The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Päivää kettinkiin.
Aamujumppa suoritettu. Siihen kuului hauvelin hakeminen kyliltä.
Lähti myöhäisröökin aikaan vissiin jäniksen perään eikä tullutkaan kämpille yöksi ni piti tuo hakea takaisin.
Mä annan sille uudeksi nimeksi Gulliver.
Awwww, mie en niin kestä tommosii lutusii karvakuonoja:love:
Se, että tuo koiruliini ei ainoastaan itsekkäänä nautiskele siellä olostaan ja miljoonista rapsutuksista ja sun ja monen muun ihmisen seurasta, uusista eläinystävistä puhumattakaan, vaan tuo koiruus myös pitää sut niin kiinni elämän ja päivän joka hetkessä tarjoten liikunnan riemua ja sydämensykettä ja jälleennäkemisen onnea:)!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
:cautious:
Parempi olis!*puhtuus puuskahdustuhahdus*
Ja aivan Joku Muu saa mun puolesta kyllä kokea jussiyön sen seihtemän er heinen alkeeriset harha-aistimukset(y)
Kuitenkin kirmailet alastomana jollain niityllä koko jussi yön, naapurit näkee ikkunoistaan vaan sellasen kukkien ja heinien seassa leijailevan kikkarakasan ja kuulevat sarja aivastelua ja tömähtelyn ääniä kun sää kompuroit heinikossa:p:sneaky:
 
Awwww, mie en niin kestä tommosii lutusii karvakuonoja:love:
Se, että tuo koiruliini ei ainoastaan itsekkäänä nautiskele siellä olostaan ja miljoonista rapsutuksista ja sun ja monen muun ihmisen seurasta, uusista eläinystävistä puhumattakaan, vaan tuo koiruus myös pitää sut niin kiinni elämän ja päivän joka hetkessä tarjoten liikunnan riemua ja sydämensykettä ja jälleennäkemisen onnea:)!
Arvaas muuten onko Gulliver hiukka nolon näköinen.
Tajuaa, et tuli tehtyä vähän tyhmyyksiä mistä mä en varsinaisesti tykännyt. Nyt kulkee puol metriä mun perässäni joka paikkaan.
En pääse yksin edes vessaan.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Arvaas muuten onko Gulliver hiukka nolon näköinen.
Tajuaa, et tuli tehtyä vähän tyhmyyksiä mistä mä en varsinaisesti tykännyt. Nyt kulkee puol metriä mun perässäni joka paikkaan.
En pääse yksin edes vessaan.
Et tieteenkään pääse yksin vessaan! Totta ihmeessä tuo nyt tulee sinnekin turvaamaan selustaasi vessapyttymonsterihirviön varalta koskapa edellisestä tarkistuskerrasta on kulunut liian monta tuntia kun kylänraitti kutsuhuutoineen teki pienen poikkeuksen asianlaitaan:)
 

Yhteistyössä