@AnnMariii mulla ei onneks löydy ne tuolta omakannasta, tai en oo ainakaan löytänyt. Välillä tekis mieli kaivaa mut en viitsi. Ihan tarpeeksi ollut stressiä ja pelkoa jo valmiiksi. Onko sulla koska ultra?
Onko kellään mitään käsitystä noista PAPP-A ja HCG-arvoista? Tiedän, ettei ne kerro yksinään yhtään mitään, mutta ois kiva tietää ees jotain suuruusluokka..
Vaikuttaa sun arvot ihan ok, mulla oli esikoisesta näin Veriarvot 368 myy g ja pappa 99 myy g. Näissä arvoissa oli molemmissa häikkää, eka liian korkea ja toka liian matala. Toisesta raskaudesta en muistaJuu, ymmärsin kanssa, että ne muutetaan uuteen muotoon huomioiden vaikka ja mitä. mulla oli nuo arvot nyt PAPP-A jotain reilu 300 ja HCG jotain 200. No, myöhemmin selviää.
Sulla on varmaan tuo hcg milli mooleissa, mikromooleiksi muutettuna 180 joka kuulostaa oikean suuntaiselta.@AnnMariii ne on aika haastavia kun niistä käsittääkseni tulee kahdet arvot, eli toiset on jotenkin muutettu johonki toiseen muotoon mutta mulla keskenmenneessä hgc oli 0.18 ja pappa jotain 200. Oli siinä kohti ollut jo 2 viikkoa kuollut.
Ihanaa! On kyllä hauska miten erilaiset käytännöt eri puolilla on! Meillä ultraan ei saanut mennä ennnen kuin verikoetulokset on tulleet, ja niistä yhteisriskiarvot laskettiin sitten paikanpäällä. Nyt tuntuu kyllä taas niin paljon konkreettisemmalla tämä koko homma,varsinkin koska mitään oireita ei enää ole ja vatsakaan ei ole vielä kasvanut. Nyt on onneksi ultrakuva muistuttamassa, että kyllä tässä raskaana ollaan vaikkei siltä tunnukaan@AnnMariii np 1.3, vastasi 4 päivää isompaa mutta lasken 3 edellisen ultran mukaan että nyt mennään 12+4. Riskiluvut tulee postissa n. viikon sisällä tai sitten soittavat jos jotain on. Ultra itsessään oli aika nopea ja vähän tympeä käynti, mutta pääasia että kaikki oli hyvin
Täällä sama homma, yskä piinaa ja on melkosen mielenkiintoista pahoinvointiin yhdistettynä. Keuhkoputkeen sattuu myös niin paljon, että kävin varuiks lääkärissä. Lääkärikin nauro, että olishan mulla vaikka mitä helpotusta määrätä ja neuvoo, jos et olis raskaana. Nyt ei oikein oo muuta kun höyryhengitys ja lepoKävin maanantaina labroissa ja 13.päivä ois ultra. Jännittää ihan hirveesti. Flunssa alkaa olla menossa pois, tosin yskä vaivaa edelleen ja yhdessä tän pahoinvoinnin kanssa on aikamoinen combo
Omakantaan oli mullekin tullut verikokeen tulokset PAPPA 620,22 mU/l ja hcg 29,19 ug/l. Eipä noista paljo ymmärrä vaikka oon googlaillu.
Nt-ultra meni vasta 21.5 ja viikot ois 13+2. Mielestäni meni vähän tiukille kun ohjeistus on ennen 13+6. Ois voinu mennä jo edellisviikolla
@AnnMariii itellä on pahoinvointi on vähentynyt, edelleen väsyttää, mutta oireet on muuttunut ja rauhoittunut, joten fiilaan kyllä tuota jännittämistä kun toinen kolmannes lähenee
En ehkä haluais mitään sukupuoliarvauksia nt-ultrassa vaan vasta varmemmin rakenneultrassa