pikkasen vaan taas avaudun yrittäjyydestä.
Tammikuussa luulin saan korjattua kaiken, mutta ei käynyt taas niin kuin tarkoitus olisi. Satojatuhansia euroja odotan asiakkailta edelleen, myös petoksista tein pari rikosilmoitusta. Tänään lähden käräjäoikeuteen siellä mua autetaan myös eteenpäin
. Ensimmäistä kerta itsekin velkaantunut niin ettei valoa näy, päätin tuskin enää hikisenä jaksa maksaa velkoja missä korot aivan mahdottomat ja per kuukausi sellaiset maksut vuoden aikana - kaks pitää saada että tiedän sitten aivan pakolliset menot voi olla en pysty hoitaa. Tässä kokeiltu jo omaisuuttakin myydä, mutta kun ei tästäkään iloa tullut. Päätin nosta kerrankin kädet ylös, no parempi kai ylös kuin alas vitsi vitsi. Mutta annan mennä uo oon kaiken. Sitten maksan sinne kaikki velat laskin kolmessa vuodessa, toivottavasti nopeammin jos sama tilanne ei tulisi. Miksi pitää taistella päivästä toiseen ja miettiä jatkuvasti kuinka kaiken maksan kun pelkästään mun yritykselle tulee päivittäin about 10-50 eli kyllä 50 laskua pahimmillaan per päivä. Pistin paperille kaiken mitä annan mennä uo
on teen heidän kanssa maksusuunnitelman ja hoidan ainakin omat velvoitteet jossain vaiheessa vaikka muut eivät näköjään jaksa mun yritykselle hoitaa velvoitteet, mutta mitäs mä sille voi, en voi kyllä yhtään mitään, pakko vaan nielää tappiot. En ole paha ihminen senkin jälkeen vaan jatkan yrittämistä niin kuin aina ennenkin ja taistelen eteenpäin myös uusien ideoiden kanssa
!
Olin jo kerran ulosotossa saman asian takia, mutta kerennyt siellä olla vain 4kk, kun sain kymmeniä ja kymmeniä tuhansia velkoja hoidettua pois äkkiä, tein niin paljon töitä että välillä en muistanut edes kuinka menin esim ko sohvalle nukkumaan. Sain hoidettua mutta 2v oli kuitenkin merkintä joka ei vaikuttanut mihinkään, päinvastoin sain liiketoiminnan kasvatettua. Myös muille yrittäjille pakko sanoa, ei tarvitse tehdä käänteitä tai laittaa heti kaikki sulkuun, olin punnittanut kaiken, hyvät sekä huonot puolet, laskenut sekä laitoin kaiken paperille kuin myös tein päätöksen että kyllä tästäkin selviää jossain vaiheessa. Luulin ekaks sekoan jos toinenkin kerta joudun ulosottoon, mutta en vitsi leikkiä enää jotain perfektionistia, ihmisiä me ollaan, jälleen kerran joudun maksaa niin sanotusti ei omia velkoja tästä harrastuksesta vaikka onhan ne mun velat kun itse ne otin, palkoihin ym.....Firmaa nyt oli melko seis tilassa 1,5kk pientä toiminta vaan verrattuna mitä ennen oli, siksi kun oli tarkoitus tasoita sen etten velkannun lisää. Kun tammikuussa viimeinen piste tullut kun en ole saanut toiselta firmalta niin sanotusti jättirahat, just ennen synttäreitä sain kyllä ikävän yllätyksen vaikka kaiken olisi pitänyt olla hyvin ja mikään pieni lasku se ei ollutkaan mitä oli lähetetty ja työt jotka oli sovittu. Sain tästä FB ssä aikamoista niskaan ryhmässä missä tuetaan toinen toista
olen kuulemma saastunut yrittäjä, en saa edes pankkitunnuksia enkä tilejä. Varmasti saan täältäkin niskaan ties mitä, joku ala sanomaan myös kuinka sitten varaa shoppailla, siihen jo vastan heti, ehkä olen liian nopea tekemään, mutta kenelle vaan voi ikävästi käydä, minulle se toistunut jälleen kerran, mutta tiedän että pärjään siks koska niin päätin! Myös muille yrittäjille vaikka teitä aletaan haukkumaan yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos. Myös minulta saa kysyä asiat, avauduin ihan rehellisesti ja voi nyt sanoa että NYT oppinut myös monta asiaa kuinka eteenpäin, enää hölmö, sinisilmäinen tai anna olla ihminen en vitsi olla. Tässä nähnyt monesti kuinka nimettömät kysyy saako pankkitunnukset jos halua perusta yrityksen ynä muuta, niin kyllä saa! Tietysti jos ikinä ei ollut ennen yrittäjänä pikkasen hankaloi asiaa, mutta tästä on helppoa neuvotella, silloin kun vuonna nakki olin ulosotossa 4kuukauden verran ja pari vuotta maksuhäiriömerkintää niin olin saanut 3 yritystiliä ja Dansken luottokortin, mutta ehkä kun olin jo tuttu heille 3ssä eri pankissa. Myös hus ja pelko pois että ulosottomies vie omaisuuden! Sen kanssa saa sopia, mutta tietysti jos ei maksa tai maksaa liian vähän niin tilanne eri, mä kuitenkin jo näen itseni koht kun eka merkintä lähde jos lähde varma pistän sellaiset potkut persille että alan lentää kuin raketti paikasta toiseen että saan äkkiä kaiken hoidettua, mutta annoin silti itselle ajan3 vuotta varmuuden vuoks kun en vitsi mielenterveyttä menettää se on liian arvokas. Mutta who know, ehkä mikään ei mene ulosottoon, jos mua autetaan käräjillä ja edes joku pelästy ja maksaa
sitten jo helpompi mennä eteenpäin, mutta olen jo valmis siihenkin etten näe ikinä näitä rahoja, silti en vitsi luovuta, tapin asti menen ja hoidan mutta hoidan nopeasti tai hiitasti stressiä en vitsi kanta, elämä se vaan on ja harvaa yrittäjä aina pärjää super hyvin vaan! Ylä ja alamäki on normaalia, jos yrittäjäksi ryhdy pitää olla kylmäpää, koska se alamäki voi käydä niin äkkiä ettei itse edes huoma, kuin myös ylämäki!
Tammikuussa luulin saan korjattua kaiken, mutta ei käynyt taas niin kuin tarkoitus olisi. Satojatuhansia euroja odotan asiakkailta edelleen, myös petoksista tein pari rikosilmoitusta. Tänään lähden käräjäoikeuteen siellä mua autetaan myös eteenpäin
Olin jo kerran ulosotossa saman asian takia, mutta kerennyt siellä olla vain 4kk, kun sain kymmeniä ja kymmeniä tuhansia velkoja hoidettua pois äkkiä, tein niin paljon töitä että välillä en muistanut edes kuinka menin esim ko sohvalle nukkumaan. Sain hoidettua mutta 2v oli kuitenkin merkintä joka ei vaikuttanut mihinkään, päinvastoin sain liiketoiminnan kasvatettua. Myös muille yrittäjille pakko sanoa, ei tarvitse tehdä käänteitä tai laittaa heti kaikki sulkuun, olin punnittanut kaiken, hyvät sekä huonot puolet, laskenut sekä laitoin kaiken paperille kuin myös tein päätöksen että kyllä tästäkin selviää jossain vaiheessa. Luulin ekaks sekoan jos toinenkin kerta joudun ulosottoon, mutta en vitsi leikkiä enää jotain perfektionistia, ihmisiä me ollaan, jälleen kerran joudun maksaa niin sanotusti ei omia velkoja tästä harrastuksesta vaikka onhan ne mun velat kun itse ne otin, palkoihin ym.....Firmaa nyt oli melko seis tilassa 1,5kk pientä toiminta vaan verrattuna mitä ennen oli, siksi kun oli tarkoitus tasoita sen etten velkannun lisää. Kun tammikuussa viimeinen piste tullut kun en ole saanut toiselta firmalta niin sanotusti jättirahat, just ennen synttäreitä sain kyllä ikävän yllätyksen vaikka kaiken olisi pitänyt olla hyvin ja mikään pieni lasku se ei ollutkaan mitä oli lähetetty ja työt jotka oli sovittu. Sain tästä FB ssä aikamoista niskaan ryhmässä missä tuetaan toinen toista