Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jos tulee hankaluuksia palstailijoiden kanssa niin hengittäkää syvään ja laskekaa kymmeneen ennen kun vstaatte.
Itse lähden rauhoittumaan tuonne järven rantaan.
Jep. Mä huomasin että täällä meni hyvin silloin kun mustat sivuuttivat noiden tr.ollien viestit eikä niihin reagoitu mitenkään.:rolleyes: (y)Palstan säännöissäkin lukee että älä rohkaise häiriköitä reagoimalla heidän viesteihin. o_O antaa p.askan olla.
 
Join yhden pepsi maxin joskus ehkä tiistaina ja koko ajan tekisi mieli lisää.Siihen jää koukkuun.Olen joskus jäänyt ja päässyt eroon mutta nyt sitten tekee mieli koko ajan:unsure::notworthy:
Mä en pysty onneks paljon makeita limsoja/juomia juomaan, niistä jää sellanen inha talma suuhuno_O Mies kyllä juo sillon tällön ja mulle riittää sellane 1dl jos sattuu tekeen mieli. Ja makeutusaineellisia en uskalla ollenkaan kun niistä tulee huono olo.
 
vierailija
Päätä särkee :oops: liian kuuma ollut tänään ja ehkä liian vähän vettö juonut. Vaikka olen yrittänyt ottaa lasillisen aina säännöllisesti

Huomenna on vielä kuumempi päivä niin täytyy varmaan istua kylmän suihkun alla koko päivä. (n)
Hitt.o kun olisi sellainen lastenallas niin laittaisin sen kylppäriin ja istuisin siinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar

Yhteistyössä