Voi kävellä puistojen ja rantojen kautta. Siellä ei ole paljon haisuleitaNiin ne allergiset joilla on varaa tuohon.
Ja mua ärsyttää sun kaltaiset vähä-älyiset asiasta tietämättömät wannabe-tieteilijät, jotka ei oikeesti tiedä asiasta mitään. Millä koulutuksella/asiantuntijuudella jakelet neuvojasi? Se,että sulle ei tuu mitään oireita hajusteista, ei tarkoita etteikö muille vois tulla. Hajusteyliherkkiä on 10-40% kansasta. Tarkkaa määrää on vaikea selvittää, koska oireiden voimakkuudet vaihtelevat.Sinuna olisin edelleen niin paljon noteeraamatta kuin mahdollista, koska hajusteet ei mun käsittääkseni niin paljon tuhoa terveyttä kuin vaikkapa home, homeelle ei voi siedättyä vaan se vie aina terveyttä.
En nyt käske sua ostamaan taloa täyteen hajukynttilöitöitä tai hommaamaan jotain Comfort-huuhteluainetta joka on todella voimakas, mut tekisin jonkinlaista siedätystä.
Ottaisin lempileffan, viereen suklaata ja sit suihkaisisin jotain tuoksua iholle. Kattosin sen leffan vaikka silmät kyynelissä.
Perustelu:ette koskaan saa maailmaa tuoksuttomaksi joten paree tottua.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016060721692987Yliherkkyyttä ei ole olemassa. On vain viranomaisia ja tautitehtailijoita, joiden täytyy kuunnella, mitä "ylempää" annetaan?
Kysy niiltä miksi maailman pitää mennä niiden allergian mukaan, vaikka oireita on jokin viiden sekunnin nenän kutitus.miten a l l e r g i s e t voi ärsyttää ketään?
noh äläs nyt kyllä echo tietää paremmin kuin vaikka allergologitJa mua ärsyttää sun kaltaiset vähä-älyiset asiasta tietämättömät wannabe-tieteilijät, jotka ei oikeesti tiedä asiasta mitään. Millä koulutuksella/asiantuntijuudella jakelet neuvojasi? Se,että sulle ei tuu mitään oireita hajusteista, ei tarkoita etteikö muille vois tulla. Hajusteyliherkkiä on 10-40% kansasta. Tarkkaa määrää on vaikea selvittää, koska oireiden voimakkuudet vaihtelevat.
Tais vaan egosi loukkaantua, kun työkaveri nolas sut työpaikalla huomauttamalla, että haiset pahalta.
"Sitrusöljyjä sisältävien tuoksujen kanssa on Perttulan mukaan muutenkin hyvä olla tarkkana, jos tuoksuihin ei ole lisätty suoja-aineita. Ensin hyvältä tuntuva tuoksu saattaa myöhemmin laukaista herkistymistä ja allergisen reaktion.
*viheletelevä porukka*Älä akka valehtele. Tasan tarkkaan kun olen ensin sun purjo-tuputusta kritisoinut jossain, ilmestyy kostoksi parin minuutin sisään parikin mun ketjua nostettuna jollain idiootilla hymiöllä.
Olet sekava ja v*ttumainen stalkkeri.
Älä koskaan nosta mun ketjuja äläkä kirjoita niihin.
Tomaatista lähtee nahka suusta, jos ei ole luomua. Hyvin monella ja siksi se "kutittaa". Torjunta-ainejäämiä, tiedän.En siis puhu astmaatikoista tai vaikka pähkinäallergisista joilla oikeasti tulee rajuja oireita, enkä puhu qkeliaakikoista.
Mutta missä saa kohta enää käyttää vaikkapa hajuvettä, kun aina on jossain töissä tai konsertissa joku joka niiskuttaa ja ulisee mieli pahastuneena? Mulla ei ole edes kauhean raskas hajuvesi, tosi kevyt edt, mut yks työkaveri taannoin kulki nenänsä kanssa ja totesi "jollakulla on hajuvettä".
Mä olen jonkin verran homealtistunut ja saan oireita kun parin työkaverin vaatteet haisee homeelta. Mut en mä siihen keskity enkä nipota muille.
Sit ottaa aivoon joskus "mun kitalakea kutittaa kun syön tomaattia"-tyypit. Argh, jos ei ole vaarallista ja jos ei ole kokovartaloihottumasta kyse, niin siedätystä vaan.
Nonii eli kakkikuormat voi osoittaa tänne suuntaan, ropi ropi.
Sulla taitaa olla spitaali...ei mulla lähde nahka suusta.Tomaatista lähtee nahka suusta, jos ei ole luomua. Hyvin monella ja siksi se "kutittaa". Torjunta-ainejäämiä, tiedän.
Tuollainen vähättely on typerää. Kun monella oire voi olla paljon pahempi kuin joku nenän kutitus nimittäin hengenahdistus.Kysy niiltä miksi maailman pitää mennä niiden allergian mukaan, vaikka oireita on jokin viiden sekunnin nenän kutitus.
Huomaa ettei sulla ole mitään oikeaa tietoa asiasta ja vähättelet toisten oireita. Ärsyttäviä tuollaiset tyypit.Sinuna olisin edelleen niin paljon noteeraamatta kuin mahdollista, koska hajusteet ei mun käsittääkseni niin paljon tuhoa terveyttä kuin vaikkapa home, homeelle ei voi siedättyä vaan se vie aina terveyttä.
En nyt käske sua ostamaan taloa täyteen hajukynttilöitöitä tai hommaamaan jotain Comfort-huuhteluainetta joka on todella voimakas, mut tekisin jonkinlaista siedätystä.
Ottaisin lempileffan, viereen suklaata ja sit suihkaisisin jotain tuoksua iholle. Kattosin sen leffan vaikka silmät kyynelissä.
Perustelu:ette koskaan saa maailmaa tuoksuttomaksi joten paree tottua.
Vertimec on mansikoidenkin käytössä nykyään ja on suolitovaikutteinen. 3 vrk:n varoaika pitäisi mun mielestä olla 30, siellä käyttöturvallisuustiedotteessa. Kuka sellaisen pystyis korjaamaan?Tomaatista lähtee nahka suusta, jos ei ole luomua. Hyvin monella ja siksi se "kutittaa". Torjunta-ainejäämiä, tiedän.
korjasinVertimec on mansikoidenkin käytössä nykyään ja on suolistovaikutteinen. 3 vrk:n varoaika pitäisi mun mielestä olla 30, siellä käyttöturvallisuustiedotteessa. Kuka sellaisen pystyis korjaamaan?
Tuskin kukaan, pakko todeta taas kerranVertimec on mansikoidenkin käytössä nykyään ja on suolistovaikutteinen. 3 vrk:n varoaika pitäisi mun mielestä olla 30, siellä käyttöturvallisuustiedotteessa. Kuka sellaisen pystyis korjaamaan?