Haluat siis päästä polven tekonivelleikkaukseen? Ai niin, ne ruokakuvatKäykää muistuttamassa useammin. Noita on kiva lukea vaikkakin etenkin keittiksen blogi aiheuttaa oitis mielitekoja.
Silloin kun palstailit aktiivisesti aiheutit mulle varmasti ainakin kilon painonlisäyksen.Haluat siis päästä polven tekonivelleikkaukseen? Ai niin, ne ruokakuvat
Niin on kyllä sinunkin ruokakuvatJoo Keittiksen ruokakuvat on jotain....Mä tuun täyteen pelkästä kattomisesta
Ei ole tullut aikoihin kuvattua ruokiaNiin on kyllä sinunkin ruokakuvat
5 kiloa ja levottomia unia...Silloin kun palstailit aktiivisesti aiheutit mulle varmasti ainakin kilon painonlisäyksen.
Mutta silloin, kun kuvasitEi ole tullut aikoihin kuvattua ruokia
5 kiloa ja levottomia unia...
ethän sä pysty juoksemaan kaikkine vaivoinesiHöps.
Siihen aikaan mä kävin neljä, viisi kertaa viikossa juoksemassa.
ethän sä pysty juoksemaan kaikkine vaivoinesi
Sä oot reipasPystynhän. Toki hiivatin paljon hitaammin ja lyhyemmin mitä ennen.
Juoksin mä syövän jälkeisenä kesänäkin coopperintestissä reilut 1700 metriä mikä on keskiverto yli nelikymppisellä.
Sä oot reipas
Ja noi astiat ja kattaukset...Mulla on monta päivitystäsi lukematta. Kohta on onneksi rutkasti aikaa. Mulla on ollut bloggaamisessa hiljaista, mutta tarkoitus olisi taas vähän päivittää, kunhan pahimmat kivut on ohi.
https://safkaajashamanismia.blogspot.com/
Mut jos on semmonen ku mä? On perso ruoalle mut laiska liikkumaanTai sit vaan niin perso ruoalle että on pakko liikkua.
Mummoastiat Kävin lauantaina kirppisellä etsimässä itselleni uutta sunnuntaiaamiaiskahvikuppia, mutta en löytänyt Tai olisi ollut, mutta vähintään puolen tusinan astiastoja eikä mulla ole enää kaappitilaa niille.Ja noi astiat ja kattaukset...
Niin mäkin olen. Laiska siis. Aina vaan enenevässä määrin.Mut jos on semmonen ku mä? On perso ruoalle mut laiska liikkumaan
No höh...Meiltä uupuu myös yhdet kupit kun laitoin Hopeen sellaisia joita ei enää käytetäMummoastiat Kävin lauantaina kirppisellä etsimässä itselleni uutta sunnuntaiaamiaiskahvikuppia, mutta en löytänyt Tai olisi ollut, mutta vähintään puolen tusinan astiastoja eikä mulla ole enää kaappitilaa niille.
Mulla vaihtelee se miten energiakuluttavaa työ onNiin mäkin olen. Laiska siis. Aina vaan enenevässä määrin.
Mut sit pitää keksiä porkkanoita. Seuraavan herkkuaterian syöttekin jossain kolmen kilsan tarpomismatkan päässä laavulla.
Mulla duuni on onneksi energiaakuluttavaa. Mutta maistuu makkarakin silti paremmalta metsässä kuin pöydän ääressä.
hienoa.Pystynhän. Toki hiivatin paljon hitaammin ja lyhyemmin mitä ennen.
Juoksin mä syövän jälkeisenä kesänäkin coopperintestissä reilut 1700 metriä mikä on keskiverto yli nelikymppisellä.
Varteenotettava motiiviTai sit vaan niin perso ruoalle että on pakko liikkua.