Meinaatko testailla jo? Onko mitään tuntemuksia? Oikeita tai kuviteltuja?Päppyrä kp 28/24-30 dpo 11
Meinaatko testailla jo? Onko mitään tuntemuksia? Oikeita tai kuviteltuja?Päppyrä kp 28/24-30 dpo 11
Just muokkasin edellistä viestiä vielä Testasin siis eilen ja toissapäivänä ja negat. Tänään en testannu enkä testaa (ainaki kova yritys siihen)Meinaatko testailla jo? Onko mitään tuntemuksia? Oikeita tai kuviteltuja?
On mulla, toinen on tosin huono kun tuli niin hirveä varjo puhelimesta. En osaa vaan laittaa kuvaa tänneEi sulla sattuisi olemaan kuvaa niistä? Oliko molemmat oikeaoppisia? Laitan sut piinailijoihin dpo 2/7 et kai se jompikumpi sitten oikein on
Meillä sama kp ja ennustettu ovis. Jännäillään sit yhdessä.Kiitos @Wintersun kun viitsit ja jaksat päivittää listaa mulle voi päivittää kp 10/ 28-30 KIITOS
Omaa: mies kyseli jo että koska on ovis, mutta sanoin etten kerro milloin on, koska mies on niin tressi herkkä. Tulee liikaa paineita talletteluun, että on parempi ettei mies tiedä jälkeen päin voin kertoa
Flo ennustaa ovulaatiota kp16 eli ens viikon tiistaille. Mä en oo vielä päättänyt haluanko tikuttaa, testejä ois, mutta en oikeen tiiä. Toisaalta jos oon hakemassa ens kuussa lähetettä naisten polille, niin ois hyvä, jos olis testannut ovista.
Mulla on myös menkat sen 4 päivää kokonaisuudessaan. 2 päivä on runsain vuoto ja vika 4 päivä ihan vaan tiputtelua. Kai se ihan normaalia on luteaali mulla sen 13 päivää, 14 päivä alkaa vuoto aina. Ovis on yleensä kp16-18.Mulla on tänään kp 4/30-35.
Vuoto alkaa olla lopuillaan. Mulla kestää nykyään menkat vaan neljä päivää, josta runsasta vuotoa on yleensä vain kp 1, kp 2 normaalia/joskus runsaahkoa vuotoa ja kp 3-4 niin niukkaa ettei edes tamponia tarvi vaan side tai pikkuhousunsuoja riittää. En tiiä onko se hyvä vai huono asia, että on niin lyhyet kuukautiset, vai onko sillä mitään väliä? Ovulaatio mulla on kuitenkin aika myöhään, kp 17-23 välillä. Ja luteaalivaihe on 11 päivää.
Kivaa kun on piinailu seuraa tsempit täältä.Meillä sama kp ja ennustettu ovis. Jännäillään sit yhdessä.
Mäkään en vielä ole sanonut miehelle että koska mahdollinen ovis on. Eilen puuhailtiin ja mies sanoi ettei mun nyt kannata pestä paikkoja jos vaikka jotain pääsis perille. mahtoiko raukka pettyä, kun kävin pikaisella pesulla. Kyllä sit lähempänä ovista voin jäädä suoraan nukkumaan ja vaikka nostaa pepun pystyyn. mut nyt en välitä valuvista nesteistä reisillä.
Jos ovulaatio on tapahtunut tässä kierrossa kaksi kertaa? Onhan se harvinaista, mutta täysin mahdollista!No niin kokeillaanpa tätä kuvan liittämistä. Ylempi on tosiaan se kp 11 tehty ja alempi kp 17 tehty. En tiedä onko teidän silmiin plussia, mutta mun aiemmalla kokemuksella nämä plussia ja digi olisi jo hymyillyt. Testasin myös kp 12-15 jolloin viivat selkeästi haaleampia. Mitähän nyt uskois?