.

Hei kaikille taas! Oon käynyt lukemassa teidän juttuja päivittäin ! Pahoittelut @Beibihaaveilija keskenmenoa :cry:

Sitten omaan napailua! Viime kierrossa mulla oli tosiaan se kemiallinen ja nyt eletään piinapäiviä tästä kierrosta.. viime kierrossa mulla oli ihan hirveästi kaikkia oireita, johtu varmaan siitä että hysteerisenä kyttäsin koko ajan kaikkea o_O mutta nyt siis luultavasti dpo 7 ja eilen mulla tuntu semmonen vartin kestävä repivä kipu oikealla puolelle nivusessa joka repi alavatsan puolelle.. tässä kierrossa ei oo ollu mitään muuta tuntemusta, vv mulla on yleensä oviksesta menkkoihin ihan kirkasta ja juoksevaa mutta nyt alkuun se oli tosi tahneaa ja niukkaa,nyt edelleen niukkaa mutta eilen holahti illalla vähän enemmän mutta se oli kyllä ku jotain "räkää"(n) hieman kellertävää ja venyvää (n)
 
@_minävain_ Mun mielestä noi sun oireet ja vuotelut kuulostaa lupaavilta. (y)

Toivotaan, että myös @mimmik ja @hitvetti enteilisi hyvää. :barefoot:

Katsoin äsken omakantaa, jonne oltiin kirjattu kohdun limakalvon olleen 7mm, kun todettiin km. Koitin vähän googletella, mitä tää tarkoittaa. Osaisiko joku lapsettomuushoidoissa oleva tai km:n kokenut sanoa, onko toi arvo hyvä uutta raskautta ajatellen? :oops: Edelleen vuotelen kunnolla.. nyt neljäs päivä vasta menossa.. loppuisi jo.. tekee niin kauhesti mieli miestä. :ROFLMAO:
 
@haaveilija92 Joo. Me ollaan puhuttu ihan älyttömästi miehen kanssa tästä keskenmenosta ja siitä, miten jatketaan eteenpäin. Mies pelkää mun jaksamista, mikäli seuraavakin menisi kesken. Tottakai itseäkin pelottaa lähteä uudelleen liikkeelle, jos huono tuuri kohtaa jälleen. Niin kova halu on vaan saada se elävä pieni joskus syliin, etten halua enää odottaa. Ja toisaalta olen valmis pettymään sen toiveen tähden, mikäli niin käy. Täällä palstalla tulee muutenkin jotenkin realistiseksi sille, ettei se lapsen saaminen ole mikään itsestäänselvyys. Osa teistä on odottanut ihan kohtuuttoman kauan omaa onneaan. Näköjään myös pettymykset ja keskenmenot ovat osa tätä projektia. Mutta uskon, että jokainen meistä joskus sen oman pienen saa syliin. Oli välissä sitten vaikeuksia enemmän tai vähemmän. :love:
 
@Beibihaaveilija Täällä yksi joka sai varhaisen km. Joten tsemppiä! Se toive ei sen jälkeen mee mihinkään. Mulla se vain vahvisti ja todisti asiansa. Haluan vauvan! Katsotaan miten tässä kierrossa menee :)
 
Heipat täältä taustalta! Ajattelin tulla teiltä konkareilta kyselemään, että sanoisitteko tätä plussaksi. Sofin testi. Tänään kp 15 ja "eggwhite" bongattu. Lämpö aamulla 36.3 ja äsken mittasin niin 35.8 (tiedän, että aamulämpö tosin on se juttu). Viime kerralla sain sofilla melkeempä mustan viivan joten siksi kyselen että millaisia kokemuksia muilla.

@Beibihaaveilija tsemppiä tilanteeseen <3 o

Edit. En tiedä miksi näyttää kuvassa että testi päässä olisi tippa pissaa, ei kyllä oikeasti ollut :D
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: StellaMom
@Miina- Siirryit jo plussanneisiin, mutta kysyn silti :D Piditkö mitään kirjaan oireista ennen plussaa, mitä oireita tuli ja mikä oli dpo? ;)
Täällä mä vielä olen, päivittelen listaakin vielä tovin :)

Suurimmat huomiot ja erot edellisiin kiertoihin oli ummetus dpo 4 lähtien ja tisseistä ei tullut paineluarkoja vaan pelkkää satunnaista vihlontaa ”jossain tuolla kudoksissa”. Samoin valkovuoto oli hyvin niukkaa oviksesta eteenpäin, vasta toissapäivänä alkoi runsastua ja nyt sitä ei voi olla huomaamatta :ROFLMAO: tänään jäi menkat pois :giggle::love:
Illalla kun pääsen koneelle niin kirjotan tonne piinailijoiden oireet-ketjuun tarkemmin jos joku sieltä haluaa käydä kurkkimassa. Lämpökäyrän laitan tähän alle :)
 

Attachments

@Wintersun en yhtään tiedä oliko se vaikuttava tekijä, mutta laitoin mieheni syömään B-vitamiinia jo noin 3 kuukautta ennen yrittämistä, ja yrityskierrossa myös hän söi multivitan raskausvitamiineja. Ajattelin, että jospa pitäisi simpat kunnossa, kun on kaikki raskauteen tarvittavat vitamiinit varmasti hänelläkin varastossa. Eihän niissä raskausvitamiineissa mitään naishormonia kuitenkaan ole :D Vertailin itse joskus, että Multivitassa olisi noista raskausvitamiineista parhaimmat vitamiiniarvot. En tiedä, että vertailinko oikein.
 
Mie en kyllä ole perehtynyt noihin lämpöihin koskaan, tai en mie niitä muista vain mittailla koskaan. :whistle:

Alan vahvasti kallistua siihen suuntaan, että ovuloin huomenna-ylihuomenna-sitä seuraavana-joskus. :unsure: Aamuinen turvotus vain jatkuu, maha on pallona ja on ollut täynnä ilmaa koko päivän. :whistle: Tissit kyllä on vähän aristavat jo, mikä yleensä on tapahtunut vasta oviksen jälkeen. Äsken vessassa runsaat rasvamaiset valkoiset valkkarit, mutta kohdunsuu tiukkana ja ylhäällä :LOL: Ota nyt tästä selvää, kp18. :unsure:

Muoks. Ja nytkö se yrittää jotakin flunssaakin pukata päälle, aivastuttaa ja nenää vetää tukkoon. :cautious: Tyttö oli juuri vkolla kuumeessa, toivottavasti ei tarttunut nyt meikäläiseen. :poop:
 
Viimeksi muokattu:
Musta tuntuu, että haluaisin nyt tulla listoille mukaan. Eli huomiselle Kp4/30-31 YK1 . Hassua pudota tonne yk-ykköseen, mutta tästähän sitä taas lähdetään liikkeelle. :love: Vuotokin alkaa jo nyt iltaa kohden hiipumaan. Toivottavasti ensi viikolla olisi jo kuivaa ja pääsisi kyttäilemään lähenevää ovista. :sneaky:

Tervetuloa @Delphyne (y)
 

Yhteistyössä