P. Lipponen :( E. Heinäluoma :( A. Rinne :( Sanna Marin :) <3

  • Viestiketjun aloittaja A. Aaahhh
  • Ensimmäinen viesti
En ole koskaan ollut mikään punikki, mutta on ilo silmälle tuo kaunis Sanna. Pirteä, älykäs ja reipas.

Tervetullut puheenjohtaja muutaman vuoden sisään noiden ikuista ähkyä potevien, täynnä itseään olevien yrmyukkojen jälkeen (y):)


https://www.google.com/search?q=sanna+marin&safe=off&rlz=1C1EODB_enFI564FI654&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi-3qXMuLbiAhUDx4sKHayRBkIQ_AUIDigB&biw=1304&bih=704
Onko poliitikon tärkeimmät ominaisuudet että on pirteitä, älykkäitä, reippaita ja kauniita?

Ja mä kun luulin että asiakysymyksillä ja arvoilla on eniten väliä, mutta ehkä olen erehtynyt...
 
En ole enää niin nuori kuin Marin ja hän on kauniimpikin, mut muutoin ois tosi helppoa olla hän.

Pistetään mankka soimaan:
"Mun mielestä on todella tärkeää suunnata resursseja eriarvoisuutta vastaan ja sellainen vastakkainasettelu ja vihapuhe ovat huolestuttavia ilmiöitä joihin tulee puuttua..."
 
Noo, ap, kunhan Mariini sanoo sulle enkelimäisesti hymyillen: "Valitettavasti sun yritys/pomosi firma menee nyt konkkaan/Kiinaan kun yritystukia ei enää myönnetä, ja eriarvoisuuden torjumisen nimissä me suunnataan resursseja tuon naapurisi Ahmedin kotouttamiseen (häntä pitää käyttää ensin Linnanmäellä, sitten lasten leikkipuistossa)..."
...niin katotaan miten mielesi muuttuu.

Eiköhän Mariinikin marinoida politiikassa.
 
Onko poliitikon tärkeimmät ominaisuudet että on pirteitä, älykkäitä, reippaita ja kauniita?

Ja mä kun luulin että asiakysymyksillä ja arvoilla on eniten väliä, mutta ehkä olen erehtynyt...
Olisi hallituskeskustelujen seuraaminen tv-uutisissa kyllä paljon miellyttävämpää tämän naisen kommentteja kuunnellessa (tai ainakin häntä katsellessa). Läheltä liippasi...

tyyliä ja kiva kaula-aukko


kaula-aukko avattuna alkuperäiseen tarkoitukseen eli "kaksplus-kuva"
pisteet Sannalle imetyksestä (y)

 
Eikö äly nyt kuitenkin olisi plussaa? Ja reippaus? Kun sitä Rinnettäkin on haukuttu koko kevät väsyneeksi
Kai siinä Mariinikin ois vähän väsy, kun ensin sairaskohtaus, sit vaalit ja epätoivoinen hallituksen muodostaminen.

Mulla ei ole mitään nuoria/nuorehkoja, kauniita naisia vastaan eduskunnassa. Mut lähes poikkeuksetta heillä on sahajauhoa korvien välissä.
Mitä esim.Jaana Pelkonen on saanut aikaan? Vaikka nainen on pirteä kuin mikäkin.

Jokainen niistä kanoista suoltaa samaa trendikästä vege-seta-mamu-feminismi -sanomaa. Samaa mitä briteissä Meghan.

-eriarvoisuuden vähentäminen= naisia alistavia mehmettejä joka paikka täyteen. Just kuulin tutulta parista huijaavasta mamusta, jotka valehtelevat viranomaisille olevansa köyhiä ja työttömiä, vaikka omaisuutta on ties kuinka, ja hätää ei ole kotimaassa.
-hoetaan ilmastonmuutosilmastonmuutosilmastonmuutos=sähköautoja joka paikkaan, vaikka biodiesel on ympäristöystävällisempää.
-Unohdetaan se, että Helsinkiä lämmitetään kivihiilellä, eikä tehdä elettäkään maailman 3-4 eniten saastuttavan valtion syyllistämiseen.
-Ihmisiä ei meinata päästää edes kirveelläkään luonnon keskelle asumaan, tai tehdä sitä ympäristöystävällisemmäksi, vaan kaikkien on asuttava kuin sillit suolassa suurissa kaupungeissa.
-hoetaan vegaaniutta, vaikka niitä pitkälle jalostettuja mifuja ei syö elävä erkkikään, ja unohdetaan, että Suomi on vesivarojensa ja laiduntamisen myötä erittäin hyvä paikka kasvattaa karjaa.
Unohdetaan se, että trendikkäiden avokadon, riisin ja pähkinöiden kasvatus vie erittäin paljon vesivaroja maailmassa ja on vähentänyt mehiläisiä esim.Usassa.
-ja varmasti aletaan puuhata translakia sun muita...vaikka ihmisen seksuaalisuus muuttaa muotoaan aikuisenakin ja lopullisia päätöksiä ei joku 15-vuotias voi tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: päätön
vierailija
Kai siinä Mariinikin ois vähän väsy, kun ensin sairaskohtaus, sit vaalit ja epätoivoinen hallituksen muodostaminen.

Mulla ei ole mitään nuoria/nuorehkoja, kauniita naisia vastaan eduskunnassa. Mut lähes poikkeuksetta heillä on sahajauhoa korvien välissä.
Mitä esim.Jaana Pelkonen on saanut aikaan? Vaikka nainen on pirteä kuin mikäkin.

Jokainen niistä kanoista suoltaa samaa trendikästä vege-seta-mamu-feminismi -sanomaa. Samaa mitä briteissä Meghan.

-eriarvoisuuden vähentäminen= naisia alistavia mehmettejä joka paikka täyteen. Just kuulin tutulta parista huijaavasta mamusta, jotka valehtelevat viranomaisille olevansa köyhiä ja työttömiä, vaikka omaisuutta on ties kuinka, ja hätää ei ole kotimaassa.
-hoetaan ilmastonmuutosilmastonmuutosilmastonmuutos=sähköautoja joka paikkaan, vaikka biodiesel on ympäristöystävällisempää.
-Unohdetaan se, että Helsinkiä lämmitetään kivihiilellä, eikä tehdä elettäkään maailman 3-4 eniten saastuttavan valtion syyllistämiseen.
-Ihmisiä ei meinata päästää edes kirveelläkään luonnon keskelle asumaan, tai tehdä sitä ympäristöystävällisemmäksi, vaan kaikkien on asuttava kuin sillit suolassa suurissa kaupungeissa.
-hoetaan vegaaniutta, vaikka niitä pitkälle jalostettuja mifuja ei syö elävä erkkikään, ja unohdetaan, että Suomi on vesivarojensa ja laiduntamisen myötä erittäin hyvä paikka kasvattaa karjaa. Unohdetaan se, että trendikkäiden avokadon ja pähkinöiden kasvatus vie erittäin paljon vesivaroja maailmassa.
-ja varmasti aletaan puuhata translakia sun muita...vaikka ihmisen seksuaalisuus muuttaa muotoaan aikuisenakin ja lopullisia päätöksiä ei joku 15-vuotias voi tehdä.
Talteen tällaiset solvaukset!
 

Yhteistyössä