTA jos jonakin päivänä unohdat, että sinnekin menee ja tarvitsisit itse?
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4606878/Kehitysyhteistyojarjesto+Fida+vetaytyy+PohjoisKoreasta++Yhdysvaltain+pakotteet+syynaEi kehitysapu tule toimimaan, ennenkuin näitä ihmisiä opetetaan auttamaan itse itseään.
Tyttöjen(kin) koulutuksen lisääminen rajusti, ruoka-apu ja lääkeapu ehdolliseksi niin että parin kolmen lapsen jälkeen pakollinen ehkäisy jne jne..
Tuolla tapahtuva väestöräjähdys on mieletön este afrikan maiden kehittymiselle ja hyvinvoinnille.
Ei sitä koko afrikan mannerta voi eurooppaan ottaa joten pakko se on alkaa rajoittaa populan määrää..
Muussa tapauksessa luonto hoitaa lopulta homman nälänhädän/veden puutteena ja se ei ole yhtä kaunista katseltavaa enää kuin porkkanan tarjoaminen......
Mitä tarkoitat?Jostakin syystä tätä ei haluta nähdä = kehitysavun järkevöinti toimii paremmin kuin rahan syytäminen turhaan ja jatkuva rajat auki politiikka.
Väestöräjähdystä ei tarvitse pelätä enää. Naisten synnyttämien lasten määrä on laskenut jo vuodesta 1964 lähtien ja maapallon väestömäärä kääntyy laskuun vielä tämän vuosisadan aikana. Muutos on todella nopea, kun olosuhteet ja erityisesti tyttöjen koulutus saadaan kuntoon.Tuolla tapahtuva väestöräjähdys on mieletön este afrikan maiden kehittymiselle ja hyvinvoinnille.
Ei sitä koko afrikan mannerta voi eurooppaan ottaa joten pakko se on alkaa rajoittaa populan määrää..
Kesäkuun 16. on jo uutisoitu tämä, mutta meille vasta nyt????
Kylläpä oli naivia totuuden kieltämistä tuossa linkissä, kunnon denialismia. Afrikan tilanteesta todetaan. "Helppoja tai nopeita keinoja tilanteen ratkaisemiseksi ei ole. Ihmisiä ei voi pakottaa olemaan lisääntymättä, Säävälä muistuttaa."Väestöräjähdystä ei tarvitse pelätä enää. Naisten synnyttämien lasten määrä on laskenut jo vuodesta 1964 lähtien ja maapallon väestömäärä kääntyy laskuun vielä tämän vuosisadan aikana. Muutos on todella nopea, kun olosuhteet ja erityisesti tyttöjen koulutus saadaan kuntoon.
Mitä enemmän UNICEFia ja kumppaneita tuetaan, sen nopeampaa kehitys on.
https://www.maailma.net/uutiset/ylikulutus-on-ylikansoitusta-suurempi-ongelma