Itse laittaisin V8 autoon väliputken, joka yhdistää 2 putkea - kaasujen virtaus tehostuu.Meillä harrasteautossa on v8 moottori, mollemmista lohkoista lähtee oma putki. Ne ei ole yhteydessä toisiin, mikä on järkeää.
Sen sijaan nämä nykyaikaiset kikkareet, jopa 3 sylinterin neitiauton perässä on 2 ulostuloa. Ja nykyään on muotia, että se ulostulo on sellanen ovaali lituska (jonka sisällä tosin on pyöreä putkenpää)
Jossaan Tojo Corollolla-ostan mallissakin jo 2 putkea
Ei tehostu, kun molemmat lohkot huokuu omaan rööriin, se on fiksua. Ja aika vaikeaahan se olisi, kun ei siellä alustassa ole tilaa moiseen.Itse laittaisin V8 autoon väliputken, joka yhdistää 2 putkea - kaasujen virtaus tehostuu.
Naisilla yleensä on siellä perässä kaksi reikääSen sijaan nämä nykyaikaiset kikkareet, jopa 3 sylinterin neitiauton perässä on 2 ulostuloa
Naisilla yleensä on siellä perässä kaksi reikää
X-yhdysputki tuo vain plussaa myös remmiahdetussa koneessa. Itse en remmeihin luota, joten Micrassani on turboahdin.Ei tehostu, kun molemmat lohkot huokuu omaan rööriin, se on fiksua. Ja aika vaikeaahan se olisi, kun ei siellä alustassa ole tilaa moiseen.
Jos moottoriin laitetaan ahdin, tilanne muuttuu. Mutta näissä harrastekieseissä se on sitten remmiahdin, ei hiustenkuivaaja. Eikä vaikuta pakoputkien vetoon.
Voi kestää katsastus vähän pitempään kun otetaan arvojaTässä teille vässyköille mallia
onko se sleeper?paljonko siinä on polleja.?onko siinä auton oma alkuperäinen motti vai onko joku muu?Turbon asentamisen jälkeen kyyti Micralla on välillä niin hurjaa, ettei edes ylinopeuskamera ehdi ottaa kuvaa...
Meille tuli harrasteautoksi vette, siin tosiaan on 4 pakardii.Kuinkas moni on tiennyt että samaa pakoputkilla/savupiipuilla komeilua oli jo Titanicin aikaan yli sata vuotta sitten.
Jonkun mielestä vain kolme savupiippua oli liian vähän komeaan laivaan. Neljännestä takimmaisena oleva piipusta ei tule savua olleskaan vaan se on koristeena. Saattoi olla että ilmastoinnin poistotorvena hyödynsivät sitä neljättä piippua kuitenkin jos oikein muistan.
Micra 1,4 2001. Alkuperäinen muokattu motti. Garret GT25 ahdin. Männät vaihdettu, puristussuhde 8:1. Ruiskupuoli ja sytytys uusittu. Välijäähdytin ym. ym. Pyöriltä mitattu 160hp. Huiput 220 km/h.onko se sleeper?paljonko siinä on polleja.?onko siinä auton oma alkuperäinen motti vai onko joku muu?
Mitä pyriä meinaat puhumattakaan ruiskustaMicra 1,4 2001. Alkuperäinen muokattu motti. Garret GT25 ahdin. Männät vaihdettu, puristussuhde 8:1. Ruiskupuoli ja sytytys uusittu. Välijäähdytin ym. ym. Pyöriltä mitattu 160hp. Huiput 220 km/h.
Etupyöriltä mitattu teho.Mitä pyriä meinaat puhumattakaan ruiskusta
no tuolla ei varmasti jää jalkoihin liikennevaloissa.rakensitko muuten auton itse vai oliko joku ammattilainen sovittamassa palikat kasaan.Micra 1,4 2001. Alkuperäinen muokattu motti. Garret GT25 ahdin. Männät vaihdettu, puristussuhde 8:1. Ruiskupuoli ja sytytys uusittu. Välijäähdytin ym. ym. Pyöriltä mitattu 160hp. Huiput 220 km/h.
Ite laitoin. Kaikki lähti siitä kun Micra piiputti ja vaihdoin lambta-anturan. Asennustaidot karttuivat ja turbo-sarjan asensin itse. Motti kyllä koottiin koneistamolla. Uudet männät, kansi muokattiin siten, että virtaus parani, kestävät venttiilit ym. Pakoputkisto tehtiin uusiksi isosta putkesta.no tuolla ei varmasti jää jalkoihin liikennevaloissa.rakensitko muuten auton itse vai oliko joku ammattilainen sovittamassa palikat kasaan.
auton viritys vois olla mielenkiintoista harrastustoimintaa.Onkohan kalliskin harrastus,mitähän tommosista palikoista pitäisi maksella.Ite laitoin. Kaikki lähti siitä kun Micra piiputti ja vaihdoin lambta-anturan. Asennustaidot karttuivat ja turbo-sarjan asensin itse. Motti kyllä koottiin koneistamolla. Uudet männät, kansi muokattiin siten, että virtaus parani, kestävät venttiilit ym. Pakoputkisto tehtiin uusiksi isosta putkesta.
Mukavaa on. Maksaa tietty, muttei niin paljon kuin bemari. Itse en selllaisella kehtaisi ajellakaan. Kerran eräs M5 bemari yritti päästä ohi, mutta kun painoin Micran kaasun pohjaan, bemari laski pelästyksestä peräöljyt alleen ja hyytyi siihen.auton viritys vois olla mielenkiintoista harrastustoimintaa.Onkohan kalliskin harrastus,mitähän tommosista palikoista pitäisi maksella.