Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Päätä särkee :oops: liian kuuma ollut tänään ja ehkä liian vähän vettö juonut. Vaikka olen yrittänyt ottaa lasillisen aina säännöllisesti

Huomenna on vielä kuumempi päivä niin täytyy varmaan istua kylmän suihkun alla koko päivä. (n)
Hitt.o kun olisi sellainen lastenallas niin laittaisin sen kylppäriin ja istuisin siinä.
Osta etolasta.Onko sellaista kauppaa enää olemassakaan?
 
Päätä särkee :oops: liian kuuma ollut tänään ja ehkä liian vähän vettö juonut. Vaikka olen yrittänyt ottaa lasillisen aina säännöllisesti

Huomenna on vielä kuumempi päivä niin täytyy varmaan istua kylmän suihkun alla koko päivä. (n)
Hitt.o kun olisi sellainen lastenallas niin laittaisin sen kylppäriin ja istuisin siinä.
Ikävää kun päätä särkee :(
 
Niin on. (n) Se on sellainen ärsyttävä tasainen ympäri päätä oleva jomotus. Ei kuitenkaan niin kova että vielä ainakaan kehtaisin särkylääkettä ottaa :unsure:
Ettei oo siellä ukkosta tulossa tai menkat ?
Mulla jomottaa pari päivää aina vähän ennen menkkoja ja ukkosen aikaan. Ota kuitenkin ajoissa lääkettä,ettei pahene kipu. :(
 
Päätä särkee :oops: liian kuuma ollut tänään ja ehkä liian vähän vettö juonut. Vaikka olen yrittänyt ottaa lasillisen aina säännöllisesti

Huomenna on vielä kuumempi päivä niin täytyy varmaan istua kylmän suihkun alla koko päivä. (n)
Hitt.o kun olisi sellainen lastenallas niin laittaisin sen kylppäriin ja istuisin siinä.
Onko sulla merisuolaa? Kide kielen alle auttaa nestevajeessa, ja tietysti täytyy myös juoda.
 

Yhteistyössä