Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
:LOL::LOL:

Tajusin kanssa äsken, että munkin täytyy kävästä pikavisiitillä tänään kaupassa, oli taas eilen unohtunut muutama asia:cautious:
Mun pitäs koukata apteekin kauttakin kun tää yks pärskii alvariinsa hermostoliittonsakin pihalle heinänuhassaan...

Taijan muuten kurkata mitä maksaa pikkurasia mansikoita, sikälimikäli niitä ennää löytyykään kun kylän väkimäärä on taas räjähtäny käpälistä mökkiasujien toimesta mikä toisaalta on kivvaa kun saadaan maisemaan eloa mutta kaupan hyllyt pursuaa eioota, hmpfh*arpoo hymppästä*...tuo:unsure:...ja tuokin nyt samaan syssyyn:D

Tosin näillä helteillä en taija saadakaan kermavaahtoa aikaseksi...mitäs nyt sitte:barefoot:???...no, nätski toimii aina(y)
 
vierailija
Mun pitäs koukata apteekin kauttakin kun tää yks pärskii alvariinsa hermostoliittonsakin pihalle heinänuhassaan...

Taijan muuten kurkata mitä maksaa pikkurasia mansikoita, sikälimikäli niitä ennää löytyykään kun kylän väkimäärä on taas räjähtäny käpälistä mökkiasujien toimesta mikä toisaalta on kivvaa kun saadaan maisemaan eloa mutta kaupan hyllyt pursuaa eioota, hmpfh*arpoo hymppästä*...tuo:unsure:...ja tuokin nyt samaan syssyyn:D

Tosin näillä helteillä en taija saadakaan kermavaahtoa aikaseksi...mitäs nyt sitte:barefoot:???...no, nätski toimii aina(y)
Pursotettavaa purkkikermavaahtoa (y);):ROFLMAO:
 
Mitä se sullle kuuluu mitä tehdään.
No jos tuon asenteen otat niin yhtä vähän se tosiaan mulle kuuluu kuin se sulle millä tavalla ja tyylillä toiset kirjoittelevat tai missä juhannustaan viettävät:)

Mutta tiiätkö - tuo mun kyssäri oli suuntaa-antavana ihan perusnormikeskustelulle:). Ruukataan kysellä hyvää tarkoittavasti mm.mitä kuuluu niin miksei myös juhannuksen suunnitelmia. Toki ei tarvii vastata joten herran haltuun vaan:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Kais
Taijan muuten kurkata mitä maksaa pikkurasia mansikoita, sikälimikäli niitä ennää löytyykään kun kylän väkimäärä on taas räjähtäny käpälistä mökkiasujien toimesta mikä toisaalta on kivvaa kun saadaan maisemaan eloa mutta kaupan hyllyt pursuaa eioota, hmpfh*arpoo hymppästä*...tuo:unsure:...ja tuokin nyt samaan syssyyn:D
Ai niin mä ostin eilen mansikoita!!
Sellanen mulleihanriittävä rasia maksoi n. 5 ja puoli euroa:p
Sitten taas kaupan eessä oli mansikanmyyjä joka oli alentanut mansikoiden kilohintaa, peräti, eurolla...eli maksoivat enää 15 euroa kiloltao_O
Tuolla sormella kun tuikkais harmaata silmään niin olis kirjottamati hetken jonnin joutavia ilkeyksiään:sneaky:
 
Mä vallan muuten säikähin tota linkitystäs:oops:...olin ihan varma että siihen tulee joku toljosilimänen veripääzombie leikkimään palomiesten vesiletkua yrjöpurjosisältöineen:sick:

Dodih!! On muute ihan sun syy kun sait aikaseks tommosen mielikuvan nikerta!:cautious:*hipsii ehtimään mekkoa päällensä*
Laitaksää mekon ton gifsin takia?:ninja:
 

Yhteistyössä