Miks sä suolaa ottaisit mukaan?Suolaa ottaisin autiolle saarelle ja pippuria ja paprikaa, mutta kuinka paljon?
Meri on sitä täynnä muutenkin.
Miks sä suolaa ottaisit mukaan?Suolaa ottaisin autiolle saarelle ja pippuria ja paprikaa, mutta kuinka paljon?
Miks sä suolaa ottaisit mukaan?
Meri on sitä täynnä muutenkin.
Mitä iloa mausteista on?Suolaa ottaisin autiolle saarelle ja pippuria ja paprikaa, mutta kuinka paljon?
Mitä iloa mausteista on?
Eiks toi nyt ole taikauskoista hömppää?En varmaan muuten ottaisi, mutta suola tuo turvaa. Mulla on tyynyn allakin pussukka. Ja pussukoiden alla tyyny
Eiks toi nyt ole taikauskoista hömppää?
Mun mielestä parempaa turvaa tois monelle pesäpallomaila ja teräskärkiset maiharit
Mihinkäs tommoisia autiolla saarella tarttee?Mun mielestä parempaa turvaa tois monelle pesäpallomaila ja teräskärkiset maiharit
On. Kaiken lisäks verta imevät hyttyset on naaraita joten koitas arvata minne ne pyrkii.katso liitettä 5971 Onks tää totta?
olin pikkupoikien kanssa saunassaMis kaik ootte? Huhuuuu?
Meillä oli tänään jälkiruokana annoonoita. Semsii hassui hedelmii missä oli ihan hitosti kiviä.
Ja pian mulla on annoonaviljelmä... Kai ne syksyyn saakka pihanperällä lehtiä puskevat.
Miehen kanssa sohvalla,katellaan sarjoja.Annoona kuulostaa jännältä. Miltä ne maistuu ?Mis kaik ootte? Huhuuuu?
Meillä oli tänään jälkiruokana annoonoita. Semsii hassui hedelmii missä oli ihan hitosti kiviä.
Ja pian mulla on annoonaviljelmä... Kai ne syksyyn saakka pihanperällä lehtiä puskevat.
Suht mieto. Jotain päärynämäistä mutta pehmeämpää, ehkä aavistus sitrusmaisuutta tai ananaksisuutta tai mansikkaa. Ihan okei tai ehkä hieman tylsä. hedelmäsalaatissa ois oiva lisä.Miehen kanssa sohvalla,katellaan sarjoja.Annoona kuulostaa jännältä. Miltä ne maistuu ?
Ok,pittää joskus maistaa,kun löytyy.Suht mieto. Jotain päärynämäistä mutta pehmeämpää, ehkä aavistus sitrusmaisuutta tai ananaksisuutta tai mansikkaa. Ihan okei tai ehkä hieman tylsä. hedelmäsalaatissa ois oiva lisä.
Läksin kaverille.Mis kaik ootte? Huhuuuu?
Niin menee. Loma alkoi.katso liitettä 5976 Sunnuntai taas ja huomenna Maanantai Päivät hujahtaa nopeesti.