Pahoittelut myös teille
@Karvakorvat
Meitähän on nyt paljo täällä! Toivottavasti ei enää tulisi huonoja uutisia kellekään..
Mulla iski viikko sitte pahoinvointi kovana ja hiipu sitte pois viikon mittaan, eilen oli jo täysin normaali olo ja muutki tuntemukset hävinny
Ehin jo sanoa että älkää te huolestuko liikaa oireettomuudesta, mutta kappas ku tulee omalle kohdalle tällanen oireiden häviäminen niin huoli kyllä iskee heti. Viimeksi ei ollu juuri mitään koko aikana niin se ei huolestuttais, mutta tää että ne tulee ja häviää noin äkkiä ihmetyttää.
Ens vkolla ois se ”neuvola”, siellähän pitäs helposti jo sydänäänet kuulua jos kaikki on kunnossa ku ois vkot 8+2. Aion pyytää aikasta ultraa mielenrauhan takia, toivottavasti antaisivat vaikka epäilen. Täällä menee niin että sieltä saa vasta lähetteen verikokeisiin, niitäkään en voi siis saada ennen.
Mä toivon tavallaan tyttöä että pääsis osteleen ihania vaatteita, mutta ihan sama oikeasti
on aika lailla kaikki tallessa tuon 1v pojan jäljiltä niin pojan kans pääsis helpolla vaatteiden hankinnassa. Mieli vaan tekee tietysti osteleen ihania vastasyntyneen juttuja niinku joku täällä mainitsi jo.
Nyt ku tässä istuskelen niin ihanku nippailis taas mahaa, tai sitte toiveajattelua
ainoa selvä merkki raskaudesta on sellanen ainaki sentin mittainen musta paksu karva (oon blondi) navan alapuolella
niitä tuli viimeksi useita ja musta se oli hauskaa niin esittelin miehelleki mutta se ei ollu kauhean vaikuttunu