Mitä meiltä free bleeding metodista missä ei käytetä kuukautissiteitä, tamponeita tms?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eli ei mitään apuvälineitä pildeen tai alushousuihin vaan mennään aina vessaan turistamaan vuodot pönttöön. Runsaina vuotopäivinä noin kerran tunnissa kyykkysasentoon pytyn yläpuolelle, heilutellaan lantiota puolelta toiselle ja vuodot valuu pönttöön. Tunnin päästä uudelleen.
Kun vuoto vähenee mennään parin tunnin välein vessaan.
Kuulemma oppii tuntemaan milloin vuotoaalto tulee ja sitten kun tuntuu nihkeältä mennään vessaan ja truutataan kaikki pyttyyn.

vierailija
Kuulostaakin tosi helpolta. Pitää riisua kokonaan housut että pääsee vatkaamaan lantioita pöntön päällä kyykkien. Eikö tuo ole venäläinen tapa käydä vessassa? Tapaturmat lisääntyy. Miten yöllä? Kello soimaan tunnin välein?

vierailija
Hyi olkoon... Ei sitä vuotoa kyllä pysty pidättelemään millään tavalla, vaan se tulee, kun tulee. Ja minä saisin asua viikon vessassa poistumatta sieltä, kun niin runsaat vuodot tai kulkea rätti kannoilla pyyhkimässä verivanaa... Eikä onnistuis millään mun työssä kotihoitajana, kun välillä olen 20 km päässä toimistolta... Eli saavat sellaset luomuilla jotka muutenkin luusaavat kotona päivät pitkät.

• Tykkää
Reactions: Aqela
vierailija
Kiva idea. Mutta ei toimis mulla. Ekana päivänä laihaa jatkuvaa lirua, kaks päivää ryöppyää jatkuvana putouksena, neljäntenä pientä suttua. Niin keskimmäiset päivät saisin viettää kokonaan pytyllä...

vierailija
Siis eihän kuukautisvuotoa "pidätellä" niinkuin esim virtsaa niin että kuukautisveren saisi valumaan vain vessanpöntöllä.

Sehän valuu silloin ja siinä paikassa kuin valuu.
Aika erikoinen nainen saa olla jos tuohon pystyy:eek:
Tai sitten jutun kirjoittaja on mies.(n)

vierailija
Mitä hel*ettiä? Mun alapäälle tuli juuri alemmuuskompleksi. Vasta kun virtsantulon on saanut pysymään jotenkuten hallinassa.
Ihanko oikeasti tämmöinen onnistuu joiltakin? Saisi olla aika herkät paikat ,tiukat lihakset ja huippuunsa treenatut tiukat häpyhuulet joiden liikkeitä voi hallita,että sen lähestyvän veren voisi aistia ja käydä lorottamassa pönttöön. Onkohan tällaista varten jotain tunteja saatavilla?

vierailija
Eli pitäisi ottaa töistä vapaata aina kuukautisten ajaksi, ei tuo muuten onnistuisi. :confused: Sehän olis toisaalta mukavaa jos olisi mahdollista... Sotkua siitä taatusti tulisi, eikä voisi liikkua missään. Eli kiitos ei.

No joo, luin jonkun artikkelin tuosta, ja ihan hyvä ajatus pohjalla.
Varsinkin nuorena sitä pelkäsi ihan paniikissa, että vuotoa tulee läpi tai että joku huomaa, että on kuukautiset yms..
Ihan hyvä, että kuukautisverta ja asenteita sitä kohtaan yritetään muuttaa arkisemmiksi ja vähemmän hävettäviksi.

Mutta joo, itsestäni ei olisi tuohon.

Eli ei mitään apuvälineitä pildeen tai alushousuihin vaan mennään aina vessaan turistamaan vuodot pönttöön. Runsaina vuotopäivinä noin kerran tunnissa kyykkysasentoon pytyn yläpuolelle, heilutellaan lantiota puolelta toiselle ja vuodot valuu pönttöön. Tunnin päästä uudelleen.
Kun vuoto vähenee mennään parin tunnin välein vessaan.
Kuulemma oppii tuntemaan milloin vuotoaalto tulee ja sitten kun tuntuu nihkeältä mennään vessaan ja truutataan kaikki pyttyyn.
Tykkään tästä no- bleeding metodista. Hormonikierrukka 5v eikä menkoista tietoakaan. Ihanaa.

Hyi olkoon... Ei sitä vuotoa kyllä pysty pidättelemään millään tavalla, vaan se tulee, kun tulee. Ja minä saisin asua viikon vessassa poistumatta sieltä, kun niin runsaat vuodot tai kulkea rätti kannoilla pyyhkimässä verivanaa... Eikä onnistuis millään mun työssä kotihoitajana, kun välillä olen 20 km päässä toimistolta... Eli saavat sellaset luomuilla jotka muutenkin luusaavat kotona päivät pitkät.
Voithan sä käydä vuotamassa puskaan?

Sinänsä kyllä ihmetyttää, miten hysteerisesti ihmiset näköjään asiaan suhtautuvat. Vapaavuotoa harrastaneet ja siitä netissä kuvien kera kokemuksia jakaneet ovat näköjään saaneet melkoisesti todella aggressiivista palautetta. Ja monet asiasta kertoneet kuvat juttujen mukaan poistettu esim. instasta.
Eli joo, näköjään ihan hyvä, että jotkut jaksavat asian eteen töitä tehdä, kun näyttää tulevan tarpeeseen.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä