.

@kathii Kyllä tuo taitaa nyt olla se plussa, ovis tulee yleensä plussasta 12-36 tunnin kuluessa. :) Tallettelut on varmasti osuneet hyvin, jos jaksatte niin ehkä vielä tänään kannattaa varmuuden vuoksi.. :)

@W.we Pahoittelut negasta! :( Toivotaan tosi paljon että ensi kierto on teidän kierto <3

@Siltsu Uiii sulla on niin jännät ajat <3 Laita meille kuvaa huomisen testistä :love: Toivotaan että on vahva viiva huomenna ja ettei menkat ala. :)

kiitos @peanut_butter ♥ Kyllä vaan harmittaa kun ei asiat mene ikinä niinkuin suunnittelee :( Silloin kun aloitettiin yrittämään kuvittelin että minulla olisi tässä vaiheessa jo kaksi syntynyttä lasta, muttei vielä ole yhtään plussaa edes tullut :cry:

Tsemppiä muille ja parempaa onnea :love:

Ihanaa, kuinka paljon plussia ootte saanut! :love:

Noista lämmöistä tulin sitä sanomaan, että itellä se lämpö pyöri ennen ovista 36,4-36,6 ja negakierroissa jäi pyörimään 36,8-37 ja plussakierrossa 37-37,2. Sama mulla oli edellisessä raskaudessa, että lämmöt ei laskenu kertaakaan alle 37. Mut tosi yksilöllisiähän nää on, että paljonko se lämpötila sit nousee. Plussatuulia nyt kummiskin hirmusti jokaiselle! <3

Kyl mulla sydäntä riipaisee joka kerta kun joku teistä joutuu pettymään. Tää kuukausi plussineen kuitenkin antaa toivoa, kattokaa nyt tota listaa! :love: tehdään joulukuusta vielä pidempi lista!

Täällä alkaa päästä nyt tositoimiin, harjoiteltiin eilen, mut se meni kyllä alkulämmittelynä vasta. Flo ennustaa ovista lauantaille, mut en luota ihan siihen ku toi edellinen oli mitä oli. Tunsin oviksen vasta kp 16-17 välisenä yönä. Tänään jatketaan kuitenki harjoituksia ja mulla on (hävettää myöntää) kalenterimuistutukset asiasta seuraavalle viikolle sen mukaan miten meidän työvuorot antaa periksi. Onhan tää älytöntä, mut kyl mä oon päättänyt tän joululahjaplussan saada :ROFLMAO: mieshän ei edelleenkään tajua mitään, tai ainakin näyttää siltä. Eilen sanoin että mä oon tehnyt uudenvuoden lupauksen ennakkoon et nyt keskitytään meidän seksielämän aktivoimiseen ja hänhän oli vaan innoissaan, ei osaa yhtään yhdistää tätä näihin lisääntymispuuhiin (vaikka asiasta on kyllä yhteisesti sovittu) :LOL: hänellä alkaa loma kohta ja lupasi olla täällä mun seksiorjana, aina valmiina :LOL::ROFLMAO:

Tänään kp10 ja tästä alkaa viikon urakka ja sitten pääsee piinailee. Jotenki taas tuntuu niin kaukaiselta toi piinailuvaihe. Ei jotenki yhtään ymmärrä miten hitaasti se aika sillon meneekään...et tsemii teille jotka elätte nyt sitä.:alien:

Kyl mulla sydäntä riipaisee joka kerta kun joku teistä joutuu pettymään. Tää kuukausi plussineen kuitenkin antaa toivoa, kattokaa nyt tota listaa! :love: tehdään joulukuusta vielä pidempi lista!

Täällä alkaa päästä nyt tositoimiin, harjoiteltiin eilen, mut se meni kyllä alkulämmittelynä vasta. Flo ennustaa ovista lauantaille, mut en luota ihan siihen ku toi edellinen oli mitä oli. Tunsin oviksen vasta kp 16-17 välisenä yönä. Tänään jatketaan kuitenki harjoituksia ja mulla on (hävettää myöntää) kalenterimuistutukset asiasta seuraavalle viikolle sen mukaan miten meidän työvuorot antaa periksi. Onhan tää älytöntä, mut kyl mä oon päättänyt tän joululahjaplussan saada :ROFLMAO: mieshän ei edelleenkään tajua mitään, tai ainakin näyttää siltä. Eilen sanoin että mä oon tehnyt uudenvuoden lupauksen ennakkoon et nyt keskitytään meidän seksielämän aktivoimiseen ja hänhän oli vaan innoissaan, ei osaa yhtään yhdistää tätä näihin lisääntymispuuhiin (vaikka asiasta on kyllä yhteisesti sovittu) :LOL: hänellä alkaa loma kohta ja lupasi olla täällä mun seksiorjana, aina valmiina :LOL::ROFLMAO:

Tänään kp10 ja tästä alkaa viikon urakka ja sitten pääsee piinailee. Jotenki taas tuntuu niin kaukaiselta toi piinailuvaihe. Ei jotenki yhtään ymmärrä miten hitaasti se aika sillon meneekään...et tsemii teille jotka elätte nyt sitä.:alien:
Oon samaa mieltä et täs on hyvä vauhti plusissa jatketaan joulukuulle samaa(y) mä haluun sille listalle

Mun mies on niin mukana täs hommassa, hän jopa halusi luopua mahdollisen kiinnittymisen tienoilla kokonaan seksistä ettei vaan häiritse sitä. Sanoi et kyl sit kerkee puuhastella myöhemminkin.

Jostain luin, ettei normaalin seksin pitäs vaikuttaa mitenkään edes alkavaan raskauteen.. Mutta toisaalla taas luki, että voimakasta orgasmia tulis välttää ovulaation jälkeen n. 10 päivää, koska kohtu supistelee sen aikana, niin vois haitata kiinnittymistä (n) En sitte tiiä miten on oikeesti o_O

Moikka, tulin lomilta takaisin ja huomasin, että ovispäivä tuli ja meni FLO:n mukaan! :eek: Talletukset toki on tehty joka päivä eli ei pitäisi olla siitä kiinni. Rennoin mielin mennään joulua odottelemaan kotona. Eli kp 22/31 ja dpo 3 !! :coffee: Glögiä juomaan!!

Ja kaikille plussanneille onnea!:love: Toivottavasti moni plussailee tässä vielä tämän reilun kuukauden aikana!:geek:

@Kindness Nyt kun ton sanoit, niin pakko varmaan varuiksi välttää seksiä ainakin kiinnittymisestä jonkin aikaa eteenpäin o_O

Oon myös miettinyt sitä että kun teen toimistotyötä ja istun paljon, niin vaikuttaisko se heikkoon verenkiertoon kohdun ja lantion alueella ja siten kiinnittymiseen. Nyt on siis sähköpöytä ylhäällä koko ajan ja pysyttelen seisomassa. Ei tästä haittaakaan ole, päinvastoin. (y)

@Siltsu tsemppiä sinne ja tarrasukkia masuasukille!(y)

@W.we pahoittelu negasta :( En voi edes kuvitella, miten paljon pitkä yritys syö mieltä!

Ja paljon on nyt piinailijoita! Tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)

Kosteat on olot alakerrassa, mutta vielä ei tuttua pistävää kipua ovulaatioon liittyen, koko alamaha on kyllä hellänä ja eilen yhdyntäkin vähän sattui, mikä on ovulaatioaikaan minulle tyypillistä. Kaipa se sieltä tulee, kun kerta testitkin niin näyttää. Tänä iltana pitää vielä skarpata ja talletella :) Jos tästä kierrosta ei tärppää niin hajoan varmaan taas ihan palasiksi. Jotenkin koko ajan keskenmenon jälkeen valanut uskon uudelle raskaudelle juuri tähän kiertoon. Samaan aikaan olo on sellainen, että ei tärppää..

Tieto lisää tuskaa tässäkin asiassa.kun tietää kuinka moni asia voi olla tai mennä pieleen niin jäytää se pelko kokoajan. Mutta yritä kuitenkin luottaa raskauteen. Meinaatko varata varhaisultran?
Mulla on automaattisesti varhaisultra, kun ollaan lapsettomuushoidossa oltu yli vuosi. Niin tämä oli toinen inseminaatio kierto mistä onnisti. Viime perjantaina varattiin varhaisultra 17.12 :love:

Tsemppiä @Alinah92 , tuo pelko on varmasti ihan normaalia, kun miettii millainen historia teidänkin odotuksella on. Verikokeen tulokset ainakin hyvät. Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti, kyllä nyt on teidän vuoro! :love:

Onnittelut muillekin plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!
Kiitos vuuti! Nyt mä yritän rauhoittua ja ajatella vain positiivisia asioita. Odotella sitä varhaisultraa! :love:

Tää meidän plussalista on kyllä mieletön!! :love::love: Lisää vaan (y)

@W.we pahoittelut negasta ja tsemppiä, pettymyksen tunne on kyllä sanoin kuvaamaton ❤ Anteeksi jos en muista mutta oliko teillä mitkä suunnitelmat hoitojen suhteen?

Mulla laski tänään lämmöt joten hanat aukeaa pian. Rfsu piti mennä boikottiin mutta uteliaisuus vei voiton 6-0. Tää tulos on jo naurettavaa :cautious: todella vaikea kuvata mutta selvästi punertaa livenä.

Attachments

@Alinah92 yritä kääntää ajatukset nyt siihen, että todellakin erittäin suurella todennäköisyydellä kaikki on aivan hyvin. Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta tekee vauvallekin hyvää, kun yrität ajatella positiivisia ajatuksia, että kuormita kroppaasi turhaan stressillä :love: Harmillisia sattumuksia sinulla oli labroissa :cautious:

on: tänään ei aamulla apteekin testi näyttänyt muuta kuin viivanpaikkaa, eli olikohan se sitten siinä :unsure: Näin ne olot vaan hetkessä muuttuu! Edelleen on raskautunut olo, mutta omiin oloihin en ole enää aikoihin luottanut o_O Muuten kysyisin teiltä mitä mieltä olette dpo tulkitsemisesta: toissa viikon pe sain plussaksi tulkittavan tuloksen ovistestiin, mutta lauantaina tuli sitten vielä vahvempi plussa. Lauantaina sitten noin puolen yön aikaan eli la-su yöllä alkoi oviskipu, eli siinä sitten unien aikana on tod näk munasolu irronnut. Tulkitsetteko, että ovis on tapahtunut silti tuolloin lauantaina vai vasta sunnuntaina? Dpo riippuu nyt sitten siitä katsottuna onko dpo 10 vai dpo 9 (n) Huomaatteko, miten yritän vielä löytää toivoa :ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: Alinah92
@Alinah92 yritä kääntää ajatukset nyt siihen, että todellakin erittäin suurella todennäköisyydellä kaikki on aivan hyvin. Tiedän, että helpommin sanottu kuin tehty, mutta tekee vauvallekin hyvää, kun yrität ajatella positiivisia ajatuksia, että kuormita kroppaasi turhaan stressillä :love: Harmillisia sattumuksia sinulla oli labroissa :cautious:

on: tänään ei aamulla apteekin testi näyttänyt muuta kuin viivanpaikkaa, eli olikohan se sitten siinä :unsure: Näin ne olot vaan hetkessä muuttuu! Edelleen on raskautunut olo, mutta omiin oloihin en ole enää aikoihin luottanut o_O Muuten kysyisin teiltä mitä mieltä olette dpo tulkitsemisesta: toissa viikon pe sain plussaksi tulkittavan tuloksen ovistestiin, mutta lauantaina tuli sitten vielä vahvempi plussa. Lauantaina sitten noin puolen yön aikaan eli la-su yöllä alkoi oviskipu, eli siinä sitten unien aikana on tod näk munasolu irronnut. Tulkitsetteko, että ovis on tapahtunut silti tuolloin lauantaina vai vasta sunnuntaina? Dpo riippuu nyt sitten siitä katsottuna onko dpo 10 vai dpo 9 (n) Huomaatteko, miten yritän vielä löytää toivoa :ROFLMAO:
Mä lasken et irtoaminen (aka kivut) on se dpo0 eli sulla se menis sinne sunnuntain puolelle sitten..

• Tykkää
Reactions: chili_
Täällä kp 31 /28 flo näytti nyt että ois 2 päivää menkat myöhässä.. Valkovuotoo edelleen on jonkun verran , välillä alavattakipuilua ja vessas pitää aina tarkastaa ettei vuotoa oo :unsure: :geek: iltalämpö oli hetki sit 36,9, vähän antaa ehkä toivoa et oisko tärpänny :cautious: :sneaky: Jännä juttu mut eilen rupes yhtäkkiä itkettää vaan ja tänään kans ja mies kysyikin, et miks itken :eek: :ROFLMAO: ei mulla siihen kyllä oikein löytyny syytä oon jotenki ollu herkällä päällä nyt muutaman päivän (n) rinnat on omasta mielestä kyl kasvanu ja arat  ja etovaa oloa kyl ollu välillä taas :unsure:

Täällä kp 31 /28 flo näytti nyt että ois 2 päivää menkat myöhässä.. Valkovuotoo edelleen on jonkun verran , välillä alavattakipuilua ja vessas pitää aina tarkastaa ettei vuotoa oo :unsure: :geek: iltalämpö oli hetki sit 36,9, vähän antaa ehkä toivoa et oisko tärpänny :cautious: :sneaky: Jännä juttu mut eilen rupes yhtäkkiä itkettää vaan ja tänään kans ja mies kysyikin, et miks itken :eek: :ROFLMAO: ei mulla siihen kyllä oikein löytyny syytä oon jotenki ollu herkällä päällä nyt muutaman päivän (n) rinnat on omasta mielestä kyl kasvanu ja arat  ja etovaa oloa kyl ollu välillä taas :unsure:
Nii mikset jo testaa ?? :D:D

• Tykkää
Reactions: Pioni85 ja Minic

Yhteistyössä