Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aqela
Aika vanhana agela valmistuu ei noin vanha saa enää yli 50vuotiaana mitään sihteerin tms hommia.Eikä sihteeri ole mikään hieno ammatti.
Sun mielestä on parempi olla työttömänä? Sairauden takia vaihdan ammatin. Mä opiskelen sitä mikä mua kiinnostaa ja mitä työtä pystyn tekemään. Pitääkö ammatin olla "hieno"? :LOL:
 
vierailija
Se kuivattaa ja vähentää tulehdusta eli rauhoittuu kummasti iho. Itse olen saanut sillä hyvin punaiset finnit kahdessa yössä.
Googlasin ja siellä sanottiin että jos aiheuttaa kihelmöintiä niin pitää pitää paussi.Eikä auta lyhyessä käytössä vaan tulokset näkyy pidemmän käytön jälkeen. Tämän naaman pitäisi La olla kunnossa tai no ainakin niin ettei kirkuisi punaisenaan.
 
vierailija
Googlasin ja siellä sanottiin että jos aiheuttaa kihelmöintiä niin pitää pitää paussi.Eikä auta lyhyessä käytössä vaan tulokset näkyy pidemmän käytön jälkeen. Tämän naaman pitäisi La olla kunnossa tai no ainakin niin ettei kirkuisi punaisenaan.
Vähän se tietenkin kihelmöi mutta ei se pieni kihelmöinti haittaa. Se on kyllä paras vaihtoehto sinulle jos meinaat saada kasvosi kuntoon tai siistimmäksi. Ja kyllä auttaa jos laittaa sitä näppylät päälle yöksi ja jos mahdollista niin päivällä myös. Tai osta jonkun muun merkin vastaava aine. Nhan noita. Vertaile. Saa apteekista yleensä myös näytteitä niin ei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
 
vierailija
Tiedätkö mitä, Aqela, jos olisit täällä niin voitais ottaa pienet nokoset, mutta ,kun et ole niin pötkötän hetken ihan yksin.

Yks toinen juttu vielä, kävin eilen hakemassa kukantaimia ja se myyjä olis halunnut lempiä kanssani, mutta sanoin hänelle että mull on rakastetu Suomessa.
Enkuitenkaan sanonut nimeäsi.

Oliko oikeen tehty?
 
vierailija
Vähän se tietenkin kihelmöi mutta ei se pieni kihelmöinti haittaa. Se on kyllä paras vaihtoehto sinulle jos meinaat saada kasvosi kuntoon tai siistimmäksi. Ja kyllä auttaa jos laittaa sitä näppylät päälle yöksi ja jos mahdollista niin päivällä myös. Tai osta jonkun muun merkin vastaava aine. Nhan noita. Vertaile. Saa apteekista yleensä myös näytteitä niin ei tarvitse ostaa sikaa säkissä.
Avene on tuttu että luotan kyllä siihen merkkiin,pitää käydä apteekissa huomenna.
 

Yhteistyössä