Sitten laulaa hoilotat junassa, että ''Matkustan ympäri maailmaa, laukussa viinaa ja tupakkaa vaan, jos mua hiukkasen onnistaa, niin uuden ystävän saan...''
Sitten laulaa hoilotat junassa, että ''Matkustan ympäri maailmaa, laukussa viinaa ja tupakkaa vaan, jos mua hiukkasen onnistaa, niin uuden ystävän saan...''
Mä meinasin laittaa ensiks, että viinaa mutta kun oisin kuitenki saanut selkääni siitä hyvästä niin enpä uskaltanut..sä oot rohkee
Ei huvita.Hei, nyt ulkoilemaan, on hyvä ilma
Ei huvita. Dansaan mieluummin kotona niin, että naapurillakin rytkyää tyrät
Kohta menen parvekkeelle ja poltan askillisen savukkeita ja vilauttelen ohikulkijoille
Kohta menen parvekkeelle ja poltan askillisen savukkeita ja vilauttelen ohikulkijoille.
Tai tänne kelpais kansKäske se tänne.
Mä lähetän sen sit sinne.Tai tänne kelpais kans
Ukkonen saa moden kiukku päälle. Tai sit se on vaan kännissä ja sohii siä mitä sattuu, selittäis sen ketjun hetkellisen sulkemisenkinEi voi olla totta. katso liitettä 7032
Tai ovat lomalla. Jättivät koneen yksin.Ukkonen saa moden kiukku päälle. Tai sit se on vaan kännissä ja sohii siä mitä sattuu, selittäis sen ketjun hetkellisen sulkemisenkin
Jos se alotti juhannuksen vieton jo etuajassa
Sekin toki mahdollistaTai ovat lomalla. Jättivät koneen yksin.
Siellä moderoi suurimman osan vuorokaudesta kone eikä ihminen.Voiko moderoinnilla rajoittaa rekisteröityneen viestejä? Menee helpommin syyniin? Tuntuu siltä.
Niin tekee, kuha tuumasin.Siellä moderoi suurimman osan vuorokaudesta kone eikä ihminen.
missä kone?Siellä moderoi suurimman osan vuorokaudesta kone eikä ihminen.
mikä ketju sulki?Ukkonen saa moden kiukku päälle. Tai sit se on vaan kännissä ja sohii siä mitä sattuu, selittäis sen ketjun hetkellisen sulkemisenkin
Jos se alotti juhannuksen vieton jo etuajassa
Luitko sitä yhtä viestiä muhin aamulla vastasit?