The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tuon yhden pitäisi käydä lekurilla. Harhojen takia. Mä en ole kirjoittanut harmaana tuohon ketjuun isolla puolella.
No ihan älyttömiä ne sen jutut on. Ja sillä on paha pakkomielle susta. En tiedä onko se se sama joka kehittää vuorotellen joka palstalaisesta pakkomielteen.... Yks jää nii toinen tilalle....
 
  • Tykkää
Reactions: epek, Kais ja Aqela
Hyvästä kyllä maksaa ihan mielellään:rolleyes:
Joo...huomasin myös, että Tampere on täynnä erilaisia ruokapaikkoja...oli turkkilaista, japanilaista, kiinalaista, thaimaalaista, sitten oli yks suomalainen kaljakuppila jonka ovi oli auki ja sisältä kuului jonkun humalaisen karaokelaulamista...''aavan meren tuolla puolen...'' kaikui vaikka millasissa falseteissa ja välillä laulaja ryki mikkiin kunnes taas jatkoi laulamista:D:D
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Joo...huomasin myös, että Tampere on täynnä erilaisia ruokapaikkoja...oli turkkilaista, japanilaista, kiinalaista, thaimaalaista, sitten oli yks suomalainen kaljakuppila jonka ovi oli auki ja sisältä kuului jonkun humalaisen karaokelaulamista...''aavan meren tuolla puolen...'' kaikui vaikka millasissa falseteissa ja välillä laulaja ryki mikkiin kunnes taas jatkoi laulamista:D:D
Juu siellä on nykyään monipuolisesti kaikkea, ja keskustassa hyvillä kävely etäisyyksillä kaikkea jos vaikka bussilla tai junalla tulee. Mulla asuu sukua siellä niin tulee käytyä aika usein.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Juu siellä on nykyään monipuolisesti kaikkea, ja keskustassa hyvillä kävely etäisyyksillä kaikkea jos vaikka bussilla tai junalla tulee. Mulla asuu sukua siellä niin tulee käytyä aika usein.
Mutta iso miinus on se, että ihan joka paikassa ja koko ajan siellä rakennetaan ja ikinä ei tiedä mitä kautta autolla pääsee minnekin sillä kertaa...
Näin muuten julkkiksenkin siellä...sen naisen joka on gladiaattoreissa...melkoset muskelit oli hällä:eek:
 
En välitä vaikka saa tahtonsa läpi. Onpa sitten jollakin hyvä mieli. Mutta jos juttelen vain tässä ketjussa. Ison puolen ketju taisi olla vain keino päästä kettuilemaan mustille.
Mä välitän, en ole ikinä halunnut antaa kiusaajille periksi edes irl:unsure:
Itsekin ajattelin jatkaa keskusteluja enemmän täällä, kun näyttäisi se vanha ilkeilijä palanneen huudeille...ainakin kirjoitustyylin perusteella, joten ei kiinnosta häneltä saatu kura ja jotenkin uskon ettei hän kehtaa täällä kirjoitella samaan tyyliin mustuneena:sneaky:
 
Mutta iso miinus on se, että ihan joka paikassa ja koko ajan siellä rakennetaan ja ikinä ei tiedä mitä kautta autolla pääsee minnekin sillä kertaa...
Näin muuten julkkiksenkin siellä...sen naisen joka on gladiaattoreissa...melkoset muskelit oli hällä:eek:
Juu, etenkin nyt tuo ratikka homma, sitä ennen ratina, tornihotelli ja mitä kaikkee viritelmää niillä suuruudenhulluuksissaan on siellä vuodesta toiseen vetämässä. Tuntuu et viimeset 15 vuotta siellä on vaan rakennettu.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä