Haaveena vauva 2020

Noniin, inssi tehty eilen. Ei mitää hajua dposta.. (n) Verikokeisiin 18.6. Verta tullu eilisestä asti vähän joka vessareissulla! o_O
Tähän mennessä oon luullut omaavani kaksiosaisenkohdun, niin nyt mieslääkäri sanoi, että vasen puoli on hyvin pieni ja se ei toimi ollenkaan. Sinne ei ole edes kulkureittiä.. siis mitä?? Tutkittu monia kertoja ja nyt vasta sellanen huomataan. Vasen puoli pitäisi poistaa leikkauksessa ja ehkä jopa koko kohtu! Ihmetteli miten en ole kipuillut asian suhteen koska veri vuotaa sieltä puolen vatsaonteloon! o_O
 
Pahoittelut @Ilonetsijä :poop:

@Lapseton87 Ompa erikoinen tilanne (n) Mutta kuten myös @Wintersun sanoi, niin kerta on ennenkin onnistunut niin on varmasti mahdollista nytkin! Tsemppiä tulevaan (y)

Omaa napaa. Tänään dpo 10. Alavatsassa outoja vihlasuja aamupäivällä. Kn kovahko, aika alhaalla. Ei viitteitä siitä että menkat alkaisi, mutta ei ole olo myöskään sellainen että plussa tulisi. Tekisi mieli jo testata, mutta pakko malttaa pari päivää.. :X3:
 
@Lapseton87 onpa outo tilanne sulla; että nyt vasta huomattiin tuokin juttu. Kuitenkin ultrattu useita kertoja aiemmin.

@Ilonetsijä hö. Harmi että menkat saapui. Nyt ollaan sit ihan sama kp. Tiedätkö nyt koska sulla oli ovis? Muistelen että tuntemuksien perusteella olis ollu ennen mua. Mulla oli kp16 eli luteaali jäi 13. On sekin vielä normaali mut vuoto alkoi jo eilen illalla.
 
Sama juttu! Meinasitko testata milloin ekan kerran vai odotatko et menkat myöhässä? Ens maanantaina olis dpo 9,ni mietin et jos edes sinne asti malttaisin odottaa!
Maanantaihin asti yritän itsekin malttaa odottaa, mutta voi olla että sunnuntaina jo tuhlaan yhden testin, ku mulla ei oo yhtään selkärankaa testailun suhteen. :D Tärppikierrossa mulla oli tähän aikaan jo runsaat valkovuodot jotka jatku koko raskauden loppuun saakka ja nyt on ihan kuivat paikat, niin kovin toiveikas en ole. Vaikka ei tässä vaiheessa varmasti vielä mitään oikeita oireita edes kuulu olla. Onneksi mulla on tällä viikolla muuttohommmat menossa ku vanhaa asuntoa aloin tänään tyhjentelemään, niin on muutakin ajateltavaa kuin oireiden etsimistä. (y)

@Lapseton87 Onpa hurja tilanne. Tuli mieleen että voiko tuo lääkärin sanoma pitää paikkansa, kun sitä ei aiemmin olla huomattu? Vai onko vaan niin että tämä oli eka lääkäri joka tutki kunnolla. (n) Toivottavasti ei tuota radikaaleinta vaihtoehtoa tarvi koskaan toteuttaa! Ja toivottavasti inssi tuottaa tulosta! (y)
 
Viimeksi muokattu:
@Lapseton87 onpa outo tilanne sulla; että nyt vasta huomattiin tuokin juttu. Kuitenkin ultrattu useita kertoja aiemmin.

@Ilonetsijä hö. Harmi että menkat saapui. Nyt ollaan sit ihan sama kp. Tiedätkö nyt koska sulla oli ovis? Muistelen että tuntemuksien perusteella olis ollu ennen mua. Mulla oli kp16 eli luteaali jäi 13. On sekin vielä normaali mut vuoto alkoi jo eilen illalla.
Luulin että kp16 ois ollut ovis, mutta nyt Flo laitto että vasta kp18, maanantaina ois pitänyt alkaa menkat ja tänään alkoi vasta. Pieni toivo heräsi, mutta nega testit palautti maan pinnalle.
Nyt tsempit meille uuteen kiertoon(y)
 
@Lapseton87
Ohhoh! Eli lääkäri meinas että sulla on ollut sellainen aina, ei ole siis voinut kehittyäkään esim raskauden aikana. Kuulostaa todella hurjalta.

Omaa napaa sen verran, että täällä alkoi hormonit hyrrätä jo ennen kuin menkat ehti kunnolla loppuakaan. Tänään on jo oireita kunnolla päällä, vatsatuntemuksia ja kuvotusta/yökkimistä, ruokahaluttomuutta. Vv:täki on alkanut tulemaan.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
Pahoittelut @Ilonetsijä

@Lapseton87 tikutitko sä ovista vai ulrien perusteella menit inssiin? Siis kun sanoit ettet tiedä dpo:sta.
Toivottavasti tästä inssistä onnistuu! Ja onhan se mahdollista jos ennenkin.
Tuo kohtu-juttu kuulostaa ihmeelliseltä! Oliko puhetta että pitääkö leikata ennen jatkatte? Kaikkia kummallisuuksia sitä ihmisille voi olla! Peukkuja että inssi onnistuu!
Tikutin kyllä, mutta tikut loppu kesken vaikka luulin että niitä oli enemmän ja eilen ei ainakaan vielä ollut ovista tapahtunut.. Nyt hetken ollut kipuilua, että oisko tänään nyt dpo0?
Ei leikata vielä, odotellaan ensiksi jos raskaudun! Kiitos :)
 
@Lapseton87 onpa outo tilanne sulla; että nyt vasta huomattiin tuokin juttu. Kuitenkin ultrattu useita kertoja aiemmin.

@Ilonetsijä hö. Harmi että menkat saapui. Nyt ollaan sit ihan sama kp. Tiedätkö nyt koska sulla oli ovis? Muistelen että tuntemuksien perusteella olis ollu ennen mua. Mulla oli kp16 eli luteaali jäi 13. On sekin vielä normaali mut vuoto alkoi jo eilen illalla.
No niin munkin mielestä! Ja kun tänään tuli mieleen, että onhan mulla johtimetkin tutkittu, että mitenkäs ne on saatu katsottua o_O
 
Huomenna aika varmasti dpo 0.
Heikot on tässä kuussa jännäiltävät. Kerta sunnuntaina ja ei oo sen jälkeen miestä "huvittanut". Miten voikin ottaa näin koville ja olla niin pettynyt olo, kun toinen tahallensa vie kunnon mahollisuudet tältä kuulta.
 
Pahoittelut negoista ja menkoista kaikille:(

On:
Kp22, dpo6 ja menkkoja odotan ensi tiistaille tai keskiviikolle alkavaksi. Nyt ollaan miehen veljellä viikko joten testimahdollisuutta ei ole oikeen, eikä kyllä testejäkään :D Ei tarvii arpoo, että testaanko sen negan tuijotettavaks vai en :D Mitään normaalista poikkeevaa ei oo, tissit kipeet mitä on aina jne... Joku välinpitämätön kierto menossa, ei jaksa innostua, piinailla tai ees kiinnostua omasta kierron vaiheesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
Kuin voi tuntuu näin inhottavalta kun putoo aina listan hännille:( koska mä pääsen plussanneisiin, kerro kerro kuvastin. Välillä tää yrittäminen on kyl kakkaa. No kesä mennään rennosti ja juteltiin just miehen kans että oikeesti rennosti, eli seksiä harrastetaan kun hyvältä tuntuu ja kalenteri/ovis seksi unohdetaan nyt. Mutta kyllä meillä seksiä on joka viikko muutenkin että osuu se jotenkin kohdilleen oviksen kanssa(y) sori oma napailu.
 
@Apustaja musta tuntuu et sama homma mullakin, kerrankin kun on(ainakin pitäisi olla) kunnon luteaalivaihe ni luvattoman korkealle nousee toiveet. Pitäis pitää järki mukana mut ei pysty.
Joo järki on kaukana näissä hommissa mullakin :D
Tällä hetkellä tuntuu ettei tee mieli ees testata ku oon niin varma ettei oo tärpänny. Mutta sitte ku dpo:t kasvaa niin silti sitä toivoo ihmettä.

Mulla on aina negakierroissa ollu tähän aikaan vähän kellertävää limaista valkovuotoa, niin nytkin. (n)
 
Pahoittelut menkoista! Toivottavasti tärppäis tästä kierrosta!
Hurjaa miten kauan osa täällä on yrittänyt ❤, oma pää ei kyllä kestäisi :(

Tänään on todennäköisesti dpo0 , eilen ei ennätetty enää hyödyntämään, joten toivottavasti maanantain kerta oli riittävä :barefoot: täytyy vielä tänään koittaa
 
Viimeksi muokattu:
Minulle voi huomiselle päivittää kp 6/30-34, oon ollut vähän hiljainen täällä, jotenkin en vaan enää usko luomuraskauteen, syksyä ja inssiä odotellessa. Päätin, että tässä kierrossa en syö letroja, toivon että kierto pysyy normaalina, eikä venyis tuttuun tapaan kovin pitkäksi. Ovista ajattelin tikuttaa, mutta jos nyt kesän ottais vähän kalenterivapaammin, meillä kun seksiä on kyllä useamman kerran viikossa tikutimpa tai en.
 
Mä oon niin varma että huomenna alkaa menkat.. tein nega testin dpo 12 ja nyt tuntuu että kaikki oireet kadonneet paitsi se kurja pahoinvointi joka vaivaa aina ovulaation jälkeen..on jotenkin aina yhtä rankkaa joutua uuteen kiertoon varsinkin nyt kun mies sanoi eilen ettei olekkaan varma haluaako iltatähteä tehdä vaan josko meidän lapset olisi kuitenkin tässä:cry: musta tuntuu niin kurjalle enkä oikeen tiedä mitä tolle miehelle pitäs sanoa tai miten olla..
 
Eikös se kerro keltarauhasen toiminnasta, se kellertävä valkovuoto. Joka siis toimii raskautta tukevastikin.
Ootko ostanut jo testejä valmiiksi? Mulla ei taida enää kaapissa olla mut perus pregcheckin tikut voisi hakea.
Niin siitähän se varmaan johtuu, mutta tärppikierrossa mulla ei ollut vastaavaa. Lisäksi mulla on negakierroissa valkovuoto semmosta jännää "repaleista" ja eilen oli tuttuun tapaan sitäkin.

Mulla on raskauskeijun herkkiä liuskoja ja pari 25 liuskaa. Pregcheck-paketin käyn varmaan hakemassa ens viikon alussa, kuinkahan aikaisin niillä kannattaa testata? :D tiiän että nuo raskauskeijun liuskat ei näytä kovin aikaisin viivoja ja viivanpaikkojakin niillä oon saanu, mutta testaan niin paljon että en raaski käyttää paljon rahaa testeihin.
 
@Apustaja kyl mäkin tosta valkovuodosta itse aavistin negaa kun oli vaan tahmeaa ja muuttui kellertäväksi. Raskaudessa ollut vetisempää ja kirkasta.
Mut toivotaan että oireet hämää
 

Yhteistyössä