Haaveena vauva 2020

@Wintersun
Miehen vikat labratulokset muihin juttuihin liittyen tulee maanantaona ja sitten näytteeseen, niin katsotaan onko klinikka inssi vai suoraan IVF tai ICSI
Mies on jo niin ahdistunut että lueskelee adoptiosta, mutta yritän lohduttaa ettei se nyt ole varmasti ensimmäinen vaihtoehto :)
 
@Nyyyti onnea plussasta :love: :)

Täällä menkat loppumaisillaan, oli aika niukat menkat ja ei kipuilua mitä joskus ollu:unsure: Flo ennustaa ovista äitienpäivälle :love:
Nyt yrittäny olla stressaamatta ja tiputtaa painoakin jne..:)

Tsemppiä kaikille tilanteisiin, toivottavasti tulee paljon plussia :love:
 
Hienot tuplaviivat @Nyyyti :love: onnittelut ja tarrasukkia!:)
Mun tissivihlasukivut oikeestaa hävinneet, oli niin lupaavaa(n) mutta, mulla ollu alakerta tosi arka jotekkiin pari päivää jo, voiks se olla joku oire(n) miettiny särkylääkkeen ottamistakii, toivottavasti ei oo mikään tulehdus.. aamulla ku yskäsin ni tuli kova repäsykipu oikeelle, mut niitä mulla ollu negakierroissakii. Aika kummallisen tyyni olo kumminkin:) ajatus jo tulevissa hoidoissa varmaankin..
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@Nyyyti onnittelut!

@W.we tsemppiä sinne tulosten odotteluun! Toivottavasti saatte pian mielenrauhan !

Mä tilasin ovistestejä tähän kiertoon. Pitää greippimehu vielä hakea, esikoinen plussas greippimehukierrosta. :LOL: Mut esikoinen myös tärppäsi ekasta yrityskierrosta..

Ainiin mies oli hyvin pettynyt kun nyt sitten ei tärpännyt. Hän mainosti superspermaansa niin täysillä. Jouduin palauttaa maanpinnalle että ei se ole niin yksinkertaista. Varsinkin kun viimekierrossa oli yhdyntä vaan dpo -3. :cautious: Jospa tässä kierrossa sit paremmin menis meidän työkuviot.:ninja:
 
Onnea @Nyyyti :love:
Ou nou, nyt tulee tosi sekavaa jaarittelua, pahoittelen! Mies haaveilee että lähdettäis heinäkuussa kahdestaan reissuun hänen kolmikymppisten kunniaksi, kun anopilla on loma silloin ja vois hoitaa lapsia. Se tarkoittais että jos nyt tulisin raskaaksi niin reissu menis pönttöä halatessa, mikäli vanhat merkit paikkansa pittää... :sick: Ois kai se ihan kiva lähtä reissuun, mutta se tarkoittais yrityksen aloittamista vasta kesäkuun puolella. :cautious:
 
Onnea @Nyyyti (y)

@Kiemura , kuis paljon tuota greippimehua muuten pitäisi juoda? Riittääkö lasillinen päivässä? En oo ennen sitä juonut, mutta eilen kävin ostamassa :ROFLMAO:

Itse en aio ostaa yhtään ovistestiä enkä raskaustestin ennen KP 20. Sitten voin ehkä tilata. Tosin oon niin himotestaaja, etten ehkä itsekkään usko tähän. Toivottavasti tuo kemiallinen ei nyt vaikuta kiertoon, että ovis tulisi suht normaalisti. Ihmeellistä kun tämä kierto on lyhentynyt siihen 23 päivään niin tuntuu, että kaikki tapahtuu niin nopeasti! Että ihan justiinsa sitä alko vuoto ja kohta on jo ovis ja kohta jo alkaa seuraava vuoto:alien: Toivottavasti ei kuitenkaan vaikuta kiinnittymisen tuo lyhyys.

Tsemppiä kovasti kaikille!! :love:
 
@Kiemura sama mun mies; kovin oli itsevarma että hyvät on hänen eliksiirinsä. Tosiaan hänen esikoinen(mun 5.)tärppäsi yk3; ja yk1 ei oltu edes oviksen aikaan samassa paikassa kahteen viikkoon..
 
Onnea @Nyyyti paljon tarroja sukkiin ja kaikkea hyvää uuteen jännään :love:

Eritevaroitus! :ROFLMAO:

Mulla tuli tänään tosi tosi haaleeta punaista paperiin vessa reissulla, niin että just erotti värin(n) nyt on dpo10 kp27/30. valkovuotoa ollut kolme päivää runsaasti, semmosta litkua :ROFLMAO: ei muuten huomaa, mut pikkareihin jää todistusaineistoa. Toivottavasti ei oo menkat etuajassa, mitä ei kyl koskaan oo ollu(n) mulla kyl myös menkka vuoto alkaa heti kunnon värillä ja juuri itsellään. Nyt jännääno_O
 
@Ilonetsijä hei, mulla kans ollu ihan sellasta vetista valkkarii nyt, toivottavasti molemmilla tietäs plussaa(y)
Toivotaan:)
Välillä oon alkanut epäillä, että onko mulla virtsankarkailu alkanut:ROFLMAO::ROFLMAO: kun pikkarit aina kosteat :whistle: mutta ei se taida noi olla :LOL: Muita piinailu "oireita" on vatsan juilinta , vihlonta, välillä kourasee. Pissahätä on lisääntynyt, ilmavaivat ( mies kärsii enemmän kuin minä siitä :whistle:) finnit, ihan ihmeellisissä paikoissa kehoa. Nyt putoan korkealta jos menkat alkaa(n)
 
Täällä on nyt ensikäynti ja aukkari takana. Ultrassa näkyi kiinnikkeiset munasarjat jotka endometrioosi on liimannut kohtuun kiinni. Aukkarissa vasen puoli auki, oikea ummessa. Ennen kesätaukoa keritään kokeilemaan yksi Letrozol kierto. Sillä jos saadaan follikkeli kasvamaan niin syön niitä omatoimisesti kesätauon ajan. Korkeintaan 6 kiertoa Letroilla ja sen jälkeen todennäköisesti suoraan IVF tuon endometrioosin takia. Mahdollisesti jo aikaisemmin, sillä alkaa omat kivut olemaan sietämättömiä.

Ensi viikolla aloitan taas Terolutit ja sitten pääseekin pitkästä aikaa todella taas yrittämään, vaikka en hirveästi noiden Letrojen varaan laske.
 
Täällä on nyt ensikäynti ja aukkari takana. Ultrassa näkyi kiinnikkeiset munasarjat jotka endometrioosi on liimannut kohtuun kiinni. Aukkarissa vasen puoli auki, oikea ummessa. Ennen kesätaukoa keritään kokeilemaan yksi Letrozol kierto. Sillä jos saadaan follikkeli kasvamaan niin syön niitä omatoimisesti kesätauon ajan. Korkeintaan 6 kiertoa Letroilla ja sen jälkeen todennäköisesti suoraan IVF tuon endometrioosin takia. Mahdollisesti jo aikaisemmin, sillä alkaa omat kivut olemaan sietämättömiä.

Ensi viikolla aloitan taas Terolutit ja sitten pääseekin pitkästä aikaa todella taas yrittämään, vaikka en hirveästi noiden Letrojen varaan laske.
Tsempit hoitoihin(y) ja että sun kivut hellittää.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! :love:

Mä ainakin vielä toistaiseksi jatkan täällä roikkumista ja odottelen rauhassa viivan vahvistumista. Ihan epätodellinen olo, että voiko tää olla totta! Toivon niin kovasti, että pieni pysyy kyydissä :love:

@Ilonetsijä ja @Hemppanen mulla oli muuten kanssa vetistä valkkaria ja normaalia enemmän! Nyt on vähän jo normalisoitunu. Toivottavasti liittyisi teilläkin plussaan! :)

Selailin tuossa myös muita oireita mitä oon viime päiviltä Flo sovellukseen merkannu ja muutenkin mitä oon nyt jälkikäteen tajunnut. Mulla oli oviksesta asti repäisykipuja paristi sohvalta noustessa tai sängyssä kylkeä kääntäessä, kova jano, vatsa sekaisin ja pissattaa jatkuvasti. Ja jotenkin kovin rauhallinen seesteinen olo, joka mulla oli kans läpi koko ensimmäisen raskauden. Mut en tajunnu näistä mitään yhdistää raskauteen, kun odotin vaan kovaa tissikipua mikä viimeksi oli niin selkeä raskausoire mulla.
 
Minäkin täällä pitkästä aikaa, viimeksi viime vuoden puolella täällä olin haaveilemassa. Meillä tosiaan jätettiin ehkäisy viime kesänä juhannuksen jälkeen, minkä jälkeen ollaan oltu asenteella tulee jos on tullakseen. Syksyllä sitten tarkoituksella pari kuukautta hiukan taukoa kun hain uusia töitä ja oli muuttoa sun muuta, mutta nyt ollaan taas alkuvuodesta lähtien odoteltu jospa tärpäis, huonolla menestyksellä.

Pari kuukautta sitten oli jo menkat pari päivää myöhässä, mutta ei merkannut mitään, nyt jälleen pari päivää myöhässä ja toiveet korkealla. Jos selviän huomiseen niin kierron pituus on jo ennätyspitkä. En kuitenkaan halua testata vielä, sillä aina olen aikaisessa vaiheessa testannut ja melkein samantien onkin sitten menkat alkanut. Nyt sormet ristiin että tärppäis! :love:

@Nyyyti Onnittelut plussasta!
 

Yhteistyössä