Jeps, I know. Lähikaupassa on eniten näitä, joten ne tarttuu mukaan. Tässä vielä kuva avattuna. Kiitos tsemppauksesta! <3@stindepinde Jos kyseessä olisi mikä muu tahansa puikko, niin aattelisin plussan aluksi. Näitä ajattelen negoiksi, kunnes toisin todistetaan. Pissippä joku muu testi! Niin mielelläni sinua plussasta onnittelisin
No Höh. Koita huomenna uudestaan@hwli mulla ei avattunakaan yhtään punertavaa. Taitaa olla nega täällä. Mutta sun omassa on kyllä mielestäni punaista
Punaselta näyttää <3@Memme2 koititko avata testiä? Mullakin näytti ton lasin läpi suht harmaalta mutta avattuna näytti kyllä punaselle.
Että mitäs mieltä tästä mun testistä? Oliskos se
Ilman että suurensin kuvaa ni punainen viiva näkyy!!!Onnea plussanneille! <3 On noi oikeat plussat vaan aina niin ihania.
Mietintään tässä mun tikku. Toiveita herää, dpo 9. Tää tuli heti muutaman minuutin sisällä ja on vieläkin näkyvillä tikussa kuivuttuaan. Heikommin tosin kuin tässä. Kyseessä on Rfsu:n puikkotesti.
katso liitettä 6220
Näyttää haamulta!!Nyt dpo 11 ja testi näyttää tältä. Ensin katsoin että ihan selvä nega. Mutta näkyykö hyvinhyvin haalea haamu? katso liitettä 6222
Mun mielestä ihan selvä!Täällä piinaillaan..sunnuntaina pitäis alkaa menkat. Rfsu:lla edelleen testailen. Tänään yritin jo löytää kiireessä muita testejä, mut en löytäny muuta. Viikonloppuna ehtii varmasti apteekkiin.
katso liitettä 6231
Voi kiitos, ihanasti oot varma! Mulla on vaan miljoona väärää viivaa takana ja oon nyt viimeinkin oppinut edes vähän maltilliseksi. Sit kun se digi antaa plussan, mä oon raskaana. Ilmeisesti mulla nousee vaan aika hitaasti raskaushormoni, kun en useinkaan digiin asti pääse. Mut nyt vaan sit rauhassa odotellaan. Yeah right..Mun mielestä ihan selvä!