Köyhien maiden väestönkasvua tulisi hillitä rankasti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin ja kun lopetetaan tekeminen niin parissa vuodessa tuhotaan pitkään jatkunut kehitys, mut jos te sitä haluatte ni eipä siinä sitten mitään, suvakkeja on sit turha syytellä
Mitä kehitystä asioiden eteen on tapahtunut?
Voisitko näyttää jotain tilastoja?
Samaan aikaan kun jossain Intiassa saadaan joku kylä ymmärtämään tuo asia, on Afrikassa 10 kylää jotka kieltäytyvät ymmärtämästä tai välittämästä asian tärkeyttä...puhumattakaan niistä sandaalisankareista jotka tulevat lisääntymään Eurooppaan.
 
Ennen valkoisen paholaisen saapumista Afrikan mantereella asui muutama kymmenen miljoonaa ihmistä. Ja niistä suurin osa Pohjois-Afrikassa. Nyt pelkästään Nigeriassa asuu pari sataa miljoonaa. Eli oli aika, jolloin lapsikuolleisuus piti populaation kurissa, mutta se aika on jäänyt historiaan.
Oletko sinä afrikkalainen vai lasketko itsesi meihin valkoisiin paholaisiin?
Miten ihmeessä se on valkoisen heteromiehen syytä, jos joku Abu Babi haluaa itselleen parikymmentä vaimoa ja heiltä jokaiselta sen 10-15 lasta?
 
vierailija
Mitä kehitystä asioiden eteen on tapahtunut?
Voisitko näyttää jotain tilastoja?
Samaan aikaan kun jossain Intiassa saadaan joku kylä ymmärtämään tuo asia, on Afrikassa 10 kylää jotka kieltäytyvät ymmärtämästä tai välittämästä asian tärkeyttä...puhumattakaan niistä sandaalisankareista jotka tulevat lisääntymään Eurooppaan.

Ketjussa aiemmin laitettu linkki missä on kaavio lasten määrän muutoksesta 1959-2005
 
vierailija
Ketjussa aiemmin laitettu linkki missä on kaavio lasten määrän muutoksesta 1959-2005
Siinä kaaviossa olevat tiedot ovat jo vanhentunutta, kannattaa lukea mitä mm. Unesco tai Unisef ovat kertoneet syntyvyyden räjähdysmäisestä noususta Afrikassa ja Intiassa viimeisten kymmenen vuoden aikana.
Eli juuri niissä maissa joita on valistamalla valistettu eniten.
 
vierailija
Ilmasto muuttuuu ja sen takia Afrikasta lähdetään. Nämä Irakin "toivot" lähti liikkeelle eri syystä
Se on aivan sama minkä takia ne lähtevät liikkeelle Afrikasta, vaikka lähtisivät lähiömarketin tikkarin takia niin se hiilijalanjälki kasvaa räjähtäen ja suomalaisten jäljet ovat sen jälkeen kärpäsen kakka valtameressä afrikkalaisten jälkiin verrattuna.
 
vierailija
Se on aivan sama minkä takia ne lähtevät liikkeelle Afrikasta, vaikka lähtisivät lähiömarketin tikkarin takia niin se hiilijalanjälki kasvaa räjähtäen ja suomalaisten jäljet ovat sen jälkeen kärpäsen kakka valtameressä afrikkalaisten jälkiin verrattuna.
Kuulostaa vain siltä että ilmastonmuutos ei haittaa kuin vasta sitten kun afrikkalainen tulee Eurooppaan
 
vierailija
Et osaa itse mennä noiden sivuille lukemaan? Jopa minä olen lukenut tuon artikkelin ja siitä oli muutama vuosi sitten tieteen kuvalehdessäkin iso juttu.

toinen vierailija.
Mä tiedän että väestön määrä kasvaa, mut kyse on ollutkin perhesuunnittelun tuloksista, jos on mun linkittämän jutun jälkeen muutos niin voit sen tähän linkittää.
Väestön kasvu tapahtuu vaikka muutos yhden naisen saamaan lapsimäärään pienenee, tulokset näkyy vain pitkällä viiveellä.
 
vierailija
Kuulostaa vain siltä että ilmastonmuutos ei haittaa kuin vasta sitten kun afrikkalainen tulee Eurooppaan
Se on taas sinun pääsi sisällä oleva ongelma jos se haittaa vasta sitten. Minua haittaa jo nyt ja koetan omalta osalta välttää sen kasvamista, mutta näköjään sinä uskot että se riittää pelastamaan maapallon, kun suomalainen valkoinen mies jököttää kiltisti maan kamaralla ja pitää turpansa kiinni.
 
vierailija
Mä tiedän että väestön määrä kasvaa, mut kyse on ollutkin perhesuunnittelun tuloksista, jos on mun linkittämän jutun jälkeen muutos niin voit sen tähän linkittää.
Väestön kasvu tapahtuu vaikka muutos yhden naisen saamaan lapsimäärään pienenee, tulokset näkyy vain pitkällä viiveellä.
Linkitä itse linkkisi nykyisistä tilastoista.
 
Oletko sinä afrikkalainen vai lasketko itsesi meihin valkoisiin paholaisiin?
Miten ihmeessä se on valkoisen heteromiehen syytä, jos joku Abu Babi haluaa itselleen parikymmentä vaimoa ja heiltä jokaiselta sen 10-15 lasta?
Tuo vierailija tais tarkoittaa sitä että kun "me" valkoiset ollaan menty sinne hyysäämään ja jeesusteleen apuinemme (mm.lääkärit, rokotteet, ruoka) niin lapsikuolleisuus on vähentynyt radikaalisti, kun aiemmin kun apuja ei viety lapsia/ihmisiä kuoli paljon ja väestön määrä pysyi kurissa.
Valkoinen paholainen varmaan sarkasmia, tuli heti mieleen Ace Ventura.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tuo vierailija tais tarkoittaa sitä että kun "me" valkoiset ollaan menty sinne hyysäämään ja jeesusteleen apuinemme (mm.lääkärit, rokotteet, ruoka) niin lapsikuolleisuus on vähentynyt radikaalisti, kun aiemmin kun apuja ei viety lapsia/ihmisiä kuoli paljon ja väestön määrä pysyi kurissa.
Eli nytkö se on paha asia suvaitsevaisten mielestä, että afrikkalaisia on autettu muualta käsin?o_O
Valkoinen paholainen varmaan sarkasmia, tuli heti mieleen Ace Ventura.
Ace Ventura 2 oli hauskempi kuin ykkönen, nauroin veet silmistä lentäen ja pissaa pidätellen koko lehvan ajan:D:D
 

Yhteistyössä